Dames op de lesmotor III

motorex

MF veteraan
18 jun 2011
2.135
3
Gorinchem/Leerdam
Het topic voor dames die lessen, hebben gelest, of dames die tips nodig hebben voor het lessen :]



BIGx-avb-examen003b-langzame-slalom.jpg.jpg




snelway01tekst.jpg



MariiskavW; uitwijkoefening
58265639648468111306442.jpg


Zin in een ritje ?
Dames 'Zonder' Shirt Rit II



:W


- motorrijles (dames)

- dames op de lesmotor II
 
Laatst bewerkt:
Nou, het heeft helaas niet geholpen. :( "Een goede rit gereden, maar wel één stomme (en dus blijkbaar cruciale) fout."

Wilde een auto inhalen, ik ging naar links en de auto op de linker baan moest voor mij remmen, had de afstand te kort ingeschat. Vast ook nog wel wat kleine dingen, maar de examinator zei dat het verder een prima rit was. Ik baal als een stekker, was liever op wat kleine dingetjes waar ik aan kan werken gezakt.
 
Dat is echt zwaar pech hebben Silence.Als die ene automobilist niet zover vanachter op je in was gereden dan was er niets aan de hand geweest.Wellicht was de afstand ook iets te kort kan,maar niemand geeft je ruimte en ze blijven toch doorduwen.Hopelijk een troost voor je is dat je nu weet dat je het kan en Zonder Geluk Vaart Niemand Wel.
 
Nou, het heeft helaas niet geholpen. :( "Een goede rit gereden, maar wel één stomme (en dus blijkbaar cruciale) fout."

Wilde een auto inhalen, ik ging naar links en de auto op de linker baan moest voor mij remmen, had de afstand te kort ingeschat. Vast ook nog wel wat kleine dingen, maar de examinator zei dat het verder een prima rit was. Ik baal als een stekker, was liever op wat kleine dingetjes waar ik aan kan werken gezakt.


Hier ben ik ook op gezakt |( :(


-O-
 
Niet de enige dus.... Tweede keer wel geslaagd? Pff, ik loop me nu al zenuwachtig te maken. Heb eigenlijk het geld niet, wordt in 2014 pas 24 en daardoor die stomme 19 januari regel. Maar goed, ik kan mezelf gek maken, maar moet het gewoon nog eens proberen. Ik reed wel genoeg, ergens een schrale troost (al voelt het daardoor vooral oneerlijk).
 
Laatst bewerkt:
Niet de enige dus.... Tweede keer wel geslaagd? Pff, ik loop me nu al zenuwachtig te maken. Heb eigenlijk het geldt niet, wordt in 2014 pas 24 en daardoor die stomme 19 januari regel. Maar goed, ik kan mezelf gek maken, maar moet het gewoon nog eens proberen. Ik reed wel genoeg, ergens een schrale troost (al voelt het daardoor vooral oneerlijk).


Jaa maar ik had ook nog kleine dingetjes zoals remmen voor ieder kruispunt en snelweg ging ook niet zo goed.


Is een faalangstexamen niet iets voor je ? Heeft bij mij voor mn auto wel geholpen :Y
 
Ja, misschien ook wel. Ik hoop vooral dat het volgende keer droog is. Die inschattingsfout had ik denk ik niet gemaakt zonder druppels op de spiegel en het vizier... Binnenkort met mijn examinator even overleggen: wat ging er nog meer fout/ moet of kan beter. Voorleggen hoe ik het zie en hem maar mee laten denken..
 
Afgelopen maandag, na het examen, reden we terug naar de rijschool. Tenminste, naar de loods waar de motoren altijd staan.
Van de instructeur kreeg ik een doosje, met allerlei spul er in, waaronder een bon voor een jaar lang gratis lidmaatschap van de KNMV.
Een tijdschrift, een brillendoosje, waardebonnen, kortom de gebruikelijke kralen en spiegeltjes.
Maar ook dit:
full


En dat vind ik toch wel HEEL leuk!
 
Laatst bewerkt:
Nou, het heeft helaas niet geholpen. :( "Een goede rit gereden, maar wel één stomme (en dus blijkbaar cruciale) fout."

Wilde een auto inhalen, ik ging naar links en de auto op de linker baan moest voor mij remmen, had de afstand te kort ingeschat. Vast ook nog wel wat kleine dingen, maar de examinator zei dat het verder een prima rit was. Ik baal als een stekker, was liever op wat kleine dingetjes waar ik aan kan werken gezakt.
Oh wat balen zeg!! :(

Hopen dat je volgende keer nog voor de regeling is en je een lekkere rit rijdt!


Afgelopen maandag, na het examen, reden we terug naar de rijschool. Tenminste, naar de loods waar de motoren altijd staan.
Van de instructeur kreeg ik een doosje, met allerlei spul er in, waaronder een bon voor een jaar lang gratis lidmaatschap van de KNMV.
Een tijdschrift, een brillendoosje, waardebonnen, kortom de gebruikelijke kralen en spiegeltjes.
Maar ook dit:
[afbeelding]

En dat vind ik toch wel HEEL leuk!
Wat leuk! Ik kreeg helemaal niks, hij vroeg zelfs om een bedankje voor hemzelf! (drank, pff) En zeker die MF hanger is cool 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn instructeur heeft nergens om gevraagd, maar ik weet wel wat ik hem ga geven. Hij verdient iets aardigs, hij heeft af en toe best met me afgezien. Het duurde best lang voor ik klaar was voor AVB. :X
Zijn vrouw heeft borstkanker gehad, en ze trainen ieder jaar voor de Alpe d'HuZes. Dus ik ga ze een donatie geven!
 
Afgelopen maandag, na het examen, reden we terug naar de rijschool. Tenminste, naar de loods waar de motoren altijd staan.
Van de instructeur kreeg ik een doosje, met allerlei spul er in, waaronder een bon voor een jaar lang gratis lidmaatschap van de KNMV.
Een tijdschrift, een brillendoosje, waardebonnen, kortom de gebruikelijke kralen en spiegeltjes.
Maar ook dit:
[afbeelding]

En dat vind ik toch wel HEEL leuk!


OOO die is leuk :}
 
Mijn instructeur heeft nergens om gevraagd, maar ik weet wel wat ik hem ga geven. Hij verdient iets aardigs, hij heeft af en toe best met me afgezien. Het duurde best lang voor ik klaar was voor AVB. :X
Zijn vrouw heeft borstkanker gehad, en ze trainen ieder jaar voor de Alpe d'HuZes. Dus ik ga ze een donatie geven!


Top idee, dat is iets geven met je hart.
 
Mijn instructeur heeft nergens om gevraagd, maar ik weet wel wat ik hem ga geven. Hij verdient iets aardigs, hij heeft af en toe best met me afgezien. Het duurde best lang voor ik klaar was voor AVB. :X
Zijn vrouw heeft borstkanker gehad, en ze trainen ieder jaar voor de Alpe d'HuZes. Dus ik ga ze een donatie geven!
[erg]
Heb je met de lessen al niet genoeg gedoneert?
[/erg]
 
Mijn rijinstructeur maakte een keer een grapje, toen we het over slagen voor het examen hadden, "als iedereen die me een kratje bier heeft beloofd zich aan z'n belofte had gehouden, dan stond m'n huis nu vol kratten". Dus heb ik hem een paar weken nadat ik geslaagd was, een kratje gebracht. Hij was erg verbaasd.
 


Ik tijdens de uitwijkoefening, lekker plat. Ik raakte meestal mijn laars tegen de grond. Oeeps.
 
Hallooo,

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn AVB, makkie.
Ik ben bezig met AVD, afgelopen donderdag is helaas mijn AVD examen afgelast ivm weeromstandigheden :( Echt balen.. hopen op een nieuw datum voor 17 januari.
Zeker mag je mijn foto in de OP zetten.
 
Laatst bewerkt:
Hallooo,

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn AVB, makkie.
Ik ben bezig met AVD, afgelopen donderdag is helaas mijn AVD examen afgelast ivm weeromstandigheden :( Echt balen.. hopen op een nieuw datum voor 17 januari.
Zeker mag je mijn foto in de OP zetten.



oei dat is minder, moet je ook voor de nieuwe regeling ?
 
oei dat is minder, moet je ook voor de nieuwe regeling ?


Ik wil hem zoiezo voor de nieuwe regeling, heb het doorgegeven aan mijn rijschool. Hopen morgen op een telefoontje voor de nieuwe examen data's vóór 17 januari. Want ik ben zelf 19 bijna 20 (03-01-'93.
 
Ik ben vanmiddag aan de beurt voor AVB en ik MOET slagen want anders kom ik ook in die nieuwe regeling terecht aangezien alles tot die tijd al volgepland staat... -_-
Ben zo bang dat ik het straks gigantisch ga verprutsen als die examinator staat te kijken pfff
 
Terug
Bovenaan Onderaan