Classic endurance te Elst 15 en 16 juni 2013

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Voor het eerst dit jaar wordt er naar de zondagse Classic TT een langeafstandswedstrijd op de avond van zaterdag 15 juni gehouden. De 3 uren van Elst: geen wedstrijd om de meeste ronden; het team dat het meest regelmatige rondentijden neerzet wordt de winnaar. Het evenement gaat vooraf aan de TT van Elst, die de dag daarop wordt verreden. http://www.classic-tt.eu/informatie/
 
Present :)
full
 
Gave foto hoor!!!


Ik hoop ook de middelen vrij te kunnen maken om foto's te komen maken.
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook weer, afgelopen weekend op het laatste moment toch maar besloten om even in Oss the kijken (clublid reed mee).
 
Wij zijn ook weer present, zojuist bericht ontvangen van de SAM dat onze inschrijving definitief is *O*

full
 
@ducati851gek:

Zijn de foto's van Jan v Gogh ergens op internet beschikbaar? Website oid, of heb jij rechtstreeks van Jan foto's gekregen?

Gr. Robby
 
Hee howell das een tijd geleden!

Hoe gaat het met je zoon?

Ik lees regelmatig nog het forum maar heb zelf niets meer omhanden wat hier geplaatst kan worden.
Ben nu actief met een jongen in de Moto3 , uiteraard op een Honda.
Met mijn zoon gaat het naar omstandigheden goed,zijn linkerenkel kan ie nog maar gedeeltelijk gebruiken.
Heeft er momenteel weer veel pijn aan , zal tzt vastgezet moeten worden, enkel kan dan niet meer scharnieren.
Hij zit ook in de organisatie van de TT van Elst.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees regelmatig nog het forum maar heb zelf niets meer omhanden wat hier geplaatst kan worden.
Ben nu actief met een jongen in de Moto3 , uiteraard op een Honda.
Met mijn zoon gaat het naar omstandigheden goed,zijn linkerenkel kan ie nog maar gedeeltelijk gebruiken.
Heeft er momenteel weer veel pijn aan , zal tzt vastgezet moeten worden, enkel kan dan niet meer scharnieren.
Hij zit ook in de organisatie van de TT van Elst.

Zo dat klinkt erg vervelend -O-

Zien we jullie in de elst :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan