Controle op geluid tijdens Pinksteren, diverse locaties

T toverwoord,; handhaving !!
Voor de rest gaat niets werken .
Maar voor handhaving is geen budget dus alles blijft zoals t is .
Wat wel vreemd is dat voor t "griepje" budget genoeg gemaakt wordt ,geld speelt geen rol😥
 
T toverwoord,; handhaving !!
Voor de rest gaat niets werken .
Maar voor handhaving is geen budget dus alles blijft zoals t is .
Wat wel vreemd is dat voor t "griepje" budget genoeg gemaakt wordt ,geld speelt geen rol😥
Nou !! "griepje" het is wel iets meer dan dat.

Maar de DB killer/ geluid controle kan vrij gemakkelijk aan het einde van de populaire dijken uitgevoerd worden.
Snelheid en bij behorende aanhouding kost al wat meer moeite.
 
Nou !! "griepje" het is wel iets meer dan dat.

Maar de DB killer/ geluid controle kan vrij gemakkelijk aan het einde van de populaire dijken uitgevoerd worden.
Snelheid en bij behorende aanhouding kost al wat meer moeite.
Doe die geluid controle dan ook ff aan t begin van t dijkje ,dan hebben die zeurpieten er tenminste ook wat aan 👍
 
Ik denk dat de dijken een stuk veiliger worden na een verbod op auto's. Hierdoor wordt het ook weer mogelijk om de anderhalve meter regel toe te passen.


Of een stuk veiliger zonder bejaarden die 40km/h in hun auto over de dijk rijden omdat ze het eng vinden.

Of totaal onzeker over de dijk fietsen omdat ze doof, half blind en gammel zijn.

Of wielrenners die in grote groepen over de dijk fietsen en overal schijt aan hebben.

Maar de motorrijder is weer de gebeten hond, makkelijk slachtoffer.
 
Of een stuk veiliger zonder bejaarden die 40km/h in hun auto over de dijk rijden omdat ze het eng vinden.

Of totaal onzeker over de dijk fietsen omdat ze doof, half blind en gammel zijn.

Of wielrenners die in grote groepen over de dijk fietsen en overal schijt aan hebben.

Maar de motorrijder is weer de gebeten hond, makkelijk slachtoffer.
Nu wil t toeval dat ik p/o vanmorgen ff een stukje dijk moest rijden (ik was er toch ) , t was heerlijk rustig ,zo s morgens zijn er ook wielrenners ,alleen die rijden vaak in hun 1tje ,die rijden voor de sport :t ,bejaarden slapen dan ook nog , dus ik heb een perfect ritje gehad ,geen kwaad gezicht gezien :t
 
Nu wil t toeval dat ik p/o vanmorgen ff een stukje dijk moest rijden (ik was er toch ) , t was heerlijk rustig ,zo s morgens zijn er ook wielrenners ,alleen die rijden vaak in hun 1tje ,die rijden voor de sport :t ,bejaarden slapen dan ook nog , dus ik heb een perfect ritje gehad ,geen kwaad gezicht gezien :t
En als je dan je rechterhand een beetje rustig doseer en beschaafd geluid maakt.
dan is iedereen tevreden.
 
En als je dan je rechterhand een beetje rustig doseer en beschaafd geluid maakt.
dan is iedereen tevreden.
Ik was met t org. Funduro hok ,daar heeft niemand last van ,ook al zou je met 180 over de dijk knallen ,niemand vindt dat een motor :+
 
En de pinksteren is ook allang voorbij ,of gaat dit door tot de volgende pinkster🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan