City Madness

Geef eens een korte beschrijving, om te weten of ik em al gezien heb.
Wil geen dataverkeer opofferen voor iets wat ik al heb (onder andere naam of zo) :)

Motor die al driftend en slippend door het stadverkeer gaat, het heeft net geregend. Best wel leuk om te zien... Als ik het goed heb is het ergens in Griekenland
 
OMFG goooooooood movie !!!!! :} die is zooooot
als je dat ziet denk je echt van die man is ziek !
rood licht ?? kent die niet
voorrang nog minder
en hoe die voetgangers weglopen hahaha echt zot
bij elke slalom denk ik dat hij op z\'n bak zal gaan echt een aanrader
 
Heb hem al gezien en het is inderdaad té gek. Letterlijk dan.
Sommige ontwijkacties kunnen echt niet met die snelheden. Imo redelijk gemanipuleerd.

Al met al wel grappig om naar te kijken.
 
Wat een klootzak zeg! Die vent mogen ze van de weg halen vind ik. Ligt het aan mijn computer trouwens, of staat ie bij jullie ook om de 5 seconden stil? Het filmpje dan he. :9 Hij remt alleen achter denk ik omdat ie voor zn remvloeistof gaat vervangen :) (check koffie in reservoir).

Echt waar, wat een sukkel....
 
neen video is van goede kwaliteit
en idd die koffiesh*t daar die op en neer gaat irriteert me ook
 
Nogal groot bestand voor iets van 5 minuten beeldmateriaal.
Hij heeft duidelijk meer kaas gegeten van sturen dan van videobewerking.
En volgens mij slipt hij achteraan nogal, zijn voorrem zal inderdaad naar de kl*te zijn :+
Wel een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Hoeveel zieke gasten voor hem zouden dit al geprobeerd hebben met een minder goede afloop?
Maar ja, het is wel \"cool\" om te zien hoewel het niet verantwoord is.
 
superkwaliteit en geluid toch ? anders heb je van die funky filmpjes die gewoon ruis geven als ze rijden en gewoon storing geven opt beeld als ze wheelie trekken
mooi filmke
hoeveelkeer zou hij dit al geprobeerd hebbe?
 
Meer fun om naar te kijken als naar GhostRider though.
Vind GhostRider echt zwaaaar tegenvallen (overgewaardeerd :) )
 
Wat een mafkees.... |( Waar is dit opgenomen, eigenlijk? \'K zie witte nummerplaten, maar ook erg veel (motor?)rijders zonder helm.... Mag aannemen dat deze idioot dat tenminste nog wel op z\'n hoofd heeft. (Hoewel, erg veel kan daar ook niet meer in kapot....)
 
Gaaf filmpje, maar volgens mij heeft het niet geregend, maar is het gewoon Spanje, asfalt is zo glad, dat je vanzelf bijna bij elk stoplicht met slippend achterwiel vertrekt en met blokkerend voorwiel stopt (hoop je dan).

Ik ben me daarzo een paar keer de tering geschrokken tenminste
 
Echt goede kwaliteit beeld en geluid, beter dan z\'n remolie.

HOE ZIEK KUN JE ZIJN!!!!! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan