Hoezo teveel lucht?
Je motor kan toch nooit meer lucht aanzuigen dan technisch mogelijk is gemaakt door meneer Kawa? (of zit er een turbo of mechanische compressor op?)
Of bedoel je dat er zelf voor gezorgd hebt dat hij meer lucht kan krijgen door een open filter of zo?
Hoe weet je of die dip bij 5ktpm/6ktpm te arm is en niet te rijk?
Hoe weet je of die dip bij 5ktpm/6ktpm te arm is en niet te rijk?
Er was ook iets met afstoppen van de remluchtsproeiers en iets van messing "kraagjes" die in d eventuri gelijmd moesten worden.
dit wil dus zeggen dat zowel hoofd als rallentiesproeier groter moeten en de naald wss zeker 1 stand hoger.
Je moet met banken en een mengselmeter toch wel kunnen zien waar precies het probleem zit lijkt mij?
rallentie sproeier, wat`s dat
wss ?
op deze naalden zitten geen standen vandaar dat ik het al geprobeert heb met ringetjesmengselmeter, kun je dit uit leggen
er wordt gesproken over te dikke naalden en vervangen van deze naalden voor dunnere types, omdat de naald boven in te dik is.
rekensom!
de veerkracht is dan minder
het oppervlak van het menbraam is gelijk
vacuum is gelijk
dan denk ik op mijn beurt, als de gasschuif eerder/sneller omhoog komt(door aangepaste/slappere veren) dan zou deze bij hetzelfde toerental/gasstand hoger hangen, toch!
en dan zou het mengsel rijker worden
Leuke redenatie, helaas staat je schuif dan ook hoger, zodat er ook meer lucht naar binnen kan, dus je winst = 0