De echte motorrijder

Je mist \"diegene die rijd voor zijn plezier\" in je poll.
Hoef je echt niet door weer en wind voor te rijden van me.
 
De echte motorrijder rijdt alleen maar omdat hij hetzelf zo leuk vind en houdt van zijn motor.

Zelf rijd ik door weer en wind omdat ik geen auto heb en anders met het OV moet, maar soms, bijvoorbeeld als het loeihard waait, wou ik dat ik een auto had, arm lief klein motortje wat dan helemaal zijn best moet doen vooruit te gaan...
 
Ik heb ingevuld; de dagelijkse rijder (deze motormuis heeft trouwens geen lada maar een subaru mini jumbo :) ) Enne... de wind was me toch iets te fel vandaag ;(
 
Ik heb ingevuld; de dagelijkse rijder (deze motormuis heeft trouwens geen lada maar een subaru mini jumbo :) ) Enne... de wind was me toch iets te fel vandaag ;(

Waarom is alleen de dagelijks motorrijder een \'echte\' motorrijder. Dan voel ik me toch echt te kort gedaan ;(

Ben eigenlijk zelfs een weekendrijder en af en toe op een mooie avond. Maar dat is meer zelfbescherming. Rijd alleen in weekenden al bijna 18k km. Zou ik ook nog vaak na werktijd rijden dan liep deze hobby [m -\'s (Eng) stokpaardje, liefhebberij, geliefde bezigheid] behoorlijk uit de hand.
 
Mijn ervaringen met mensen die alleen in de weekenden rijden en vooral die een winterstop hebben in hun verzekering, dat ze de eerste tijd veel moeite hebben om weer fatsoenlijk te rijden (als ze dat al konden). Is voor mij echt iets voor 55+ers en andere watjes }) Echte motorrijders kunnen tegen een stootje...
 
Een echte motorrijder, da's iemand die motor rijdt voor zichzelf, voor z'n (m/v) eigen plezier... Die baalt al ie een paar weken niet kan rijden en al helemaal baalt als het een keer een mooie dag is en er niet gereden kan worden door omstandigheden... Je hoeft niet 24 uur per dag ermee bezig te zijn, er hoeft geen olie in je aderen te stromen, maar motorrijden moet wel een passie zijn, iets wat je graag doet voor jezelf, voor de fun. Of je nu mooi weerrijder bent of dagelijks stuurt, als je van het rijden geniet ben je voor mij een echte motorrijder...

De niet-zo-echte motorrijder is voor mij de motorrijder die z'n fiets koopt als pronkstuk en met mooi weer twee kilometer rijdt om dan vijf uur op het terrasje te zitten in motorkleding, met de fiets dichtbij... Puur en alleen om het image, om op te vallen...

Dit zijn dus mensen die toevallig een motorfiets hebben...

Winterstop:
Zonde, er zijn ook in de wintermaanden nog wel eens mooie dagen om eens lekker te ravotten met je bike en je premie is relatief gezien hoger (vaak is de korting bij winterstop 20%, terwijl je 25% van het jaar niet mag rijden....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan