Circuitrijden MFers op Val de Vienne 21-23 maart

iemand bekend met de hotels/bungalows daar in de buurt?

Welke zijn dichtbij, goedkoop en is het makkelijk om je brommer binnen te zetten om te klussen?
 
Zooo, dit topicje maar ff een schop geven zo voor het weekeinde.

Vraagje aan de wat meer ervaren 'coureurs' hier...

Wat kan ik verwachten van de levensduur van m'n remblokken, in acht nemende dat:

- Ik een beginner ben en dus niet idioot hard rem;
- Ze nu 2000 Km oud zijn er er nog erg goed uit zien;
- Het DP sinterbrons blokken zijn;

Een snelle berekening leerde mij dat er maximaal zo'n 750 km (moet ik wel erg hard doorrijden) afgelegd gaat worden.

Tis niet bedoeld als verkeerde zuinigheid, maar het kost allemaal al genoeg, weinig zinvol om voor niks (dure) blokken te gaan kopen.

Wat nemen jullie uberhaupt mee aan reserve onderdelen? Ik geef m'n brommer een grote beurt, neem een extra set banden mee (18" achterwiel O-) ), wat olie, kettingspray, tieraps en ducktape...

Bedankt weer.. :-)
 
Zooo, dit topicje maar ff een schop geven zo voor het weekeinde.

Vraagje aan de wat meer ervaren 'coureurs' hier...

Wat kan ik verwachten van de levensduur van m'n remblokken, in acht nemende dat:

- Ik een beginner ben en dus niet idioot hard rem;
- Ze nu 2000 Km oud zijn er er nog erg goed uit zien;
- Het DP sinterbrons blokken zijn;

Een snelle berekening leerde mij dat er maximaal zo'n 750 km (moet ik wel erg hard doorrijden) afgelegd gaat worden.

Tis niet bedoeld als verkeerde zuinigheid, maar het kost allemaal al genoeg, weinig zinvol om voor niks (dure) blokken te gaan kopen.

Wat nemen jullie uberhaupt mee aan reserve onderdelen? Ik geef m'n brommer een grote beurt, neem een extra set banden mee (18" achterwiel O-) ), wat olie, kettingspray, tieraps en ducktape...

Bedankt weer.. :-)

LOL, je remblokken gaan meer dan een/twee seizoenen mee (beetje afhankelijk hoeveel je rijdt) })

Je verslijt ongeveer 6 a 10 sets banden voordat je een setje remblokken vervangt :+ Pin me er niet op vast, maar ik denk dat de verhoudingen ongeveer zo liggen.

Enne, Ducktape, heeeeeeeeeeel belangrijk O-) TT verbruikte in een seizoen zomaar twee grote rollen })
 
Bedankt voor de reply, hoef ik die niet te kopen... Ik investeer wel in ducktape... :)

LOL, je remblokken gaan meer dan een/twee seizoenen mee (beetje afhankelijk hoeveel je rijdt) })

Je verslijt ongeveer 6 a 10 sets banden voordat je een setje remblokken vervangt :+ Pin me er niet op vast, maar ik denk dat de verhoudingen ongeveer zo liggen.

Enne, Ducktape, heeeeeeeeeeel belangrijk O-) TT verbruikte in een seizoen zomaar twee grote rollen })
 
Ik ga niet een beetje maar veel olie meenemen :)

Zooo, dit topicje maar ff een schop geven zo voor het weekeinde.

Vraagje aan de wat meer ervaren 'coureurs' hier...

Wat kan ik verwachten van de levensduur van m'n remblokken, in acht nemende dat:

- Ik een beginner ben en dus niet idioot hard rem;
- Ze nu 2000 Km oud zijn er er nog erg goed uit zien;
- Het DP sinterbrons blokken zijn;

Een snelle berekening leerde mij dat er maximaal zo'n 750 km (moet ik wel erg hard doorrijden) afgelegd gaat worden.

Tis niet bedoeld als verkeerde zuinigheid, maar het kost allemaal al genoeg, weinig zinvol om voor niks (dure) blokken te gaan kopen.

Wat nemen jullie uberhaupt mee aan reserve onderdelen? Ik geef m'n brommer een grote beurt, neem een extra set banden mee (18" achterwiel O-) ), wat olie, kettingspray, tieraps en ducktape...

Bedankt weer.. :-)
 
Zooo, dit topicje maar ff een schop geven zo voor het weekeinde.

Vraagje aan de wat meer ervaren 'coureurs' hier...

Wat kan ik verwachten van de levensduur van m'n remblokken, in acht nemende dat:

- Ik een beginner ben en dus niet idioot hard rem;
- Ze nu 2000 Km oud zijn er er nog erg goed uit zien;
- Het DP sinterbrons blokken zijn;

Een snelle berekening leerde mij dat er maximaal zo'n 750 km (moet ik wel erg hard doorrijden) afgelegd gaat worden.

Tis niet bedoeld als verkeerde zuinigheid, maar het kost allemaal al genoeg, weinig zinvol om voor niks (dure) blokken te gaan kopen.

Wat nemen jullie uberhaupt mee aan reserve onderdelen? Ik geef m'n brommer een grote beurt, neem een extra set banden mee (18" achterwiel O-) ), wat olie, kettingspray, tieraps en ducktape...

Bedankt weer.. :-)


Foutje, beginners remmen WEL idioot hard,
geeft niet hoor, komt goed

Remblokjes op openbare weg 15000km
circuit minimaal 5000km (voor beginneling)
 
Te koop 3 dagen Val de Vienne van 21 maart t/m 23 maart bij Road Race Promotions. Vanwege de korte termijn mogen ze voor €200 weg.

Belangstellende kunnen mailen : hans@hbracing.nl

Voor alle duidelijkheid, ik ga dus niet mee ;) Haal me maar van de lijst af.
 
Ik heb je weggehaald...

Ontmoedigd door al die bergen sneeuw ofzo.... :?

[me]Dirkie heeft er nog steeds zin & vertrouwen in!
[/me]


Te koop 3 dagen Val de Vienne van 21 maart t/m 23 maart bij Road Race Promotions. Vanwege de korte termijn mogen ze voor €200 weg.

Belangstellende kunnen mailen : hans@hbracing.nl

Voor alle duidelijkheid, ik ga dus niet mee ;) Haal me maar van de lijst af.
 
Ik heb je weggehaald...

Ontmoedigd door al die bergen sneeuw ofzo.... :?

[me]Dirkie heeft er nog steeds zin & vertrouwen in!
[/me]
Nee, maar door de verschuiving van de praktijkdagen van de wegracecursus (20 en 24 maart) kan ik het eenvoudigweg niet combineren. Zondag praktijkdag 1 op Assen, zondagavond 1100 km rijden naar Val de Vienne, vervolgens 2,5 dag rijden en als een speer weer 1100 km rijden naar Assen voor praktijkdag 2 (+ examen). Weinig slaap en veel rijden op circuit en op de weg is een dodelijke combinatie.

Bovendien heb ik net een nieuw project aangenomen waardoor ik niet een hele week weg kan.

B.t.w. de dagen zijn al verkocht ;)
 
Nee, maar door de verschuiving van de praktijkdagen van de wegracecursus (20 en 24 maart) kan ik het eenvoudigweg niet combineren. Zondag praktijkdag 1 op Assen, zondagavond 1100 km rijden naar Val de Vienne, vervolgens 2,5 dag rijden en als een speer weer 1100 km rijden naar Assen voor praktijkdag 2 (+ examen). Weinig slaap en veel rijden op circuit en op de weg is een dodelijke combinatie.

Bovendien heb ik net een nieuw project aangenomen waardoor ik niet een hele week weg kan.

B.t.w. de dagen zijn al verkocht ;)
;( jammer Hans dat je er niet bij zal zijn op Val de Vienne maar we gaan elkaar zeker zien tijdens de Cup-races!!

Suc6 op Assen (niet te veel voor verkennen!!! *D )

:]
 
Te koop 3 dagen Val de Vienne van 21 maart t/m 23 maart bij Road Race Promotions. Vanwege de korte termijn mogen ze voor €200 weg.

Belangstellende kunnen mailen : VERKOCHT!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan