Circuitrijden MFers op Val de Vienne 21-23 maart

vandaag de post gehad met de route enz.
zaterdag me motor een beetje klaar gemaakt
olie+filter vervangen
remolie vervangen(5.1 ipv dot4)
filter en aftapplug geborgd
nieuwe ketting+tandwielen(van een SV naked=meer trekkracht door andere verhouding }) )
dus we kunnen op weg!
nu nog een kist zoeken voor me pak/helm enz voor in het motor home :p
 
Zo ben net terug uit Spanje waar ik 4 banen heb gereden en m'n R1 onderuit heb gelegd. Vrijdag vertrek ik naar Ledenon om te trainen en daarna kom ik naar Val de Vienne.

Eerst alles maar ns opknappen.

@ dirkie: k zou maar een extra setje blokken meenemen als ik jou was. Tis echt zuur als je er op dag 1 of 2 achter komt, dat je blokken toch niet meer je van het zijn.
 
Zo ben net terug uit Spanje waar ik 4 banen heb gereden en m'n R1 onderuit heb gelegd. Vrijdag vertrek ik naar Ledenon om te trainen en daarna kom ik naar Val de Vienne.

Eerst alles maar ns opknappen.

@ dirkie: k zou maar een extra setje blokken meenemen als ik jou was. Tis echt zuur als je er op dag 1 of 2 achter komt, dat je blokken toch niet meer je van het zijn.
Jij doet het zeker niet voor minder *D . Tegen de tijd dat ik begin heb jij er al een heel seizoen opzitten!! :}
 
Wij zijn ook van de partij!

Gilardoetnie - Aprilia RS250
Nokkie (geen mf) - Aprilia RS250
Reneend Suzuki - RGV250

en nog wat aanhang uiteraard!
 
Wie van jullie heeft er vaker op het circuit gereden trouwens?

Hoor er heel veel goede verhalen over, dat het een lekker stuurcircuit is, wat is de topsnelheid van een 600/1000cc op het rechtestuk van Val de Vienne???

Heb een filmpje bekeken, maar het langste stuk ziet er best kort uit, en gelukkig maar voor ons tweetakters :]
 
Net ff weeronline.nl gekeken, voorspelling is 19 graden voor aanstaande woensdag....

Dat begint erop te lijken... Op naar de 25 graden... :)
 
Hoi,

Cecotto is er ook, niet op de baan, maar als pitsmanager, bandenwarmer, fotograaf en gezelschap van 3 lokale fanatiekelingen (2 * Duc en 1 * R6).

cu,
John
 
nu -1 en mistig en morgen 6 graden en regen maarrrrr het gaat de goeie kant op straks zo te zien...

temp min max
za, 12-03 -1°C 9°C
zo, 13-03 -3°C 9°C
ma, 14-03 -3°C 13°C
di, 15-03 3°C 16°C
wo, 16-03 5°C 19°C
do, 17-03 7°C 20°C
 
nu -1 en mistig en morgen 6 graden en regen maarrrrr het gaat de goeie kant op straks zo te zien...

temp min max
za, 12-03 -1°C 9°C
zo, 13-03 -3°C 9°C
ma, 14-03 -3°C 13°C
di, 15-03 3°C 16°C
wo, 16-03 5°C 19°C
do, 17-03 7°C 20°C

Ik ben niet de enigste die elke dag ff checkt hoe het weer zich daar ontwikkeld ;) .

Het gaat idd gelukkig de goede kant op! Boven de 15 graden en droog is alles wat ik wens O-)
 
Of 37 graden en nat....

Maar ik dwaal af.. :9

Begint er op te lijken met die vooruitzichten....! Zou echt toppie zijn, 3 daagjes bakken en scheuren!

Ik ben niet de enigste die elke dag ff checkt hoe het weer zich daar ontwikkeld ;) .

Het gaat idd gelukkig de goede kant op! Boven de 15 graden en droog is alles wat ik wens O-)
 
Vandaag de motor helemaal klaargemaakt voor volgende week. Iemand van m'n werk die zelf in het onk racet heeft voor mij de borging gedaan. Ben toch wel blij dat ik dat ff heb laten doen want zonder een borgtang en kennis van hoe je moet borgen was het ongetwijfeld niet goed gekomen of op z'n best prutswerk geworden.

Lampen en knippers afgeplakt, kenteken verwijderd en de spiegels gedemonteerd, begint net op een echte racer te lijken :P
Nog 8 nachtjes en dan op weg naar la douze France!
 
Ik heb vandaag ook geborgd enzo...Zonder al te veel kennis van zaken, maar het kan niet meer lostrillen nu, dus dat lijkt me het idee!

En ontdekt dat ik een lekje heb in m'n koelsysteem... :( Gelukkig een kwestie van een nieuw rubbertje.... :)

Ik hebber zin in!!!
 
We hebben er zo'n zin aan, waren we gister eigenlijk eindelijk allemaal klaar met de voorbereidingen, krijgt Norbert nog even een warmloper met zn aprilia.... dus dat wordt stressen om zn bike knap te krijgen, maarja duurt toch ALTIJD 2 keer zo lang als dat je het gepland heb, toch? Zijn motor is helemaal kapot gegaan aan het eind van het vorige seizoon en viel allemaal tegen met het reviseren van een nieuw blok. Net optijd was ie af, we stonden er gisteravond 11 uur nog rondjes omheen te dansen. Woest. Maar komt goed tot maandag allemaal. Viva la France, we gaan, we gaan, we gaan. eindelijk weer
 
Krijgen we nog door waar,wanneer en hoe laat we kunnen aanschuiven voor de pannekoeken??? *D

Was ff uit de lucht. K ben eerder teruggekomen uit Ledenon, want k heb daar maar 5 rondjes kunnen rijden, toen begaf m'n bak het weer, net zoals in Spanje. Nu was t echter de "3". Vanavond om 2 minuten voor 6 kwam de koerier pas met de spullen. Nu zit t blok weer in elkaar en morgen gaan we afbouwen. Er is een modificatie aangebracht zodat de "3" beter in de versnelling blijft staan en er niet meer uit kan springen. De Honda gaat in elk geval mee als reservefiets. Ik hoop zaterdagavond om 22 uur te vetrekken en kom zondag in de loop van de middag aan. K ga ff installeren en dan is het pannekoekentijd en zijn jullie dus van harte welkom.
K zal in de buurt staan van Pietje41, zodat t pannekoeken bakken wat sneller gaat. Kijk maar naar een witte camper met grote groene partytent en een vlag met formule 1 auto en Team World Champion (t begint al ergens op te lijken).

full


Eet smakelijk
 
We hebben er zo'n zin aan, waren we gister eigenlijk eindelijk allemaal klaar met de voorbereidingen, krijgt Norbert nog even een warmloper met zn aprilia.... dus dat wordt stressen om zn bike knap te krijgen, maarja duurt toch ALTIJD 2 keer zo lang als dat je het gepland heb, toch? Zijn motor is helemaal kapot gegaan aan het eind van het vorige seizoon en viel allemaal tegen met het reviseren van een nieuw blok. Net optijd was ie af, we stonden er gisteravond 11 uur nog rondjes omheen te dansen. Woest. Maar komt goed tot maandag allemaal. Viva la France, we gaan, we gaan, we gaan. eindelijk weer


Zeg Derek sinds wanneer schrijf je berichjes onder mijn naam haha log me eens even heeeel snel uit op je laptop ;)

Zeker ff stressen gister, tot half 6 's ochtends is er aan de motorgesleuteld, en het loopt weer prima! Wij zijn er klaar voor

Tot in Val de Vienne!
 
Terug
Bovenaan Onderaan