Dagje Parijs

Wanneer zou je willen gaan?

  • Zaterdag 6 juni

    Stemmen: 7 58,3%
  • Zaterdag 13 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 1 8,3%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Wat zou ongeveer de vertrektijd zijn? Heb de dag ervoor namelijk ook iets gepland, en wil niet helemaal gesloopt beginnen.

25 kW handicap trouwens. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zou dan graag rond een uur of 8 bij Shell Hazeldonk willen vertrekken. Net als de voorgaande keren geloof ik. Aangezien ik in Utrecht woon zal ikzelf al rond een uur of 7 moeten vertrekken. :P
 
Ik moet uit Amsterdam komen. ;( :')

Ik kijk het nog even aan! Normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar voor dit soort ritjes wil ik trouwens wel ultiem goed weer hebben, haha. :P
 
Ik moet uit Amsterdam komen. ;( :')

Ik kijk het nog even aan! Normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar voor dit soort ritjes wil ik trouwens wel ultiem goed weer hebben, haha. :P
Als je uit Amsterdam komt, dan kan je me wel komen ophalen. Ik woon zowat aan de A2. :D

Wat versta je onder ultiem goed weer? Terrasweertje is wat mij betreft voldoende. *D
 
Als je uit Amsterdam komt, dan kan je me wel komen ophalen. Ik woon zowat aan de A2. :D

Wat versta je onder ultiem goed weer? Terrasweertje is wat mij betreft voldoende. *D
Moet kunnen.

Goed genoeg dat ik in mijn doorwaai-jas de snelweg op kan. Zonnig en zo rond de 18 graden of zo. 8-)

Maar goed, nog even onder voorbehoud dan.
 
Klinkt leuk. Zit in Limburg, dus dat is al wat dichterbij ;)
Afhankelijk van hoe de route loopt lijkt met wel wat!
 
Leuk idee!
Ik volg jullie plannen op de voet, want 6 juni kan ik niet.
Dan rijd ik met een groepje door de Eiffel.

Veel succes!
 
Ik vind het een leuk idee. Moet dan wel om 6 uur weg :o
Maar als het weer goed is, heb ik het er graag voor over!

Dus ovb van mooi weer, ben ik erbij!
 
Voor de Limburgers: als we via Brussel reizen, dan kunnen we meeten bij Charleroi. Denk ik. Volgens Google is het maar een kilometer of 10 omreizen ten opzichte van Gent.
 
Als je nog een paar uurtjes in Parijs wil kunnen chillen is het haast onvermijdelijk om er een snelwegrit van te maken. Wellicht dat we hier en daar binnendoor kunnen rijden om toch een beetje te sturen.. :+

Dezelfde dag op en neer naar Parijs rijden is gewoon puur voor de kick. Althans, voor mij wel. Samen kunnen we het zo leuk maken als we maar willen.

Als we rond een uur of 17u weer terugrijden zijn we waarschijnlijk rond 22-23u weer in Nederland.

Of het aan te raden is met een KTM Duke 2 640 durf ik niet te zeggen. Ik ken die motor niet. :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan