Ja, een bekend probleem.
Ben laatst ook eens bezig geweest met een CB400 N blok.
Is hetzelfde als CB250N en CB450N en jouw CMX 450 blok.
De 4 middelste kopbouten zitten in de cilinderkop "ïn de open lucht".
Daardoor kan er langs deze bouten allerlei zand, regen en pekel ophopen in de loop der jaren.
Ook ik had afgebroken kopbouten doordat ze op een gegeven moment niet meer voor of achteuit te draaien waren.
Ze zaten echt helemaal vast gerot!
Eind van het verhaal was 4 helicoils zetten. M10x1,25 en 4 nieuwe kopbouten van 12 euro per stuk kopen bij CMS.nl
Dit is echt een waardeloze constructie.
En voor elk akkefietje MOETEN de kopbouten los.
In mijn geval voor de nokkenasketting vervangen.
Alleen al daarom wil ik zelf nooit zo'n ding hebben, hoewel ze als zeer sterk en betrouwbaar bekend staan.
Maar owee als je iets aan de kop of cilinders moet doen.
Strekte en succes ermee.