Controle op geluid tijdens Pinksteren, diverse locaties

Houd nou toch op man, ik heb jou nooit een herriemaker of tokkie genoemd, je voelt je steeds aangesproken.
Milder ? ik ben ontzettend mild, @ryan-mt10 is hard als je verschil wilt lezen of zien, dus houd svp op ?
Wie ben jij nou om te zeggen wat ik moet doen? Trouwens, in meerdere PB tjes heb je me wel zo genoemd dus jij bent echt degene die op moet houden in deze.
En, ik voel me eigenlijk nooit aangesproken hoor, dat ervaar jij misschien zo, maar ik niet. Voor mij is het geheel gewoon klaar.
Ik reageer gewoon op je berichten hier, niets meer, en niets minder.
Trouwens, @ryan-mt10 vind ik helemaal niet hard met zijn berichten, die stelt gewoon wat ie vind. En dat is zijn goed recht.
 
Wie ben jij nou om te zeggen wat ik moet doen? Trouwens, in meerdere PB tjes heb je me wel zo genoemd dus jij bent echt degene die op moet houden in deze.
En, ik voel me eigenlijk nooit aangesproken hoor, dat ervaar jij misschien zo, maar ik niet. Voor mij is het geheel gewoon klaar.
Ik reageer gewoon op je berichten hier, niets meer, en niets minder.
Trouwens, @ryan-mt10 vind ik helemaal niet hard met zijn berichten, die stelt gewoon wat ie vind. En dat is zijn goed recht.

Inderdaad je reageert op mijn berichten, met aanvallen en beledigen. Ik stel ook wat ik vind, maar blijkbaar mag ik dat niet.
 
Hoe kunnen we jou wel bereiken dan?

Niet na alle beledigingen en verwensingen die ik naar mijn hoofd heb gekregen, ook in andere topics.

Iedereen verwoord hier op een andere manier dezelfde boodschap, maar bij iedereen ga je er direct met een gestrekt been weer in? :?

Dezelfde boodschap ? je bedoeld dat ik de boosdoener ben ? daar had ik al antwoord op gegeven, vanwege persoonlijke aanvallen en beledigingen. Niet iedereen, het zijn er een paar en steeds dezelfde, ik wil graag tegen die personen ingaan na een aanval of belediging, omdat ik mijzelf wil verdedigen, dat mag toch ?

Dit was het, weltrusten mannen. :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik60NL vs Ryan, Motorgast & Coert....herkenbaar en kansloos. En het topic is na al dat op de man spelen nog gewoon open?

Wat is jouw bijdrage precies?
Uit de kinderkamer ff roepen dat het kansloos is, betweter.
Er is maar 1 iemand hier kansloos, dat is al lang duidelijk. En als je je er zo aan stoort moet je lekker weer gaan rapporteren, slaap ik niet minder om. :W
 
Niet na alle beledigingen en verwensingen die ik naar mijn hoofd heb gekregen, ook in andere topics.



Dezelfde boodschap ? je bedoeld dat ik de boosdoener ben ? daar had ik al antwoord op gegeven, vanwege persoonlijke aanvallen en beledigingen. Niet iedereen, het zijn er een paar en steeds dezelfde, ik wil graag tegen die personen ingaan na een aanval of belediging, omdat ik mijzelf wil verdedigen, dat mag toch ?

Dit was het, weltrusten mannen. :W

En weer een kritische vraag (zonder persoonlijke aanvallen of grove taal) ontweken, omdat je weet dat je het antwoord niet leuk gaat vinden.
 
Gast, je gaat tegen mij verder waar je bij Rik was gebleven? Baasje hoor 👍

lekker weer gaan rapporteren? Want ik heb eerder...?! 🙄
 
Feit blijft hoe je het ook zegt of verpakt dat er dijken en wegen worden afgesloten voor motorfietsen omdat de maatschappij niet meer de overlast wil accepteren.
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het gebeurt wel.

Hoe is dat te stoppen?
Alle klagers monddood maken kan niet.
Wat blijft er als andere optie over?
De motorfietsen stiller maken en niet meer massaal tegelijkertijd over deze wegen en dijken rijden.
Tja hoe zeggen ze het ook alweer.
Leuker kunnen we het niet maken -O-
 
Gast, je gaat tegen mij verder waar je bij Rik was gebleven?

lekker weer gaan rapporteren? Want ik heb eerder...?! 🙄

Gast,
De hele discussie draag je niks bij dus ga het nu niet opnemen voor een ander die toevallig hetzelfde beperkte gedachtengoed deelt. Daarvoor blijf je maar in het politieke topic, daar ben je ook erg populair zie ik. Dus dat hebben jullie ook nog eens gemeen.

Daar komt bij, als ik me de les wil laten lezen door figuren als jou dan vraag ik daar wel om.
 
Laatst bewerkt:
Gast,
De hele discussie draag je niks bij dus ga het nu niet opnemen voor een ander en de brave burger spelen. Als ik me de les wil laten lezen door een wildvreemde vraag ik daar wel om.

de laatste 4 pagina’s draagt niemand iets bij aan de oorspronkelijke discussie dus. Ik neem het voor niemand op. En iemand de leslezen...😅 ik niet, jij wel 🤣 Maar heb ik al eens gerapporteerd dan?

Oei! Je hebt je berichtje bewerkt om het nog persoonlijker te maken 👏
 
Feit blijft hoe je het ook zegt of verpakt dat er dijken en wegen worden afgesloten voor motorfietsen omdat de maatschappij niet meer de overlast wil accepteren.
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar het gebeurt wel.

Hoe is dat te stoppen?
Alle klagers monddood maken kan niet.
Wat blijft er als andere optie over?
De motorfietsen stiller maken en niet meer massaal tegelijkertijd over deze wegen en dijken rijden.
Tja hoe zeggen ze het ook alweer.
Leuker kunnen we het niet maken -O-

☝️prima laatste bericht voor dit topic volgens mij 🙈
 
de laatste 4 pagina’s draagt niemand iets bij aan de oorspronkelijke discussie dus. Ik neem het voor niemand op. En iemand de leslezen...😅 ik niet, jij wel 🤣 Maar heb ik al eens gerapporteerd dan?

Excuses, het woord 'weer' was overbodig.
Maar voel je vrij!
 
@Rik60NL als je nog duimpjes kunt geven (terwijl je een uur geleden al weg zou gaan") kun je deze vraag ook beantwoorden!

Ben even teruggekomen om te kijken waar je nu weer tegen aan loopt te schoppen, noem het gezonde nieuwsgierigheid.
Vertel eens welke rang je had of hebt bij de Luchtmobiele Brigade ? zat je in Havelte ? ik ook in 1980/81, ook zandhaas.
Als ik je mag beoordelen was je vast SGT drill instructor, je hebt alle eigenschappen maar vermoedelijk korporaal of sld1.
 
Ben even teruggekomen om te kijken waar je nu weer tegen aan loopt te schoppen, noem het gezonde nieuwsgierigheid.
Vertel eens welke rang je had of hebt bij de Luchtmobiele Brigade ? zat je in Havelte ? ik ook in 1980/81, ook zandhaas.
Als ik je mag beoordelen was je vast SGT drill instructor, je hebt alle eigenschappen maar vermoedelijk korporaal of sld1.

Ik vraag me af wat mijn werk met deze discussie heeft te maken maar de tijd dat ik soldaat of korporaal was ligt al heel ver achter me, geloof me. Dat gaan we hier ook niet bespreken, als je terug lezen zo leuk vindt dan vind je de antwoorden vast wel. Maar beantwoord mijn vraag dan ook ff.

En leuk dat je in dienst hebt gezeten. Vast een goede tijd gehad. Maar je ging omdat je moest, niet omdat je wou. Dus ook daarin verschillen wij nogal.

Als je echt verder wilt praten over persoonlijke dingen of denkt dat we nog meer gemeen hebben dan PM je me maar, daar sta ik je graag te woord.

Of moest ik dit bericht als intimiderend of beledigend opvatten? Kan hem namelijk echt totaal niet in de context plaatsen..
 
Laatst bewerkt:
Waarom werkt het handhaven in Duitsland wel beter ?
Iedereen die naar de eifel wilt om te rijden, monteert ineens DB killers.
Waarom ? omdat je zodra je aan de kant gezet wordt, je lopend naar huis kan.
Als er geen DB killer in zit.
Als men hier in Nederland dat ook zou doen , scheelt het al een heel stuk overlast.

Dan daarna snelheid controles op de dijken , degene die 30 km of meer te hard rijden.
Naar huis laten lopen.

En het gezegde "Loud pipes saves lives ?" ja helemaal als er straks helemaal geen motor gereden mag worden.

Ik vind zelf een gillende 4 in 1 in een tunnel ook lekker klinken.
Maar ik hoor dat zo af en toe.
En niet continu .

Als je echt hard wilt rijden (wie wil dat nou niet ?) doe dat op het circuit.
Al ga je 2 keer per jaar een dag.
Dan kan je de rest van het jaar "normaal " rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan