Dagje Parijs

Wanneer zou je willen gaan?

  • Zaterdag 6 juni

    Stemmen: 7 58,3%
  • Zaterdag 13 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 1 8,3%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Vet idee! Die zaterdag kan ik niet, maar mocht dit in de toekomst nog een keer georganiseerd worden dan wil ik wel mee!
 
Het is al voorbij, we zijn vandaag geweest, kwam beter uit.
;)
 
Iemand wist een kortere weg en we waren er al binnen een uur.
 
We zijn nog aan het twijfelen. Erg goedkope hotelletjes in hartje centrum voor ongeveer 30 euro, maar dan moet je wel denken aan die formule-1 hotels.
Misschien dat we 's avonds nog wel een stuk noordelijker rijden en dan overnachten in Lille/Rijsel, iets goedkoper en kunnen we wat 'luxers' zoeken. Bovendien is het de volgende dag minder ver terug rijden en kunnen we wellicht er een leuke route van maken.

Dat lijkt ons ook wel wat. Gewoon op de dag bekijken? Als het slecht weer is gaan we toch niet en momenteel is de voorspelling niet echt om van te dromen maar het is nog geen zaterdag. :P

Ik houd dit topic wel ff in de gaten.
 
Het was super, reis was ook goed te doen in een uurtje! Het beviel zelfs zo goed, dat we volgende week zaterdag weer gaan! Hotelletje is al geboekt!
 
Het was super, reis was ook goed te doen in een uurtje! Het beviel zelfs zo goed, dat we volgende week zaterdag weer gaan! Hotelletje is al geboekt!
hotel? wat heb je daar te zoeken? toch alleen maar koffie en een stokbrood halen?
 
Ik wil ook wel graag een keertje mee! Ik kan alleen niet in juni, volle agenda! Ik kan wel een keer in de eerste week van juli of ergens in augustus.

Ik vraag me wel af hoe je naar Parijs in een uur hebt gereden, dan heb je wel vet te hard gereden of niet?
 
Weersvoorspellingen zien er inderdaad gunstig uit. Ik heb er zin in.

Ik moet alleen nog even kijken of ik mijn bandjes voor of na de rit ga vervangen... O-)
 
Ik ga niet meer mee. Ben afgelopen zaterdag met de auto op en neer gereden met vrienden. Kwam ook zo ineens uit het niets.

Gave stad! We waren om 7:30 vertrokken vanuit Amsterdam en hadden om 13:00 de auto (bijna) onder het Louvre. Om 0:00 weer naar huis gegaan, waar we om 6:00 aankwamen.
 
Ik ga niet meer mee. Ben afgelopen zaterdag met de auto op en neer gereden met vrienden. Kwam ook zo ineens uit het niets.

Gave stad! We waren om 7:30 vertrokken vanuit Amsterdam en hadden om 13:00 de auto (bijna) onder het Louvre. Om 0:00 weer naar huis gegaan, waar we om 6:00 aankwamen.

Heb je er 6 uur over gedaan? Bolski weet een route die maar een uur duurt. Zou hem eens vragen voor de volgende keer.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan