Das niet zo mooi zoon!!!!!

Ligt eraan hoe of wat het gebeurt was.
M'n pa zou als eerste blij geweest zijn dat ik het zelf goed vanaf gebracht zou hebben. Hij zou het ook gemaakt hebben, deed hij bij m'n auto ook.

Maar het zou er echt aan liggen of het door een hele stomme fout van mezelf geweest was, of dat ik er weinig aan zou kunnen doen.
Als het het eerste het geval was dan was hij toch wel een beetje boos ja.

Zelf heb ik geen kids, en als ik zulke dingen lees... een goed keuze :P
 
Heb afgelopen weekend nog aan een Kawasaki gesleuteld, die rammelde. Na mijn behandeling was het rammelen over en liep hij als een turbine (zou bijna mijn viffer inruilen, maar toch nog net niet :P )
Verschil met een Harley is dat deze blijft rammelen en onderdelen verliezen _O- _O-


Gezien de verhalen van TS over zijn rijstijl denk ik dat zoonlief bleek rond de neus wordt als hij zijn zx7r in moet leveren :+



B| *pats* [me="Cathje"]mept bert B|[/me]

hij rammelde niet :N


Toen m'n vader mij kwam ophalen na het ongeluk van mij was zijn opmerking "als je het doet doe je het ook maar meteen goed hè" :+ Moeders zijn veel erger :X

mijn moeder riep als eerste:
die rotmotoren ook altijd! nu stop je zeker ook met rijden he? vind ik helemaaaal niet erg

B|


Zou t nog niet weten hoe dat aan te pakken, gelukkig kan hij ook nog niet bij t stuur :)

[afbeelding]

Weet wel toen mijn broertje de auto totall reed mijn pa alleen blij was dat hij zelf het er goed vanaf had gebracht. Had dit niet verwacht want de auto was nog niet zo errug oud.

wat lijkt die viffer dan ineens groot :9
zie dat je het motorvirus er al flink in aan het stampen bent :X


maar on topic...
mn ouders hebben sinds kort een nieuwe auto.
zusje mocht erin rijden, ikke niet.
of dat nou met mijn stuurkunsten te maken heeft, of dat ze bang zijn geworden na dat ritje met haar, ik weet het niet...

kheb mn pa wel eens een stukkie (20 meter ofzo) op mn VFR laten rijden, maar riep al heel snel: alles langzaam, VOORAL LANGZAAM DIE RECHTER, inknijpen!!!

hij heeft nl. geen motor rijbewijs... durfde het niet echt aan, haha...

ben zowiezo huiverig in het uitlenen van mn motoren... als ik dat al doe, dan alleen aan mensen waarvan ik weet hoe ze rijden


vroembert komt trouwens niet meer in aanmerking na bovenstaande opmerking :N



:+
 
Mijn pa wilt graag een keer met mijn motor naar zijn werk, dan zeg ik altijd, als ik dan met jou auto mag, dan ruilen we voor een dagje. Om de een of andere reden hoor ik hem er dan een tijdje niet meer over..

(Mijn vader mag zelf geen motor meer kopen van mijn moeder, nadat ze samen een keer onderuit gegleden waren en hij heeft er zelf ook niet echt behoefte aan hoor. Hij vindt het gewoon leuk om weer eens een keertje motor te rijden denk ik. Drie keer raden wie er bij ons thuis de broek aan heeft :P .)
 
~
Mijn pa wilt graag een keer met mijn motor naar zijn werk, dan zeg ik altijd, als ik dan met jou auto mag, dan ruilen we voor een dagje. Om de een of andere reden hoor ik hem er dan een tijdje niet meer over..

(Mijn vader mag zelf geen motor meer kopen van mijn moeder, nadat ze samen een keer onderuit gegleden waren en hij heeft er zelf ook niet echt behoefte aan hoor. Hij vindt het gewoon leuk om weer eens een keertje motor te rijden denk ik. Drie keer raden wie er bij ons thuis de broek aan heeft :P .)~


Gerard,

als je zolang getrouwd bent als je ouders en als ikke ;)
Hoef je niet meer te raden wie de broek thuis aan heeft! :z
 
\
Mijn pa wilt graag een keer met mijn motor naar zijn werk, dan zeg ik altijd, als ik dan met jou auto mag, dan ruilen we voor een dagje. Om de een of andere reden hoor ik hem er dan een tijdje niet meer over..

(Mijn vader mag zelf geen motor meer kopen van mijn moeder, nadat ze samen een keer onderuit gegleden waren en hij heeft er zelf ook niet echt behoefte aan hoor. Hij vindt het gewoon leuk om weer eens een keertje motor te rijden denk ik. Drie keer raden wie er bij ons thuis de broek aan heeft :P .)\


Gerard,

als je zolang getrouwd bent als je ouders en als ikke ;)
Hoef je niet meer te raden wie de broek thuis aan heeft! :z

Dat duurt nog wel een tijdje, maar het antwoord weet ik al 8-)

Maar mijn moeder is heel lief hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Zoonlief vond het nodig deze winter om zijn zx7r ff te laten spuiten, velgen poedercoaten, nieuwe banden, ketting + tw.....

Enfin het voorjaar slaat al vroeg toe, dus "PA, we gaan met een stel vrienden even naar de ardennen, dus ik neem jouw motor even mee"

Kon zelf niet mee, mijn dochter had net een huis gekregen, en mijn aanstaande schoonzoon is zo handig als een deurknop, dus Pa moest helpen....

Kom 's avonds nietvermoedend thuis, zoonlief lijkbleek op de bank....
"Pa ik moet je iets vertellen"
Nou hou maar stil, ik zie het al aan je gezicht, hoeveel schade?????

Tja da week nie, maar ik betaal alles hoor....

Ben nog maar niet gaan kijken, maar alles wat ik kon uitbrengen


DAS NIET ZO MOOI :( :( :( :( :( :( :(
Hoe zouden jullie vaders reageren (tenslotte ben je blij dat ie zelf niets heeft, en hij zal het niet met opzet gedaan hebben)
ben gewoon WA verzekerd, kan het me veroorloven (niet dat ik het graag doe hoor)
dus als er nog iemand kuipdelen heeft van een ZX9R 94-97 hoor ik het graag


Hmm mijn vader heeft een hele goeie methode om met dit soort dingen goed om te gaan. Het zou ongeveer zo kunnen gaan:

Ik:"Pa, mijn motor is even weg voor reparatie/ het is zo'n mooi weer/ jij hebt zo'n mooie motor/ ik wil toch ook wel een weten hoe zo'n cruiser rijdt/ zullen we een keertje van motor wisselen?
Pa:"Hahahaha HAh HAHAH HAHAHHAHAAHAHAAAAAAA _O- _O- ..." *pauze* "Oh, je bedoelde het serieus?"
Ik: B|
Pa:"Nou, laten we dat dus maar niet doen hè?"

Idem voor de auto... ;( Moet altijd wel een hele goeie reden hebben, en dan zorgt hij er alsnog voor dat ik de auto van mijn moeder mee krijg...

Overigens is dit alles niet zo omdat er een bijzonder hoge kans op een slechte afloop is. Heb nog nooit shade gehad met auto of motor... Kennelijk gaan zijn voertuigen heb nogal nauw aan het hart...
 
Overigens is dit alles niet zo omdat er een bijzonder hoge kans op een slechte afloop is. Heb nog nooit shade gehad met auto of motor... Kennelijk gaan zijn voertuigen heb nogal nauw aan het hart...

Tja, er zijn 3 dingen die je nooit uit moet lenen, je portomonee, je vrouw en je auto (ok, 4 dingen, ook je motor moet je niet uitlenen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan