Dagje voor de moderators

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Omdat de moderators van dit forum dag en nacht bezig zijn met het ons digitaal naar de zin te maken en ze geen moeite teveel lijkt (lijkt), is het misschien een spetterend idee om een sponsorrit of een bingo of allemaal een kaartje met Kerstmis zodat ze zodoende een keertje met z'n allen naar De Efteling of zo te laten gaan pannekoek in ieder geval een warm gevoel en chocola omdat het gewaardeerd wordt wat terugdoen zeg maar.

Eigenlijk is het een idee van mijn moeder maar ik vond het meteen goed!


Edit: ja we kunnen natuurlijk ook met z"n allen naar De Befteling of Dolfijnarium gewoon samen met de modjes! Mijn moeder zegt nu dat Bad Bentheim ook leuk is.
 
Laatst bewerkt:
Doe eens puntjes gebruiken :j

Edit : Oh iemand is me al voor

Jah! Laten we met z'n allen naar de efteling gaan *O* *O* *O*



oh...alleen modjes -O-
 
Laatst bewerkt:
Zouden meer mensen moeten doen *O*

;)

dan zou ik verbrandingsmotoren verafschuwen, 4 verschillende studies hebben afgerond, me afvragen wat voor mysterieuze wezens vrouwen zijn en wat dat grote geaderde ding tussen mn benen is. Me elke dag scheren en optutten en alleen met nerderige mensen omgaan, omdat die het later wel ver zouden schoppen enzo.

neeh.... ben blij dat ik jaren geleden ben gestopt met naar mn moeder te luisteren :+
 
Omdat de moderators van dit forum dag en nacht bezig zijn met het ons digitaal naar de zin te maken en ze geen moeite teveel lijkt (lijkt), is het misschien een spetterend idee om een sponsorrit of een bingo of allemaal een kaartje met Kerstmis zodat ze zodoende een keertje met z'n allen naar De Efteling of zo te laten gaan pannekoek in ieder geval een warm gevoel en chocola omdat het gewaardeerd wordt wat terugdoen zeg maar.

Eigenlijk is het een idee van mijn moeder maar ik vond het meteen goed!
Wat doet het woord "pannekoek" daar nou ineens tussen? :?
 
Mijn moeder zou zeggen:"Een modder eter?? Wat is dat nou weer voor beest???"


full
 
Wieder Montag!!

Wat een reply's _O-

Ik stel voor dat de volgend MFMM op het parkeerterrein van de Befteling is en dan zien we van daar uit wel verder. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de modjes wel weten dat dit soort dingen ook kunnen gebeuren, hoewel ze er niet op hopen uiteraard. Oftewel "occupational hazzard". Het hoort er gewoon bij.

Maar het idee is wel schattig en attent. ;)

En de modjes weten toch wel dat we ze waarderen. En we houden ze lekker van de straat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan