CR500, info en pics.. Jawel...deel VII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij een 500 is een afstelling niet zo heel moeilijk.. Ik zit nooooooit aan de carburateur.
Maar ik moest hem wel aanpassen Zaterdag , anders was die denk wel stuk gelopen.
En dat leek me geen leuk vooruitzicht :N
Aan de andere kant .. ik wil er toch een andere cilinder op :P
Heb op Remy zijn 500 site ook een FMF Gnarly met demper tekoop zien staan.
 
hallo ik ben van plan een boyesen rad valve te kopen voor mijn 1989 cr 500, maar zit nog te twijfelen voor een v force
iemand ervaring met deze reeds??
welke zou ik het beste kunnen nemen?
ik heb een fmf gnarly bocht en fmf demper
 
hallo ik ben van plan een boyesen rad valve te kopen voor mijn 1989 cr 500, maar zit nog te twijfelen voor een v force
iemand ervaring met deze reeds??
welke zou ik het beste kunnen nemen?
ik heb een fmf gnarly bocht en fmf demper

ikzelf rijd met boyesen en ben er tevreden mee

maar of iemand kan bepalen welke van de 2 beter is? Ik denk een Carlo Hulsen misschien ofzo?

denk dat je moet gaan kijken naar de prijs van nieuwe plaatjes, dat dat de doorslag moet geven
 
ik zag je vamiddag -og voor het stoplicht staa- op de ri-g van alkmaar met de aygo!
en ik kreeg ee- belletje va max wage-er of we kome- op het feestje van de twi-shock om ee- cheque i- o-tva-gst te -eme-.
 
Zeikerds, Seikerds, Zeikerts, Seikerts, Zijkerds, Zijkerts, Sijkerds, Sijkerts.... whatever....jullie snappen de boodschap wel :)
 
ik zag je vamiddag -og voor het stoplicht staa- op de ri-g van alkmaar met de aygo!
en ik kreeg ee- belletje va max wage-er of we kome- op het feestje van de twi-shock om ee- cheque i- o-tva-gst te -eme-.

He Wout/Chris, ondanks mijn vergipste hand ga ik er wel gewoon bij zijn hoor op de twinshock party.
Zoek alleen nog een fatsoenlijk slaapplek :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan