Classic endurance te Elst 15 en 16 juni 2013

Het probleem met het oversteken is bij de organisatie bekend en wordt - met een aantal andere verbeterpunten - meegenomen in de evaluatie.
Inderdaad, het blijft vrijwilligerswerk en als sommige zaken nóg beter moeten gaat het geld kosten. Dat kan ook een keuze zijn.
Blij dat het alweer beter gaat met Cees. Beterschap!
Groet, Gijs (SAM)
 
Het probleem met het oversteken is bij de organisatie bekend en wordt - met een aantal andere verbeterpunten - meegenomen in de evaluatie.
Inderdaad, het blijft vrijwilligerswerk en als sommige zaken nóg beter moeten gaat het geld kosten. Dat kan ook een keuze zijn.
Blij dat het alweer beter gaat met Cees. Beterschap!
Groet, Gijs (SAM)


Jullie reactie kan ik me voorstellen m.b.t. het oversteken van de toeschouwers. Ik stond als baco bij post 3 en ik kan je vertellen dat de mensen die bij de oversteek de begeleiding moesten doen goed hun best moesten doen om het publiek tegen te houden om niet op eigen idee over te steken. Wat toch regelmatig gebeurde. En daar kun je als organisatie heeeeel weinig tegen doen. Ik heb bij mijn post ook de grootste ruzie gekregen met een niet zo jong persoon die het er niet mee eens was dat ik hem weg stuurde omdat mijnheer midden in de uitloop stond te fotograferen. Toen ik dit werk 32 jaar geleden mocht doen was het publiek veel gemoedelijker. Ondanks dit soort problemen veel plezier gehadt.
 
Kijk dat is tenminste je eigen verantwoordelijkheid nemen en het gewoon niet doen :)

Ja een loopbrug, of gewoon iedereen aan het buitenkant van het circuit blijven :?

We hebben er juist voor gekozen om de buitenkant zoveel mogelijk ontoegankelijk te maken i.v.m. eventuele valpartijen. Daarom hadden we bij start en finish het publiek ook al naar achteren gezet i.p.v. zoals afgelopen jaar vlak langs de baan.

Er is nog geinformeerd naar een loopbrug echter die verdienen goud die mensen. Vergeet niet dat die dan aan eisen moet voldoen waardoor er ook nog vrachtverkeer onder door kan.
 
Nou daar is die weer.....veel kijk plezier.......geluid hard en genieten........ :] :] :] :] :]

 
Ik was er op zondag, gezellige gemoedelijke sfeer.
Vaderdag uitje voor me pa, werd zeer gewaardeerd *O* flessen wijn heeftie al genoeg _O-

Mooie ruime opzet, volgend jaar weer? Kom ik ook naar de endurance *O*

Top dag, naar ik begrepen heb met beter weer dan vorig jaar :X
 
Ik reed mee Zondag in de 350cc klasse 1e geworden in regelmatigheid rijden....Zaterdag ook de beelden gemaakt......ben nu met 't filmpje van Zondag bezig...groet nr 368 :] :] :] :] :] (Gendtinbeeld)
 
Ik kan niet wachten,
;) ;) ;) :) :) :)

Heb je nog een plekkie op je motor voor mijn transponder??

20rmpdv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zag de man nog even zoeken naar de goede vlag toen voor de pits dat koelwaterlek ontstond.
Hij zat daar ook niet lekker net na die bocht op z'n stoeltje.
Maar ja blijven vrijwilligers en zorgen er toch voor dat zo'n avond kan plaatsvinden.
Geweldige avond in Elst,er werd flink doorgereden mooie demo/Race :? dat die gozer daar in dat stoeltje zat net na de bocht dat kan echt niet en dan ook nog niks doen als er een partij koelvloeistof over de baan gaat dit moet volgens mij echt beter verder super avond gehad trouwens de zondag was ook helemaal in orde!
Perfect georganiseerd Jam van Dam en medewerkers volgend jaar weer hoop ik. :)
 
Heren. :W

Mooi circuitje, wel rete gevaarlijk. :P Het TT-gevoel zat er wel in.

Wegens koppelingsproblemen zijn m'n pa en ik 23e geworden. We reden best goed, tot ik in de knik vóór start/finish terugschakelde en ik ineens geen koppeling meer had. Alsof hij door de 2 in de neutraal sloeg en ik net op tijd weer druk had om terug te schakelen naar de één voordat ik de barricade in dook. Ben ook meteen de pits in gestuurd en heb de Gixxer aan de kant gezet. Minuut of 20 later is mijn pa het laatste half uur gaan rijden. Toch bleef de koppeling problematisch. We hebben hem wel uitgereden.

Maandag bij demontage bleken de koppelingsplaten verbrand te zijn. De motor heeft lang stilgestaan en ik vermoed dat desondanks onderhoud de platen zijn blijven plakken en dat dat uiteindelijk heeft geleid naar een verbrande koppeling.

Desondanks tegenvallende resultaten heb ik mij prima vermaakt en lekker gereden. Tot de volgende. :W

Zal nog wat foto's toevoegen want persoonlijk vind ik ze wel om in te lijsten. :)

qnkrqGw.jpg


cA2swyv.jpg


Speling van de kuip... :P :

NWa4QVM.jpg


1YfvRMV.jpg


:W
 
Heren. :W

Mooi circuitje, wel rete gevaarlijk. :P Het TT-gevoel zat er wel in.

Wegens koppelingsproblemen zijn m'n pa en ik 23e geworden. We reden best goed, tot ik in de knik vóór start/finish terugschakelde en ik ineens geen koppeling meer had. Alsof hij door de 2 in de neutraal sloeg en ik net op tijd weer druk had om terug te schakelen naar de één voordat ik de barricade in dook. Ben ook meteen de pits in gestuurd en heb de Gixxer aan de kant gezet. Minuut of 20 later is mijn pa het laatste half uur gaan rijden. Toch bleef de koppeling problematisch. We hebben hem wel uitgereden.

Maandag bij demontage bleken de koppelingsplaten verbrand te zijn. De motor heeft lang stilgestaan en ik vermoed dat desondanks onderhoud de platen zijn blijven plakken en dat dat uiteindelijk heeft geleid naar een verbrande koppeling.

Desondanks tegenvallende resultaten heb ik mij prima vermaakt en lekker gereden. Tot de volgende. :W

Zal nog wat foto's toevoegen want persoonlijk vind ik ze wel om in te lijsten. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Speling van de kuip... :P :

[afbeelding]

[afbeelding]

:W

retegevaarlijk?! Ik vind Elst nog een redelijk veilige baan, lekker breed, en geen erg grote directe obstakels in de buurt. ;)

Mooie foto's, kan me alleen deze gsxr niet meer herinneren, mss dat ie iedere keer te hard voorbij kwam. :9
 
Heren. :W

Mooi circuitje, wel rete gevaarlijk. :P Het TT-gevoel zat er wel in.

Wegens koppelingsproblemen zijn m'n pa en ik 23e geworden. We reden best goed, tot ik in de knik vóór start/finish terugschakelde en ik ineens geen koppeling meer had. Alsof hij door de 2 in de neutraal sloeg en ik net op tijd weer druk had om terug te schakelen naar de één voordat ik de barricade in dook. Ben ook meteen de pits in gestuurd en heb de Gixxer aan de kant gezet. Minuut of 20 later is mijn pa het laatste half uur gaan rijden. Toch bleef de koppeling problematisch. We hebben hem wel uitgereden.

Maandag bij demontage bleken de koppelingsplaten verbrand te zijn. De motor heeft lang stilgestaan en ik vermoed dat desondanks onderhoud de platen zijn blijven plakken en dat dat uiteindelijk heeft geleid naar een verbrande koppeling.

Desondanks tegenvallende resultaten heb ik mij prima vermaakt en lekker gereden. Tot de volgende. :W

Zal nog wat foto's toevoegen want persoonlijk vind ik ze wel om in te lijsten. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Speling van de kuip... :P :

[afbeelding]

[afbeelding]

:W

Mooie foto's! En jullie gingen idd vlot rond ;) Wel jammer van de koppeling natuurlijk, maar na lange stilstand gaat er altijd wel iets fout B|
 
retegevaarlijk?! Ik vind Elst nog een redelijk veilige baan, lekker breed, en geen erg grote directe obstakels in de buurt. ;)

Mooie foto's, kan me alleen deze gsxr niet meer herinneren, mss dat ie iedere keer te hard voorbij kwam. :9

Ik doelde eigenlijk meer op de stoepranden. Nu heb je dat wel bijna op elk stratencircuit maar toch. Oss is dan weer nét wat minder link. Heb wel genoten hoor. Je krijgt toch een beetje het gevoel hoe het was om jaren geleden te rijden toen de nederlandse motorsport landelijk gevierd werdt. :P

Mooie foto's! En jullie gingen idd vlot rond ;) Wel jammer van de koppeling natuurlijk, maar na lange stilstand gaat er altijd wel iets fout B|

Helaas ja. De motor presteert verder echt super. Geen rare bewegingen of rare mankementen op de koppeling na. Leuk ding om mee te rijden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan