cr 500

Buddy overtrek,kan je er zelf ook makkelijk opmaken hoor... *D

Gewoon van voren beginnen,en strak trekken naar achteren en dan nieten.

Maar als een ander het doet,dan zelf idd niet gaan klooien.. :)

Zwarte achtergrond,en witte cijfers zijn idd mooi,en neem dan niet zo'n standaard vierkant nummer,maar een iets orgineler nummer...

Vanaaf wave discjes gekocht..zijn over een week binnen..Zal hem weer super staan.. 8-)

En je demper is wel méga hoor! :o
Die van mij is korter,en zit mooi achter het schildje..
Geluid valt mee(ookal pleart dan ding als een gek),
dan is nog het inlaat geluid meer dan het uitlaat geluid.
Raar maar waar.

Zal zo ff foto posten,hoe ie er nu bij staat...

Groetjes Niels
 
Dat is inderdaad een SPES demper. Ik heb hem gepolijst, ziet er mooi uit vind ik zelf })
 
hee die zadelhoes....vd heijden motoren..
die zit in den bosch:D ik wist niet dat hun ook al zadeldekjes verkopen met hun naam erop
 
hee die zadelhoes....vd heijden motoren..
die zit in den bosch:D ik wist niet dat hun ook al zadeldekjes verkopen met hun naam erop

Verkopen ze ook niet zomaar. Ze dragen de nationale en internationale motorcross al tientallen jaren een warm hart toe als sponsor, met als hoogte punt de wereldtitel 500cc van Marcus Hansson. Deze motor (of alleen het zadel ;) ) is waarschijnlijk ooit van een gesponsorde rijder geweest.
 
Marcus wie in de 500 c.c. klasse?
In welke tak van sport was dat dan, want ik ken hem niet.

BTW: Ben weer terug van vakantie en een buddy-sit is in 15 minuten klaar.
 
motor is inderdaad van een nationale of internationale rijder geweest. Ik weet zo ff gauw niet wie maar kan ik wel navragen. VD Heyde staat ook op stickersetje.
 
Morgen ff wat spulletjes halen bij JTX Racing en ff radiateurkapjes bestellen.
Dan kan ik aan het plakken gaan!
 
maar ik zal er niet AL te trots op zijn met vd heijden op je zadel...
dat is echt een KUT winkel....als je belt zegge ze da ze het hebben en dan kom je hebbe ze het niet!!!! :( en da gebeurt niet 1x....prutsers
 
Dat zadel is er sinds net af :) nieuwe zit er alweer op. Stickers gaan ook eraf, ik had namelijk compleet setje inclusief zadelovertrek gekocht! *D
 
ff een vraagje waar kan ik een spes uitlaat 2e hands kopen,en een km teller voor een cr 500 alvast bedankt
 
ik zal vandaag of morgen ff fotos maken voederbiet van hoe hij er nu bijstaat. Vanmiddag ff nieuwe handvatten en nieuwe stuurrol gekocht, die zitten er al op. Ook nieuwe radiateurkapjes besteld en zwarte vellen en nummers gekocht.

Hoe kan ik het beste de mal maken en daarna de zwarte vellen knippen/snijden voor de kappen waar de nummers op komen???
 
A4 op de bovenste helft plakken met tape en aftekenen.
A4 op de onderste helft plakken en aftekenen. Daarna de twee stuks A4 op de juiste wijze aan elkaar tapen en klaar is de mal.
 
Marcus wie in de 500 c.c. klasse?
In welke tak van sport was dat dan, want ik ken hem niet.

Oeps, late reactie. Had hier al een tijdje niet gekeken. Marcus Hansson (uit Zweden) werd in 1994 wereldkampioen 500cc motorcross op Honda. Het seizoen erna is 'ie met rugklachten uit de sport gestapt dacht ik, en heeft Joël Smets de titel gepakt. (ken uw klassiekers ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan