Sorry , maar dat is onzin … elke monocilinder trilt (erg), zelfs bij stilstand.Die CRFL trilt helemaal niet. Heb m daar ook op gehad in Thailand.
Gewoon je vorige ( of oudere ) iPhone gebruiken voor Navigatie, dan maakt het ook niet uit of de camera stukgaat maar kun je wel alle/de Navigatie apps en kaarten gebruiken die je (al) aangeschaft hebt.Proficiat !
De camera van heel wat smartphones (zeker de IPhone) is niet bestand tegen de schokken op een motorfiets ... laat staan een enduro !
Heel benieuwd naar jouw woon-werk ervaringen op de Crf. Ik overweeg om de crf er als winterbrommer bij te nemen, maar dan een leuke waar ik ook wat offroad mee kan spelen (TET bijv).Dat van die oudere gsm is misschien wel nog een optie, heb nu ook maar een simpel ding, maar heb normaal nog ergens een oudere Samsung liggen, probleem is wel dat ik denk dat die niet waterdicht is, en degene die ik nu heb wel, qua trillingen zit dat wel goed, denk ik, heb er nu paar dagen woon werk verkeer mee gedaan en denk dat de ktm 1290 harder trilt, zal vooral van het botsen en knotsen offroad zijn, dat de gsm zou afzien, denk ik
dat is ook een vrij goede beschrijving waarom ik hem heb gekocht, voldoet voor mij meer dan genoeg voor woon/werk, maar ik moet dan ook niet zo ver, ongeveer een half uurtje, afhankelijk van het verkeer. tussen stilstaand verkeer door is nog wat wennen door (ik denk) het iets bredere stuur of andere plaats van de spiegels tegenover de 1290, maar aangezien hij zo licht is komt dat ook wel goed. langere afstanden heb ik hem nog niet kunnen testen, zal iets zijn voor wanneer het terug een beetje warmer is. ik heb er handkappen opgezet en rij met verwarmde gerbings, totaal geen probleem, motobroek, t-shirt en motojas en nog niks kou gehad. offroad testen zal er natuurlijk ook wel van komen, maar heb op youtube al redelijk wat gezien, en ik denk niet dat ik direct iets anders had gevonden dat beter voor mij was geweestHeel benieuwd naar jouw woon-werk ervaringen op de Crf. Ik overweeg om de crf er als winterbrommer bij te nemen, maar dan een leuke waar ik ook wat offroad mee kan spelen (TET bijv).
Hier dezelfde gedachte. Ik overweeg een leuke dual sport erbij te kopen als pekelfiets en tegelijk om TET te gaan rijden. Heb voorheen wat offroad reisjes gedaan op een 1250gs adventure, dat is mij te lomp.Heel benieuwd naar jouw woon-werk ervaringen op de Crf. Ik overweeg om de crf er als winterbrommer bij te nemen, maar dan een leuke waar ik ook wat offroad mee kan spelen (TET bijv).
yep, België, andere helm komt er nog wel, maar is er nog niet van gekomen, we hebben een paar plaatsjes waar we zo nog een beetje kunnen rijden, tegenover een paar jaar geleden zijn er wel veel afgesloten ondertussen, we kijken wel uit, rijden niet zoals gekken, en houden zeer veel rekening met andere mensen, maar risico is er toch nog wel altijd, ja, spijtigBelgië toch? Zou wel uitkijken om zomaar door het bos te rijden, zeker in België .
Je kunt beter een helm opzetten met wat meer ventilatie , denk ik
Mijn Samsung S20 FE doet het prima offroad op een Quadlock met trillingsdemper.Proficiat !
De camera van heel wat smartphones (zeker de IPhone) is niet bestand tegen de schokken op een motorfiets ... laat staan een enduro !
Daar zit toch geen optische stabilisatie op?Mijn Samsung S20 FE doet het prima offroad op een Quadlock met trillingsdemper.
Geen idee? Dat maakt mijn bijdrage vermoedelijk een zinloze...sorry...Daar zit toch geen optische stabilisatie op?
Bij video alleen digitaal??
1 november een motor ingevoerd van uit Letland.Komen er veel kosten bij kijken als je een motor invoerd uit België het aanbod is daar veel groter en de prijs een stuk lager
Ik rijdt met een Samsung FE op mijn 890, enkel offroad. Geen enkel probleem.Dat van die oudere gsm is misschien wel nog een optie, heb nu ook maar een simpel ding, maar heb normaal nog ergens een oudere Samsung liggen, probleem is wel dat ik denk dat die niet waterdicht is, en degene die ik nu heb wel, qua trillingen zit dat wel goed, denk ik, heb er nu paar dagen woon werk verkeer mee gedaan en denk dat de ktm 1290 harder trilt, zal vooral van het botsen en knotsen offroad zijn, dat de gsm zou afzien, denk ik
is ook een propere helm, maar voor het gewicht moet ik het niet doen, daarvoor ook altijd met een nog zwaardere rondgereden en geen last van gehad, is ook meer op het gemak rondcrossen dan hard enduro of zo ook, hoor, dan gan ik liever voor de nolan, ook misschien voor het feit dat dan de audio set geintegreedr is en zeker compatibel met mijn andere (nolan) helmen, moest het nodig zijn om de head sets op elkaar aan te sluiten, maar bedankt voor de suggestieVoor €60 extra en 700 gr lichter heb je deze nishua hij bevalt mij erg goed.
Heb er Sena setje ingebouwd en dat past.Nishua Nishua Enduro Carbon endurohelm voordelig | Louis 🏍️
Nishua Nishua Enduro Carbon endurohelm voordelig kopen bij Louis. Topmerken ✓ Groot assortiment ✓ Geen risico ✓ Veilige betaling ✓ 2 jaar teruggaverecht ✓ Gratis retourzending ✓www.louis.nl
Kun je die ook gebruiken in combinatie met een cross bril?Voor €60 extra en 700 gr lichter heb je deze nishua hij bevalt mij erg goed.
Heb er Sena setje ingebouwd en dat past.Nishua Nishua Enduro Carbon endurohelm voordelig | Louis 🏍️
Nishua Nishua Enduro Carbon endurohelm voordelig kopen bij Louis. Topmerken ✓ Groot assortiment ✓ Geen risico ✓ Veilige betaling ✓ 2 jaar teruggaverecht ✓ Gratis retourzending ✓www.louis.nl
inderdaad niet te spannend, neeJa het zijn een paar lampjes. Zo spannend is het niet.
Het mag officieel niet omdat de knipperlichten te dicht bij elkaar zitten. De kans dat ze je daar op pakken is dan wel weer klein.