circuitrijden

ik denk wel dat je je eigen bescherming mee moet nemen:

Belangrijk is dat je zelf moet zorgen voor goede beschermende motorkleding en een helm. De kosten voor deelname aan deze dag zijn € 15,-.
link
 
hmmz.. mag ik nog gaan zoeken naar een goeie broek en laarzen.. B|
dit is wel fucked up |( |( zeg... als je denkt dat het een opstapdag is.. waar onervaren rijders kennis maken met het racen...
btw.. ik ga met de sv650 spele :]
Pogo; thnx, ik zal zeker wel wat posten.. me pa en broer neem ik mee voor de foto's te schieten :P .. enja ik heb er zeker superveel zin in.. }) }) }) :] :] :]
 
idd kut dat je t moet meenemen, maar zou je t daar misschien kunnen huren een pak? je moet namelijk wel een pak hebben dat toch aan aardig hoge eisen voldoet, niet zomaar een broekje en een jasje, je moet ook back protector hebben enzo
 
dat zou best wel eens kunnen ja, ze willen natuurlijk de rotzooi zo veel mogelijk beperken.
ik heb misschien een pak!!!.
woohoo :] *O* :}
 
tja, misschien krijg je het nog, misschien ben je niet geselecteerd, wel beetje naar dat ze je niet hebben laten weten als t niet zo zou zijn.
ook gekeken bij je ongewenste post?
grtz
 
hey.. heb m'n leren uitrusting ook geregeld...
paste de leren motorbroek van me pa wel goed.. met ook bijbehorende laarsjes..
die zijn al wat verouderd... alla Joe Bar Team Style 8-) maar ze beschermen :)
jack helm en handschoenen had ik al dus dat was makkelijk..
jullie zullen me wel herkennen met een rood zwart hein gericke jack met deze agv.
Foto=HRXJRINN
 
ik heb mijn pak ook geregeld, misschien de mooiste niet maar ach, ik woon in hilversum, weg van elk circuit, heb ouders die niet graag willen dat ik rijd, rijden zelf ook niet en heb ook geen geld dus daarom:
tekoop002.jpg

tekoop001.jpg

Ik heb nu alleen nog een helm, backprotector en hadnschoenen nodig...
 
ik heb mijn pak ook geregeld, misschien de mooiste niet maar ach, ik woon in hilversum, weg van elk circuit, heb ouders die niet graag willen dat ik rijd, rijden zelf ook niet en heb ook geen geld dus daarom:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Ik heb nu alleen nog een helm, backprotector en hadnschoenen nodig...


Geeft niks toch; ziet er best netjes uit :Y :Y
 
ik heb mijn pak ook geregeld, misschien de mooiste niet maar ach, ik woon in hilversum, weg van elk circuit, heb ouders die niet graag willen dat ik rijd, rijden zelf ook niet en heb ook geen geld dus daarom:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Ik heb nu alleen nog een helm, backprotector en hadnschoenen nodig...
Netjes. :)

Laarzen, handschoenen en backprotector kun je ook prima tweedehands kopen. Heb vorig jaar zelf nog een setje goeie racelaarzen voor een paar tientjes gescoord. Ff MF, Marktplaats, Ebay, etc. in de gaten houden. Een helm moet goed passen en zou ik tweedehands niet aan beginnen, maar gewoon nieuw aanschaffen. Zeker als je vaker denkt te gaan rijden.
 
ja ik heb er ook nog een paar oude alpinestarts bij gekregen, alles voor 25 euro.
goeie deal zeg ik zelf
 
woohoo, heb mn helm gevonde hoor...
nu alleen nog kopen... de HJC CS 12 small hehe.
zwart, vind ik altijd wel mooi.
url

tenminste als ik m van me ouders mag kopen maar ik denk het wel :P
en waarschijnlijk ook een paar Revit handschoen Medium.
keb net ff gegoogled en degene die ik heb gepast leken het meeste op de Revit R 59.
 
Veel succes alvast ! Vindt het mooi om te zien hoe je het toch geregeld krijgt.

Trouwens een mooi circuit bij jouw in de buurt is Zandvoort, moet je maar eens even op googlen :)
 
thanks zal ik doen.
en volgens mij krijg ik mijn ouders beetje bij beetje te geloven dat t wel een goede sport is :]
 
ok ik was dus net in die motorzaak en daar wilde ik iets vragen over die helm, en toen zei de mevrouw dat de HJC CS 12 niet voor op het circuit geschikt awas terwijl haar collega dat paar dagen ervoor wel zei.
nu wil ik ff van jullie weten: is de HJC CS 12 wel of niet geschikt.
 
volgens de knmv site mag je hem gebruiken op het circuit,
alle helmen van hjc die voor wegrace gerbuik geschikt zijn met keuringsnummer;

HJC AC-10 Carbon/Kevlar Splash Design bv VEGHEL 05-300037/p
HJC AC-11 Adv fiberglas Splash Design bv VEGHEL 05-300140
HJC cl-14 Thermocomposiet Splash Design bv VEGHEL 05300119/p
HJC CL-14Y (kid) Thermocomposiet Splash Design bv VEGHEL 01-05-1115
HJC CS-10 Thermoplastic Splash Design bv VEGHEL 05-300088
HJC CS-12 Lexan Splash Design bv VEGHEL 05300121/P
HJC FG-14 Thermocomposiet Splash Design bv VEGHEL 05-300157
HJC HQ-1 Carbon Splash Design bv VEGHEL 051190
HJC X-10 Adv fiberglas Splash Design bv VEGHEL 01-05-39
HJC ZF-8 Glasfiber Splash Design bv VEGHEL 05300089/P
 
ok mooi zo, ik wis t namelijk niet zeker omdat mevrouke van de motorwinkel zei dat ie niet van glas fezel was gemakat..
neme nu fdronken dus let niet op ,m typen.. :W
ik ga nu :z
 
misschien is dat ook de reden dat ie niks meer te horen heeft gekregen
 
Terug
Bovenaan Onderaan