Dakar-topic

Raar verhaal , je vervoert toch niemand die nog in kritieke toestand is , dat is wat ik hoorde op BNR .

en daar tot in de lengte van dagen In coma aan de apparatuur laten hangen ver weg van alles en iedereen?
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik nu even heel bruut zijn maar zullen ze hem niet naar Nl halen omdat misschien de vooruitzichten heel slecht zijn ? Want eerlijk gezegd lijkt het allemaal niet echt top te gaan
 
Misschien ga ik nu even heel bruut zijn maar zullen ze hem niet naar Nl halen omdat misschien de vooruitzichten heel slecht zijn ? Want eerlijk gezegd lijkt het allemaal niet echt top te gaan

Dat was idd ook mijn gedachte.
 
Edwin Straver is overleden.

 
Edwin Straver is overleden.

Helaas komt onze voorspelling uit.
Verschrikkelijk en erg jammer, enige positieve wat ik er uit kan halen is dat hij toch een beetje gestorven is in t harnas.
 
Hoeveel pech kun je hebben: Op safe rijden voor zover dat kan en dan met 50 km/u onderuit gaan met dit als resultaat? Sterkte voor de nabestaanden.
 
RIP Edwin. Helaas erg k#t al wordt het gelukkig geen drama als met Michael Schumacher of onze prins. Mijn medeleven gaat in eerste instantie uit naar zijn vriendin, zus en ouders. Potverdorie, de zwarte kant van de sport heeft gewonnen.
 
Pffft... in geen tijden zoveel motor sport op de npo en nos gezien.... een Nederlandse wereldkampioen wordt geen aandacht aan besteed maar als er een coureur overlijdt, wil de staatstelevisie er wel graag zoveel mogelijk aandacht aan besteden....
Treurig voor de mensen rond Edwin.
het is hier niet anders, dus de mensen vragen er blijkbaar om.

Owja, KTM voor het eerst verslagen door HONDA
 
Pffft... in geen tijden zoveel motor sport op de npo en nos gezien.... een Nederlandse wereldkampioen wordt geen aandacht aan besteed maar als er een coureur overlijdt, wil de staatstelevisie er wel graag zoveel mogelijk aandacht aan besteden....
Treurig voor de mensen rond Edwin.

Het toppunt is wel het afbreken van de GP tijdens de TT van Assen een paar jaar geleden, CUT, jongens het voetballen begint...*D
 
We zijn er weer... al is de eerste rtlgp uitzending verlaat door dat suffe darten (met nabeschouwing)

Goed ding dat ze eindelijk met airbags gaan starten, snelheid er uit met een banden regelement snap ik wel, maar ben benieuwd of dat echt gaat werken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan