Circuitrijdende dames, deel 4 alweer *O*

En dames, wie wilt er allemaal deelnemen aan de Ladies' Cup?

Jolanda uiteraard! *D
Vivian, jij toch ook? O-)
Anna, gewoon doen! :]
Mariska, meedoen! *O*

Wie nog?
Phyllis?
Christel?
Miss2?
...?

Komaan dames! Hoe groter het aantal deelneemsters, hoe mooier! (en hoe meer dames Jolanda zal moeten dubbelen :P )
Quadrubbelen zal 't eerder zijn :+ denk niet dat het verantwoord is als ik mee doe, misschien als er ooit een slakkie-cup komt dat ik wel achteraan sluit :+ voor de rest, veel plezier met je nieuwe circuitbike, 'k neem aan dat je ook meedoet met de ladies cup met je nieuwe fiets? :]
 
Quadrubbelen zal 't eerder zijn :+ denk niet dat het verantwoord is als ik mee doe, misschien als er ooit een slakkie-cup komt dat ik wel achteraan sluit :+ voor de rest, veel plezier met je nieuwe circuitbike, 'k neem aan dat je ook meedoet met de ladies cup met je nieuwe fiets? :]

:P
Ach, je zou toch niet de traagste zijn? :]

Thx!
Ik heb me nog niet ingeschreven, maar ik ben het wel van plan. :Y
 
Haha... Ik ben benieuwd😊
En vorig jaar waren er ook dames aanwezig die (volgens mij?) nog niet of wel heel erg weinig circuit ervaring hadden. Ik zou zeggen...gewoon inschrijven😉 geen probleem. Als jeje eigen lijn houd en je eigen ding doet is het voor de snellere dames ook geen probleem (in te schatten) en heeft iedereen toch lol?!?
 
Quadrubbelen zal 't eerder zijn :+ denk niet dat het verantwoord is als ik mee doe, misschien als er ooit een slakkie-cup komt dat ik wel achteraan sluit :+ voor de rest, veel plezier met je nieuwe circuitbike, 'k neem aan dat je ook meedoet met de ladies cup met je nieuwe fiets? :]
:^
 
Vorig jaar was de snelste Jolanda van Westrenen met een 1.48 (geloof ik) en de langzaamste 2.18.
Inderdaad je eigen lijn blijven rijden.
Gewoon inschrijven dus!!
 
Vorig jaar was de snelste Jolanda van Westrenen met een 1.48 (geloof ik) en de langzaamste 2.18.
Inderdaad je eigen lijn blijven rijden.
Gewoon inschrijven dus!!
http://www.raceresults.nu/uitslagen...oren/Ducati Clubweekend/Ladies Cup - Race.pdf

De snelste (Jolanda uiteraard *D ) reed in de race een 1'46"393. Tijdens de kwalificatie was ze, zoals ze al zei, nog een pak sneller!

De traagste reed een dappere 2'34"729, waarvoor mijn respect! Dat is tenslotte beter dan alle dames die niet deelnamen! ;) :]
 
Maar 9 inschrijvingen nog zag ik op Facebook... hoeveel dames waren er vorig jaar? Toch wel meer dan 9 dacht ik?
 
We hebben nu 10 inschrijvingen met als kanttekening dat er nog een aantal dames hebben toegezegd zich in te schrijven.
Dus kom op dames!!! Laten we er een spektakel van maken :] :] :] :Y
 
We hebben een prachtig Ducati clubrace weekend gehad en in de Lincoln Ladies cup waren 17 dames.
Nadieh Schoots heeft gewonnen met als snelste ronde een 1.49840
Maudi Veenstra 2e en deborah Verhoeks 3e en snelste Ducati.
Foto's staan er genoeg op Facebook.
Iedereen bedankt!
 
Heb net mijn diploma behaald, en de kater is verwerkt! Tijd om terug te gaan racen! *D :] :] :]


Over de DCR: Ik heb me heerlijk vermaakt tijdens de Ladies Cup! :] Het is wel stevig als je 20 min later een andere race hebt :') :]
 
Net bij mij hetzelfde. In april klaar met de opleiding en pas vandaag diploma kunnen ophalen.. Te laat Ja! School he...-_-.

Lekker werken en racen in de ZAC... Wat wil je nog meer :p


Ine.. Ik zou ook de BOTT race ernaast doen maar die viel na de Ladiescup.. Dat vond ik wat te gek.. Toen verplaatst naar Sbk Revival. XD
 
Gefeliciteerd Ine en Mariska *D

Hoe is t ondertussen met Jolanda, beetje herstellende?
 
Net bij mij hetzelfde. In april klaar met de opleiding en pas vandaag diploma kunnen ophalen.. Te laat Ja! School he...-_-.
Gefeli!

Lekker werken en racen in de ZAC... Wat wil je nog meer :p
Nooit in het weekend moeten werken zou ik heel mooi vinden. Verkeerd beroep gekozen :')

Ine.. Ik zou ook de BOTT race ernaast doen maar die viel na de Ladiescup.. Dat vond ik wat te gek.. Toen verplaatst naar Sbk Revival. XD
Nee, dat gaat niet! :N

Gefeliciteerd Ine en Mariska *D

Hoe is t ondertussen met Jolanda, beetje herstellende?
Dankjewel Rebekka! *D
 
Gefeliciteerd Ine en Mariska *D

Hoe is t ondertussen met Jolanda, beetje herstellende?

Thanks ;)
Afgelopen weekend heb ik weer op een motor gereden en wat was dat heerlijk!Ik kon trainen op de R1 van het Girls Racing Team. Die moest afgesteld worden en de teameigenaresse is niet heel goed met vering. Of ik even naar Barcelona wilde komen?! Ehhh.....Tuurlijk!

Het rijden deed wel verschrikkelijk veel pijn want de duim is nog lang niet 100% maar tussen de sessies koelen met ijs en dan weer gas erop. (Ik had trouwens wel even gecheckt met de dokter of het wel kon en die had het goedgekeurd)
Nu hopelijk volgende week weer rijden dankzij veel mensen die me geholpen hebben. Er loopt nog een crowdfunding voor het laatste gedeelte voor de motor op:

https://www.wijzijnsport.nl/campagnes/jolanda-van-westrenen/er-uit-halen-wat-er-in-zit/

Maar dankzij wat geleende delen kan ik in ieder geval volgende week weer opstappen na de pittige crash op de Varsselring in Hengelo! Ontzettend blij mee!
 
Grappige was dat in de ochtend die spanjaarden ons uitlachten..."2 chicks op dikke motoren in de snelste groep?! Wat denken ze wel? Die zijn toch veel te langzaam?!" Sjonge wat werden ze later op de dag stil toen we de snelste van de hele dag bleken te zijn. De "snelste" man zat 5 seconden achter me :o
Hoezo?! Vrouwen kunnen niet rijden?!? :]

Wel tof dat ze daarna allemaal met ons op de foto wilden! _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan