Dagje Nordschleife

Mijn voorkeur gaat uit naar:

  • Optie A, Zondag

    Stemmen: 4 26,7%
  • Optie B, Maandag

    Stemmen: 10 66,7%
  • Optie C, een andere datum...

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
he das jammer,ik had heel erg graag mee gewilt,maar ik wacht al 2 weken op onderdelen voor me srad...gaan jullie dit jaar nog een x????
 
Ik was vandaag in sauerland en op de terug weg voelde m'n motor niet OK.

Ik ga morgen naar de dealer, maar goede kans dat ik maandag niet kan hierdoor.
Ik zal men hier op de hoogte houden.
Heb hem bij de dealer laten staan. Ga dus niet mee! KaK!
Ik wil nog wel later dit jaar. Ik heb nog 3 rondjes op m'n pas staan.
:(
 
Hey, goed idee daar zat ik zelf ook al aan te denken ;) :]
Ik heb je een PM gestuurd.
8-) wij zijn morgen heerlijk uitgerust als we aankomen op de ring :P


Bozzie of iemand anders uit de groep die een belletje kan doen zodat we daar kunnen meeten :) dan willen wij graag weer bij de groep aansluiten

nul zes twee twee nul twee vijf twee acht zeven.

abc man ik ben 12 uur bij je :)
 
Heb er zin an ;) :]

515_eifel3.jpg


Zie jullie morgen bij de ring ! :Y :W
 
Weet iemand trouwens hoe het zit met herrie?
Kan ik met mijn niet originele demper komen of is het aan te raden om de originele er op te zetten?
 
Ik heb niet eens een killer... En volgens mij ook geen legale uitlaat :/

Hoe zit dat?

Dan heb je de kans als je wordt aangehouden dat je naar huis kan bellen voor een aanhanger :X

Ik ben 1x in een fuik gereden in Luxemburg waar ik ook geflits ben, kreeg toen een boete voor 50 te hard en de DB killer. En zover ik weet als je die db killer niet hebt mag je niet verder rijden.
 
Dan heb je de kans als je wordt aangehouden dat je naar huis kan bellen voor een aanhanger :X

Ik ben 1x in een fuik gereden in Luxemburg waar ik ook geflits ben, kreeg toen een boete voor 50 te hard en de DB killer. En zover ik weet als je die db killer niet hebt mag je niet verder rijden.

geen db killer = niet verder rijden als je controle hebt. Overigens zoeken ze ook naar het E-keur
 
Heb voor de zekerheid ook mijn DB killer maar geplaatst....... En het E-keurmerk staat erin gegraveerd, lastig te zien, maar ik weet zeker dat het erin staat.....!

Tot morgen, heb er zin in!
 
een maat van me heeft afgelopen weekend van de polizei gehoord dat ze er met de paasdagen zouden staan te controleren, dus ik heb mn dB-killer er ook in.
Waarschijnlijk zie ik jullie wel bij de ring.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ouders zijn al in de Eifel, en het schijnt er te stikken van de motoren op het moment :).
Alleen ik wil me afmelden voor morgen :(.
Jefta gaat ook al niet... weinig bekenden, en kom er binnenkort ook vast nog wel.
 
ik raad iedereen aan om zowiezo een db-killer mee te nemen, nog beter om deze er gewoon in te doen, maar die keus moet iedereen voor zichzelf maken...
Ik stop hem er wel in, normaliter niet, en heb ook nog nooit een controle gehad, maar door die fucking paashaas zou er idd weleens gecontroleerd kunnen worden.... wb e-keur... die heb ik er zelf ingeslagen :+ _O-

Duik nu me nest in, tot morgen :W
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan