Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

circuitrijden

motorgek!

MF veteraan
22 jan 2006
2.741
2
hallo, ik ben 15 jaar en zoals je aan mn naam ziet helemaal gek van motoren, en nu vroeg ik mij af wat er allemaal nodig is om op een circuit te rijden, ik heb beetje motocross ervaring en achterop verder niets. en hehe ook geen rijbewijs of motor. dus ik vroeg mij of het voor mij mogelijk is om toch op een circuit te rijden...
thnx
 
  • Onderwerp starter
  • #2
kick plz, damn hij gaat echt snel weg in actieve onderwerpen
 
Kan je niet gewoon gaan crossen op circuit? Doe daar eerst wat ervaring op en dit zal je later veel helpen op de baan en op andere circuits.. En je hebt meer sensatie dan gewoon te rijden op een baanmoto.
 
  • Onderwerp starter
  • #7
ja maar t probleem is dat de crossmotor is verkocht, t was een honda 125 cr, en hij was te wild. en toen had de tuinman bij ons vakantie huis waar we genoeg land hebben, een dirtbike gekocht, en toen ging er iets goed fout, ketting eraf, binnenkant kapot en reserve onderdelen blijven maar weg...
en als je zegt crossen op circuit... dan moet ik wel weer een circuit hebben ervoor he, in frankrijk zijn ze t nu namelijk aan t verbieden.
 
niet mogelijk. Je hebt iig een rijbewijs nodig.
 
ja maar niet bij mij in de buurt hehe.
en ik wil me toch gaan richten op het race circuit en niet het stunten.
miss is er iemand die mij officieus les zou willen geven, zodat ik kan rijden, maar geen rijbewijs heb. natuurlijk tegen vergoeding!
 
niet mogelijk. Je hebt iig een rijbewijs nodig.
Voorwaarden motorsportschool Holland:


Staat niks over het moeten hebben van een RBW. Je moet alleen wel een paspoort oid hebben.
 
Martin Finnegan deed ook eerst aan crossen en zit nu lekker te racen in Ierland en op het 'circuit' van het eiland Man.

En wijlen Richard Britton die was best wel dik, dus waarom zou een jongen van 15 niet kunnen gaan rijden op het circuit met een CBR600RR ofzo? Hangt natuurlijk wel van je lengte af denk ik, maar voor de rest geen belemmeringen denk ik zo.
 
ongeveer 1.75
 


Te Koop Suzuki RGV met speciale onderdelen

Ik heb een onwijs gave motor in de aanbieding, zeer goed om mee op het circuit te leren rijden.
 
ik heb niet veel geld he, daar ook rekening mee te houden. hehe, ik ga in de zomervakantie me reet deraf werken en dan hoop ik dat ik iets op de kop kan tikken
 
sorry

ik zat helemaal fout


Als je het gaat doen iig veel plezier
 
zo duur is hij toch niet
geen rijke ouders??
nou valt wel mee, en iig vinden ze het niet leuk dat ik zo fan ben van motoren, mijn moeder was arts en heeft vaak genoeg mensen (of wat er van over was) gezien na een ongeluk en is bang dat dat ook met mij gaat gebeuren....
en ik heb nog een dikke schuld bij mijn ouders dus...
 
maar idd lekker prijsje, zou best een proefritje willen maken
 
nou graag, ik ga er nu vandoor maar we hebben t er nog over als je serieus was