Dagje Nordschleife

Mijn voorkeur gaat uit naar:

  • Optie A, Zondag

    Stemmen: 4 26,7%
  • Optie B, Maandag

    Stemmen: 10 66,7%
  • Optie C, een andere datum...

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ik heb toevallig ook nog even kort met Mr.Bean gesproken, kwam nog een mooie foto tegen:

Anmelden :]
 
Laatst bewerkt:
Nog wat spots

[afbeelding]

*foto 2: op verzoek weggehaald.
wat was ze daar nog mooi hea! 8-)

Helaas toch nog meer beschadigd dan ik gister dacht.
100 procent herstel werk gaat hem niet worden gaat ook mij teveel kosten(geld heb ik er wel voor maar vind ik hem niet meer waard). risico dat ik er ooit weer me onderuit ga blijft aanwezig aangezien ik nog vaker circuitdagen wil doen en de ring op.
Morgen langs de schade herstel bedrijf om te kijken wat het kost kwa spuitwerk .rest van onderdelen proberen te sprokkelen via internet .
Kan al wel weer rijden en motor op standaard zetten dankzij 3 postbode elastiekjes :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen,

Ik vond het een geslaagd dagje :Y Denk de meeste wel, een enkele uitzondering daargelaten, wat ik dan ook wel weer begrijp :+

Ik zat eraan te denken om over een maand (of 2) weer die kant op te gaan. Nu ben ik benieuwd of er interesse is in een herhaling van de Nordschleife dag.. :] :)

Ik zal binnenkort een nieuw topic openen en kijken of we er weer net zo'n leuke dag van kunnen maken :Y

Ik hoor ut wel indien men enthousiast word van mijn idee.

Groeten
Bozzie :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen,

Ik vond het een geslaagd dagje :Y Denk de meeste wel, een enkele uitzondering daargelaten, wat ik dan ook wel weer begrijp :+

Ik zat eraan te denken om over een maand (of 2) weer die kant op te gaan. Nu ben ik benieuwd of er interesse is in een herhaling van de Nordschleife dag.. :] :)

Ik zal binnenkort een nieuw topic openen en kijken of we er weer net zo'n leuke dag van kunnen maken :Y

Ik hoor ut wel indien men enthousiast word van mijn idee.

Groeten
Bozzie :W

JA!

Aangezien ik het heb moeten missen zou ik heel graag heel snel gaan. Heb nog 3 rondjes op de pas staan en wil die graag inwisselen om te raggen!

Dus hou mij op de hoogte, maar 2 maanden is voor mij te lang, dan ga ik eerder zelf wel.
Ben benieuwd.
 
JA!

Aangezien ik het heb moeten missen zou ik heel graag heel snel gaan. Heb nog 3 rondjes op de pas staan en wil die graag inwisselen om te raggen!

Dus hou mij op de hoogte, maar 2 maanden is voor mij te lang, dan ga ik eerder zelf wel.
Ben benieuwd.

ikzelf ben er hoogst waarschijnlijk volgende maand weer, vind 2 maanden ook te lang ;) :+
 
hell yeah ik WIL een foto rrrrrrr van me eigen op de baan dit keer niet gekregen !!!maare ik ga wel mee hangt er wel even van af liefste dan wel eind mei vanwege de centen en moet echt een goed pak dus hopen dat de belangsingdienst dit jaar snel is :P
 
goed pak is belangrijk ik kan het aanbevelen haha.

Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn :) vrijdag als het goed is kuipdelen wegbrengen dan worden ze zaterdag gefixt? dan nog paar onderdeeltjes dan ben ik klaar voor de volgende race :P
 
Het was een prachtige dag, eerste keer de ring op en daar zal het niet bij blijven!

Iedereen bedankt voor de gezellige dag en de volgende keer ben ik er weer bij. :]


2wd679l.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan