CR500, info en pics.. Jawel...deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke ik ga nog eens kijken of ik 58,3 kan halen in losse toestand,en 24cm haalbaar is..ben even in de schuur

pompiedompiedompie
 
nuh kom niet verder als 57.3 en 25cm pen.. :/
full
 
jah zover was duidelijk,maar kan ik ook een pen overpersen van 88/250 (ex chrisscross) of pas deze niet in een usd kroonplaat? en wie heeft ervaring met overpersen?
 
Pen is volgens mij het het probleem niet. Lager misschien wel.
Op zich is de lengte van die 88 m.i. wel goed.
Weet allen niet of ze qua model hetzelfde zijn.
 
chrisscross heeft zonder problemen een 1989/90 usd gemonteerd,ik heb ook een 1990vork van cr125 deze ging zonder problemen in frame van TY 1989.

maar of die pennen van usd en dsu hetzelfde zijn kwa diameter? en of persen ook gaat?
:?
 
:) de chriscross RIJ-garantie ik knal morgen die 88cr250 vork in mijn brommert kan ik zondag zeker meerijden pre-90 is stoer! :+
 
Iemand enig idee wat een kenteken plaat met papieren van een ktm gs 125 van bj 2000 en 125cc op papier waard is?

Heb een motor gekocht maar dit kenteken klopt al niet met de motor en wil die dus los verkopen.( :) was bij aankoop wel bekend)


denk dat de prijs aan hoge kant is maar ik heb geen idee wat zoeits waard is zonder frame :) kijk wel wat een gek ervoor geven wilt.
http://link.marktplaats.nl/460137956
 
Laatst bewerkt:
Vanaf volgende week heb ik 1 linker carter , en 1 rechter carter en een complete koppeling liggen voor een CR 500 1985, carters zijn netjes en nog nooit gerepareerd.

Mocht er iemand interesse hebben..
 
Laatst bewerkt:
Ik gok 1994. Zelfs in superstaat moet daar zeker 1000 af. In normale staat eerder 1500.

Maar dat een echt mooie en goede CR500 2001 rustig E2500,- opbrengt geloof ik wel. Met naast de noppen ook een goede SM kit los erbij is E3250 vast wel haalbaar.


Nee, 2001.

En z.g.a.n klopt, iig het blok, daar is niets op bezuinigd.. En verder technisch ook.
Zitten nieuwe linklagers, wiellagers enz. in.
 
Ik gok 1994. Zelfs in superstaat moet daar zeker 1000 af. In normale staat eerder 1500.

Maar dat een echt mooie en goede CR500 2001 rustig E2500,- opbrengt geloof ik wel. Met naast de noppen ook een goede SM kit los erbij is E3250 vast wel haalbaar.
1994? Meen je dat nou?

Als dat ding goed is, denk ik dat er genoeg animo voor is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan