cursus EMG, wat te verwachten

Marve rijdt en drinkt! :X

En vroegah werden er ook veel mensen doodgereden door dronken bestuurders EN door mensen die te hard reden, dat kan niet anders aangezien sterftecijfers nog steeds dalen. Of dit nu is door alle reclames van sire, de boetes en cursussen of door een groter collectief bewustzijn.. ik denk alledrie. Maar dan nog, hopelijk leert iedereen van TS en van het verhaal van ronididodi.

ciao
 
Doe je netjes dan, met die snelheid en de drempels hiero zou ik 12 straten verder pas weer de grond raken :P



Succes met je cursus, maak er het beste van, misschien heb je er toch nog wel iets aan en is al dat geld niet voor niks geweest (maar wsl wel voor bar weinig).
[Joe bar-mode)
hij zei ook niet op welke manier hij inhaalde, misschien wel er overheen ipv links
[/Joe bar-mode)
 
hé Soms,

misschien een tip voor als je je rijbewijs weer terug hebt

ga spelen op opritten van de snelweg daar kun je nog (iig in 2) lekker hard optrekken

en doe het niet elke keer bij dezelfde want dan krijgen we dat weer............

JR
 
Marve rijdt en drinkt! :X

En vroegah werden er ook veel mensen doodgereden door dronken bestuurders EN door mensen die te hard reden, dat kan niet anders aangezien sterftecijfers nog steeds dalen. Of dit nu is door alle reclames van sire, de boetes en cursussen of door een groter collectief bewustzijn.. ik denk alledrie. Maar dan nog, hopelijk leert iedereen van TS en van het verhaal van ronididodi.

ciao

Iedereen drinkt weleens wat op een feestje en rijdt dan naar huis. Heel mijn familie doet het volgens mij :+ Ik heb het ook niet over ladderzat maar over een paar biertjes.

Maar excuses voor het offtopic gaan want het ging inderdaad over EMG en niet over EMA.
 
Iedereen drinkt weleens wat op een feestje en rijdt dan naar huis
Spreek voor jezelf.
. Heel mijn familie doet het volgens mij :+ Ik heb het ook niet over ladderzat maar over een paar biertjes.
:/ :N .

Overigens weiger ik bij iemand in de auto te stappen die gedronken heeft.. :W en als hij echt ver heen is ben ik ook niet te beroerd om de politie even in te lichten over de route die hij gaat nemen.

Als je dan later hoort dat hij iemand doodgereden heeft, nee..
 
hé Soms,

misschien een tip voor als je je rijbewijs weer terug hebt

ga spelen op opritten van de snelweg daar kun je nog (iig in 2) lekker hard optrekken

en doe het niet elke keer bij dezelfde want dan krijgen we dat weer............

JR

Dat heb je op den duur ook wel gezien ;) Denk dat ik mezelf volgend jaar gewoon een circuit fietsje aanschaf O-)
 
Echt waar, rijdt jij zo belabberd ? :+


Back ontopic *D

Wat gebeurt er in de donkere kamers van het CBR :?


Het is tot nu tot een raadsel :P waarschijnlijk heeft iedereen die heen is geweest er een dusdanig trauma aan overgehouden dat ze er niet meer over willen praten :X
 
Mensen doen nou eenmaal irrationele dingen dat hoort bij het leven. Moet je dat gelijk dom noemen? Blijkbaar heb jij zelf vroeger wel met alcohol op gereden en nu ga je tegen ons zeggen dat wij dom zijn als wij dat ook zouden doen? lol. En waarom? Omdat je gehersenspoelt bent door de overheid, zo niet dan zou je het nog steeds doen?

pffffff, gehersenspoeld.... kansloos....... Als jouw ouders je vroeger niet op de wc hadden gewezen scheet jij nu nog in je broek. Sommige mensen leren iets en passen zich ten goede aan... Dom kan ik je niet noemen inderdaad, wel ontzettend achterlijk als je tegen beter weten in in de auto stapt met drank op. Jij zit wel veilig in je gordeltje, maar wat dacht je van dat kind op je motorkap?
 
Iedereen drinkt weleens wat op een feestje en rijdt dan naar huis. Heel mijn familie doet het volgens mij :+ Ik heb het ook niet over ladderzat maar over een paar biertjes.

Maar excuses voor het offtopic gaan want het ging inderdaad over EMG en niet over EMA.

:N -O- :( B| :/ :X
 
Laatst bewerkt:
:^

@TS: dure grappen en snel klaar.... ik zal niet zeggen of je je zo verkeerd bezig was. Ligt helemaal aan de situatie.
 
Laatst bewerkt:
hé Soms,

misschien een tip voor als je je rijbewijs weer terug hebt

ga spelen op opritten van de snelweg daar kun je nog (iig in 2) lekker hard optrekken

en doe het niet elke keer bij dezelfde want dan krijgen we dat weer............

JR



Ik zeg; Tip van de Maand!!!! *O*
 
Iedereen drinkt weleens wat op een feestje en rijdt dan naar huis. Heel mijn familie doet het volgens mij :+ Ik heb het ook niet over ladderzat maar over een paar biertjes.

Maar excuses voor het offtopic gaan want het ging inderdaad over EMG en niet over EMA.


Mmh... Woont heel jouw familie toevallig in huizen met wielen, zijn ze fan van Frans Bauer en leven ze van wat de autodiefstal, wietteelt en uitkering ze te bieden heeft?


;)
 
Mmh... Woont heel jouw familie toevallig in huizen met wielen, zijn ze fan van Frans Bauer en leven ze van wat de autodiefstal, wietteelt en uitkering ze te bieden heeft?


;)


Achja, als er bij mij Frans Bauer opstond dan zou ik me ook zo snel mogelijk klemzuipen om knock-out te gaan en die herrie niet meer te hoeven horen :P
 
Mja, tot je een artikel 5 krijgt omdat kneedown :') .

bull...

ben ook wel eens wezen kd-en op klaverblad hoevelaken, werd wel aangehouden maar was alleen omdat maatje met wie ik was aan het bumperkleven was...

agent zei zelfs letterlijk: tegen dat rondjes rijden en knie aan de grond kan ik niks doen alleen afraden..

;)
 
Iedereen drinkt weleens wat op een feestje en rijdt dan naar huis. Heel mijn familie doet het volgens mij :+ Ik heb het ook niet over ladderzat maar over een paar biertjes.

Drie in ieder geval al niet. :+

Maar ik wel hoor.
En ook zeker niet ladderzat, vaak genoeg moeten blazen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zo geen drie? FF niet voor beginnende bestuurders, maar mannen (vrouwen kunnen minder hebben, ook al wegen ze hetzelfde) kunnen het eerste uur twee units drinken en daarna ieder uur eentje, dan blijf je binnen je limiet.
BAG = (a x 10) : (g x r) - (u - 0,5) x g x 0,002
a = het aantal glazen;
g = lichaamsgewicht;
r = bij mannen 0,7 en bij vrouwen 0,5;
u = aantal uren sinds je begonnen bent met drinken.

De alcoholtest gaat voor de veiligheid uit van een afbraaktijd van 1,5 uur
Zit je BAG boven de 0,5 dan riskeer je een boete of erger.

Er is ook een calculator voor.
 
Hoe zo geen drie? FF niet voor beginnende bestuurders, maar mannen (vrouwen kunnen minder hebben, ook al wegen ze hetzelfde) kunnen het eerste uur twee units drinken en daarna ieder uur eentje, dan blijf je binnen je limiet.
Als je moet gaan rekenen om te weten hoeveel alcohol je mag drinken, waar ben je dan mee bezig? Je alcoholverslaving te bevredigen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan