CR500 info en pics...the dino goes on!! Deel VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik erna ging kijken had ik het vliegwiel deksel verwijderd en voelde toen toch flink speling aan het vliegwiel, meer als een mm hoor.

Vraagprijs was 2500 en heb hem vanwege die speling voor 2100 meegenomen.

Gaat zich om een 1991 cr500 met mooie SM wielen en nieuwe sm banden, 320mm remschijf etc, goed uitziende staat.

Weet niet of dit teveel betaald is?
 
hmmm wat is zoiets waard danl,

Ik kijk toch al enige tijd en vind ze niet echt goedkoper hoor, in supermotard trim dan.

Alleen nu zag ik 1 of 2 mooie gerevizeerde staan voor een mooie prijs.


heb em nu toch al gekocht dus ja helaas.
 
Cr500 blok van Martijn overgenomen, zag er goed uit zover ik kon zien. Hopelijk stuurt hij de rekeningen nog na, leuk documentatie!

Kan een leuk frame overnemen, met kenteken en belasting vrij:) doen?
 
Cr500 blok van Martijn overgenomen, zag er goed uit zover ik kon zien. Hopelijk stuurt hij de rekeningen nog na, leuk documentatie!

Kan een leuk frame overnemen, met kenteken en belasting vrij:) doen?
Tuurlijk moet je dat doen, wat moet je anders met een blok? Ik ga het blok wat in mijn 500AF komt voorzien van een decompressie knopje, was bij de vorige te bang voor mn knie.
 
Zou wel eens willen zien hoe je dat gaat doen.. Is daar iets voor te krijgen dan?
Graag foto's!:)
 
Nope is custom.. Worden wel op ebay aan geboden voor 2 a 300 dollar.

Er wordt (meestal) een gaatje geboord in de zijkant van de kop, met een trek plunjer er aan.
 
crap ik heb een veel te dure cr500 gekocht met gaar blok |( :P

Zie weer 2 dikke cr 500 sm op marktplaats staan.

Mijn oude CR500AF staat er ook weer op.
Nu met zwart zadel. Is wel mooier.
Heeft mijn foto`s gebruikt voor de advertentie.
En ben benieuwd wat er van het verhaal klopt.
Heb hem toen verkocht met versleten achterband. En 2 zuigers later zit er nog de zelfde achterband op :? Dus vraag me af wat er van klopt.
Maargoed ik blijf het een mooie CR500AF vinden
 
Nou vroeg ik me af, als je cilinderbus nou moet vervangen worden, kan je hem dan ook lagen nicasilen en wie heeft dit al gedaan? Heeft het voordelen?
 
Nee voor handel. Kan een complete kapot gelopen crf kopen. Drijfstang door het Carter naar buiten. Maar bak en koppeling enzo kan ik ook nog wel los verkopen. Denk dat ik het maar doe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan