De doorrijders, waarheen? wintertreffens..en nog meer....

Vrijdag een feestje in limburg gehad. (roadstars)
Daar vroeger ze of wij ook naar pluto en/of heksenketel kwamen. :Y
Ik geloof nooit dat ik ingrid daartoe kan verleiden. :N
Zelf ga in het 2de weekend van januari met wat gs rijders van de bmwgsclub naar de toerstop. De meeste daaarvan komen trouwens gewoon met een auto en/of camper.


Zooo, bij de Toerstop? bij Henk en Tineke, je mag vast niet met een camper het terrein op....of ze zijn van hun "geloof" afgestapt.
 
hoi Hans. ik heb het gevonden. daar staat ook echt wel veel op. in die jaren dat jij er dus kwam zat ik nog op mij cross fiets te spelen ;)



[afbeelding]



'k heb het nog eens na gekeken... dat weekend was er een clublid mee , die
was verslaggever bij de Delftsekrant.
Hij had een stukje over onze reis geschreven , dat had ik nog ergens bewaard ,
zo doende .
We waren in één klap be……roemd , of was het berucht in heel Delft en omgeving .
Het was in 1982 , zelfs het kopiëren stond toen nog in de kinderschoenen , ik ben
dan ook benieuwd of er nog wat van leesbaar is....
Dit zij twee bladzijde uit het clubblad van M.C.Royal , uit Delft dus.
Later heeft dat clublid ( Gerard v/d Ende ) nog een boek geschreven over motorrijden :}
Rechts op de foto zie je nog net een stukje van m'n Hollandia zijspan.

full

full
 
Inderdaad, niet te lezen, dat zal je nog een keer groter in moeten scannen. Of de oude ogen willen gewoon niet meer.
Die medaille hebben wij ook nog ergens liggen. Maar de jaarhangers heb ik zeker niet meer. Niet zo'n behoefte aan.
 
Zooo, bij de Toerstop? bij Henk en Tineke, je mag vast niet met een camper het terrein op....of ze zijn van hun "geloof" afgestapt.


In januari is de camping gesloten dus ze zetten voor ons het hek open. Het maakt ze dan niet zo veel uit of je met de motor of met een camper ben. ;)
 
Vrijdag een feestje in limburg gehad. (roadstars)
Daar vroeger ze of wij ook naar pluto en/of heksenketel kwamen. :Y
Ik geloof nooit dat ik ingrid daartoe kan verleiden. :N
Zelf ga in het 2de weekend van januari met wat gs rijders van de bmwgsclub naar de toerstop. De meeste daaarvan komen trouwens gewoon met een auto en/of camper.


nou dan wens ik jullie een heeeeel gezellig weekend toe :X :X :X
 
nou dan wens ik jullie een heeeeel gezellig weekend toe :X :X :X


Ik heb helemaal niets met die eigenaren, ik heb zelfs een soort alergie tegen ze. Net als dat stel wat little creek runt. Ze hebben het daar echt net begrepen. Maarja, de toerstop staat ook niet voor niets al een jaar te koop. ;)
 
motorcamping de toerstop., melderslo.....,hopen lol gehad altijd in die jaren dat Jan en Jet er nog waren :) ,
ben zelf toen het verkocht was,ik geloof zo rond 1999 of zo,meteen de eerste keer dat ik bij die nieuwe mafkezen cq eigenaren kwam ergerde ik me al aan dat poppestel :?
hij altijd ongeinteresseerd,zij dom en veel te veel lipstick en andere nepzooi 8-)
wat een puinzooi maakte dat nieuwe stel er toen in no time van,

doet me nu gewoon weer zeer als ik dan terug denk aan al die gouden weekenden en feestjes die wij daar in die jaren 90 keer op keer weer hadden.,en dan ineens alles kapot gemaakt zien worden door twee onbekende mensen die het vak inderdaad absoluut niet wilden begrijpen.
en s' avonds echt iedereen in zijn nakie in dat zwembad :} :) toptijd gehad daar
ik hoop dat ze een groot verlies pakken op de verkoop,want die twee latere nepeigenaren zijn echt een schande voor zo'n eerder topcamping zoals ik hem heb gekent :+

beste Jan, r.i.p. jongen, jij wist echt wat gezelligheid was.
 
Laatst bewerkt:
motorcamping de toerstop., melderslo.....,hopen lol gehad altijd in die jaren dat Jan en Jet er nog waren :) ,
ben zelf toen het verkocht was,ik geloof zo rond 1999 of zo,meteen de eerste keer dat ik bij die nieuwe mafkezen cq eigenaren kwam ergerde ik me al aan dat poppestel :?
hij altijd ongeinteresseerd,zij dom en veel te veel lipstick en andere nepzooi 8-)
wat een puinzooi maakte dat nieuwe stel er toen in no time van,

doet me nu gewoon weer zeer als ik dan terug denk aan al die gouden weekenden en feestjes die wij daar in die jaren 90 keer op keer weer hadden.,en dan ineens alles kapot gemaakt zien worden door twee onbekende mensen die het vak inderdaad absoluut niet wilden begrijpen.
en s' avonds echt iedereen in zijn nakie in dat zwembad :} :) toptijd gehad daar
ik hoop dat ze een groot verlies pakken op de verkoop,want die twee latere nepeigenaren zijn echt een schande voor zo'n eerder topcamping zoals ik hem heb gekent :+

beste Jan, r.i.p. jongen, jij wist echt wat gezelligheid was.

Yep, doorfeesten tot diep in de nacht, maarja nieuwe eigenaren nieuwe regels, enige die het snapt is Matt, hij geeft de camping nog kleur, en dan is het gezellig aan de bar.

Afgelopen zomer voor een koffie met gebak 6,50 euro betaald, heb er wat van gezegd en dan zitten ze raar te kijken....
Eten gehaald bij de chinees in het dorp.......ga echt geen 15 eurie betalen voor een bord macaroni.

En little creek is helemaal niets, eigenaren zuipen nog harder dan de klanten..

Ze vergeten dat er 30KM verder op camping de Hei in Siebengewald de lachende 3e is
 
:) waren zo blijkt nu mijn gezelligste jaren in mijn leven :P
maar misschien dat de crisis nu die ouderwetse gezelligheid gewoon weer terug gaat brengen.
een veldje,flinke barbeque,kampvuurtje,bij goed weer een opblaaszwembad en genoeg koel bier plus goeie muziek........, laat die tijd maar gewoon terugkomen haha :]
ik zelf zat in die tijd bij de ''verkeerde vrienden '',
mezelf meerdere keren serieus bijna doodgelachen in die toptijd :}
 
sint nicolaastreffen in oostende,bestaat dat eigenlijk nog ?
met zijn allen kip eten en kip gooien,wat een gezellige zooi was dat,behalve wanneeer de rijkswacht je oppakte,want dan zat je die hele feestnacht vast in de cel.... :? *O*
 
Laatst bewerkt:
Yep, doorfeesten tot diep in de nacht, maarja nieuwe eigenaren nieuwe regels, enige die het snapt is Matt, hij geeft de camping nog kleur, en dan is het gezellig aan de bar.

Afgelopen zomer voor een koffie met gebak 6,50 euro betaald, heb er wat van gezegd en dan zitten ze raar te kijken....
Eten gehaald bij de chinees in het dorp.......ga echt geen 15 eurie betalen voor een bord macaroni.

En little creek is helemaal niets, eigenaren zuipen nog harder dan de klanten..

Ze vergeten dat er 30KM verder op camping de Hei in Siebengewald de lachende 3e is
daar lijkt het zo te horen wel gezellig,wie draait die camping eigenlijk ? :)
 
Laatst bewerkt:
Tony en Wiel, echte limburgers, het is een motorvriendelijke camping, voor kinderen niet veel te beleven, maar voor ons genoeg te zuipen, duits bier van de tap tegen een nette prijs.

www.campingdehei.nl

Toerstop heeft voor de kinderen wel een zwembad, en (ik) vind de Toerstop verder een prima camping, de gezelligheid komt toch van de gasten.
 
~
Toerstop heeft voor de kinderen wel een zwembad, en (ik) vind de Toerstop verder een prima camping, de gezelligheid komt toch van de gasten.

;) haha,jij bent gewoon stiekum bang dat je straks 20 euries moet afrekenen voor je bordje macaroni ;) (geintje hoor :) )

maar je hebt wel gelijk wat dat zwembad betreft,dat hoort er wel gewoon een beetje bij,bij een motorcamping
 
Laatst bewerkt:
motorcamping de toerstop., melderslo.....,hopen lol gehad altijd in die jaren dat Jan en Jet er nog waren :) ,
ben zelf toen het verkocht was,ik geloof zo rond 1999 of zo,meteen de eerste keer dat ik bij die nieuwe mafkezen cq eigenaren kwam ergerde ik me al aan dat poppestel :?
hij altijd ongeinteresseerd,zij dom en veel te veel lipstick en andere nepzooi 8-)
wat een puinzooi maakte dat nieuwe stel er toen in no time van,

doet me nu gewoon weer zeer als ik dan terug denk aan al die gouden weekenden en feestjes die wij daar in die jaren 90 keer op keer weer hadden.,en dan ineens alles kapot gemaakt zien worden door twee onbekende mensen die het vak inderdaad absoluut niet wilden begrijpen.
en s' avonds echt iedereen in zijn nakie in dat zwembad :} :) toptijd gehad daar
ik hoop dat ze een groot verlies pakken op de verkoop,want die twee latere nepeigenaren zijn echt een schande voor zo'n eerder topcamping zoals ik hem heb gekent :+

beste Jan, r.i.p. jongen, jij wist echt wat gezelligheid was.


Mijn vrouw kwam er in haar kinder en jeugdjaren ook graag. De jongens doken dan blikje bier op van de bodem van het zwembad. De blikjesautomaat was stuk maar er stond gewoon een schoteltje naast waar je het geld op kon leggen. Moet gezellig zijn geweest.
Ik heb nu welgeteld 1 keer bij de toerstop geweest. Dat was om een nieuwe tent uit te proberen. Bij binnen komst kregen we al te horen dat het wel wenselijk was als we mee zouden eten want daar moesten ze het van verdienen. Ik heb toen maar gelijk laten weten dat we in het dorp zouden gaan eten. Ze bleef trouwens ook maar door emmeren over de plantjes die ze langs de oprit had gezet en dat niemand daar iets over zij.
We stonden toen, toevallig, met wat bekenden bij elkaar op een verder totaal leeg veld.
We hebben een partytent tussen de tenten gezet en een picknicktafel erbij gepakt. Ze ging helemaal uit haar stekker omdat er nu minder tenten konden staan. Dat de rest van het veld totaal verlaten was maakte niet uit.
Ik heb er aan zitten denken om de camping te kopen, lijkt me een leuke nieuwe fase in mijn leven, maar ik vrees dat het veel te duur zal zijn.


Ze vergeten dat er 30KM verder op camping de Hei in Siebengewald de lachende 3e is

Daar heb ik er al meer over gehoord ja. Komend jaar maar eens gaan kijken. :Y

Verder ben ik een voorstander van http://www.campinglesplatanes.be/
Simpel eten maar altijd lekker en genoeg. Gezellige mensen en een leuke omgeving.
 
\
Toerstop heeft voor de kinderen wel een zwembad, en (ik) vind de Toerstop verder een prima camping, de gezelligheid komt toch van de gasten.

;) haha,jij bent gewoon stiekum bang dat je straks 20 euries moet afrekenen voor je bordje macaroni ;) (geintje hoor :) )

maar je hebt wel gelijk wat dat zwembad betreft,dat hoort er wel gewoon een beetje bij,bij een motorcamping

Ach ja, eukalipta en dat lopende fossiel negeren, en dan valt het wel mee.
 
:) gewoon s nachts een keer als ze niet kijken met een paar man snel dat zwembad eruit slopen en weer snel daar op camping ''de hei'' vrolijk ingraven haha ;)

eukalypta is trouwens ook een goeie ,daar lijkt ze idd nog op ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouw kwam er in haar kinder en jeugdjaren ook graag. De jongens doken dan blikje bier op van de bodem van het zwembad. De blikjesautomaat was stuk maar er stond gewoon een schoteltje naast waar je het geld op kon leggen. Moet gezellig zijn geweest.
Ik heb nu welgeteld 1 keer bij de toerstop geweest. Dat was om een nieuwe tent uit te proberen. Bij binnen komst kregen we al te horen dat het wel wenselijk was als we mee zouden eten want daar moesten ze het van verdienen. Ik heb toen maar gelijk laten weten dat we in het dorp zouden gaan eten. Ze bleef trouwens ook maar door emmeren over de plantjes die ze langs de oprit had gezet en dat niemand daar iets over zij.
We stonden toen, toevallig, met wat bekenden bij elkaar op een verder totaal leeg veld.
We hebben een partytent tussen de tenten gezet en een picknicktafel erbij gepakt. Ze ging helemaal uit haar stekker omdat er nu minder tenten konden staan. Dat de rest van het veld totaal verlaten was maakte niet uit. Ik heb er aan zitten denken om de camping te kopen, lijkt me een leuke nieuwe fase in mijn leven, maar ik vrees dat het veel te duur zal zijn.Daar heb ik er al meer over gehoord ja. Komend jaar maar eens gaan kijken. :Y

Verder ben ik een voorstander van http://www.campinglesplatanes.be/
Simpel eten maar altijd lekker en genoeg. Gezellige mensen en een leuke omgeving.

klinkt mij allemaal ook als heel herkenbaar in mijn oren ;)
dat stel begreep er al vanaf het begin geen ene moer van,

maar dat was niet eens het probleem,wel dat ze het gewoon persé niet willen begrijpen :X

ps volgens mij is die camping toendertijd verkocht voor een miljoen guldens ,iets in die richting
was toen een heel bedrag,nu 12 jaar later koop je er hier niet veel meer voor helaas
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, niet te lezen, dat zal je nog een keer groter in moeten scannen. Of de oude ogen willen gewoon niet meer.
Die medaille hebben wij ook nog ergens liggen. Maar de jaarhangers heb ik zeker niet meer. Niet zo'n behoefte aan.

Helaas …. het lukt mij niet om de kopieën zo te krijgen dat ik ze kan uploaden ,
en dat ze ook nog leesbaar zijn …. jullie houden het dus van mij tegoed. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan