Circuitrijdende dames, deel 4 alweer *O*

Grappige was dat in de ochtend die spanjaarden ons uitlachten..."2 chicks op dikke motoren in de snelste groep?! Wat denken ze wel? Die zijn toch veel te langzaam?!" Sjonge wat werden ze later op de dag stil toen we de snelste van de hele dag bleken te zijn. De "snelste" man zat 5 seconden achter me :o
Hoezo?! Vrouwen kunnen niet rijden?!? :]

Wel tof dat ze daarna allemaal met ons op de foto wilden! _O-
:} cool!!
 
Laatst bewerkt:
Dag Oma! :W

Eerst en vooral veel succes Jolanda! Ik hoop dat je deze week met je team heeeeele mooie dingen zal laten zien op Paul Ricard! :] *O*


En dan nog wat:
Volgend jaar zal er een volledig damesteam deelnemen aan de NBC in Zolder, Assen en Croix. Indien ons budget groot genoeg is, zal er zelfs een tweede team kunnen starten!
12 dames werken hieraan mee, waarvan er momenteel 6+1 de eer op de baan wilt verdedigen: Elvira (NL), Michelle (NL), Manouk (NL), Saskia (D), Annika (D) en ik (B). Reserverijdster: Mieke! (NL) :]

https://www.facebook.com/cpfladies/
 
Oeh yeah! Heb net mijn voorjaarstraining vastgelegd. Kan al niet meer wachten! *O* :]
 
:W dag oma!!

Meiden, ik was mn kast aan het opruimen.
Ik kwam nog een shirt tegen van mf meiden met supersport motoren.
Is zwart met lange mouwen maat M, het logo achterop.

Aangezien ik geen supersport mee rijd..wil een van jullie hem hebben? Gratis ophalen in Almere of tegen verzendkosten naar jou.
Graag een pb want ik lees hier verder al heel lang niet meer mee...
 
Oeh yeah! Heb net mijn voorjaarstraining vastgelegd. Kan al niet meer wachten! *O* :]
Ik ga ook weer een buitenlands tripje maken. Ga in maart met No limits naar Portimao *O* waar ga jij de voorjaarstraining doen?
 
Ik ga ook weer een buitenlands tripje maken. Ga in maart met No limits naar Portimao *O* waar ga jij de voorjaarstraining doen?
Leuk! Vertel je ons achteraf wat je ervan vond? :]

Ik ga naar een circuit dat je al kent: Cartagena! *D
 
Uiteraard! Cartagena is ook een gave baan! Enjoy :]
Met welk motor ga je die kant op?
Met mijn ktm-etje.

Het ziet ernaar uit dat ik de komende jaren 300 zal blijven rijden voor de sprintraces, en combineren met 600 voor endurance races :]
 
Heb je wel een paar sessies droge baan gehad of echt niks anders als regen gehad? -O-
Nee, maar het was eveneens zo koud dat zelfs de rijders met een 1000 op droog met regenbanden reden. :')

Jammer, want ik vind het een heerlijk baantje! Zou meteen terug willen gaan!
 
Toch een beetje trots op: motorblad "Motorrijder" heeft een stukje geschreven over onze (CPF) eerste endurance @Zolder. *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Na zeven jaar stilte toch nog eens een postje doen. Dit jaar besloten de Ducati Club Race mee te doen. Op dag 3 voelde alles weer als vanouds, lekker kunnen rijden en 3 seconden van m’n oude PR gereden met als toetje 2de plek in de Open B *D


https://www.facebook.com/100007266675984/videos/1863935003858704/

https://youtu.be/Rukx_GWT9Lw

17AK5-4334-088.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal!
Ik ga op 9 juli een trackday4starters doen op Lelystad met mijn fireblade om te kijken of ik circuitrijden leuk vind.
Hebben jullie nog tips?
Ik rij pas een jaartje motor.
Groetjes Chantal
 
Hoi allemaal!
Ik ga op 9 juli een trackday4starters doen op Lelystad met mijn fireblade om te kijken of ik circuitrijden leuk vind.
Hebben jullie nog tips?
Ik rij pas een jaartje motor.
Groetjes Chantal
Lekker van genieten, zorg dat je motor en kleding op orde zijn en de rest komt vanzelf :) pas wel op, want 't is verslavend :+
 
Hoi allemaal!
Ik ga op 9 juli een trackday4starters doen op Lelystad met mijn fireblade om te kijken of ik circuitrijden leuk vind.
Hebben jullie nog tips?
Ik rij pas een jaartje motor.
Groetjes Chantal
Leuk!! Lelystad met trackdays4all vorig jaar zelf ook gedaan :]
Ideaal, steeds kleine stukjes van de baan en tussen de middag lekker lunchen 8-)
 
Leuk!! Lelystad met trackdays4all vorig jaar zelf ook gedaan :]
Ideaal, steeds kleine stukjes van de baan en tussen de middag lekker lunchen 8-)

Die lunch doet het hem :+
Ik moet nog wel even zo'n backprotector halen die ik in m'n pak kan schuiven. Maar heb daar de hele maand nog voor :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan