Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker geluidje voor de buren, dat schuren slijpen?Ik had ooit een woon/werk TDM850 en de uitlaatbocht was gescheurd, het aluminium van de flenzen en de stalen tapeinden voor de montage daarvan waren door rijden in de pekel één geworden, de flenzen moesten er af maar de tapeinden moesten heel blijven. Ik woonde toen in een flatje en had dus geen werkplaats en hefbrug, ik heb toen een avond lang op de grond liggend met één of ander geleend schuurapparaat de flensen weggeschuurd tot de bochten vervangen konden worden, als het mislukte kon ik de volgende dag niet naar mijn werk, echt lekker die druk.
hamer neigingen @#$%
In welk jaar het gebeurt is niet relevant,Ga jij je 20+ jaar na dato druk maken over eventuele overlast die ik veroorzaakt heb? Het was een "gezellig drukke" flat
In welk jaar het gebeurt is niet relevant,
overlast =overlast. Dat jij nu pas noemt in welk jaar en op welke locatie is achteraf informeren.
Iets beter lezen, iets minder snel reageren @Robinjo . Zie post 156. Voor de rest krijg ik een beter beeld van je met je insinuatie mbt mijn sleutel aardigheden en je eerdere reacties op mijn post van je. Bedankt daarvoor.Het woordje ooit in de post had een hint kunnen zijn.
Nu weer on-topic? Of laat jij het sleutelen over aan de dealer en zweet jij alleen bij het zien van het bedrag?
Graag gedaan. Wie gaat zich in godsnaam over overlast druk maken in een topic over sleutelen.Iets beter lezen, iets minder snel reageren @Robinjo . Zie post 156. Voor de rest krijg ik een beter beeld van je met je insinuatie mbt mijn sleutel aardigheden en je eerdere reacties op mijn post van je. Bedankt daarvoor.
In welk jaar het gebeurt is niet relevant,
overlast =overlast. Dat jij nu pas noemt in welk jaar en op welke locatie is achteraf informeren.
Lekker geluidje voor de buren, dat schelden?en een hoop gescheld later..
opknijpenDie ene keer waarop je gezonde verstand wordt overmand door behulpzaamheid. Allèèn 'effe' synchroniseren, gvd ik had het moeten weten..
2 maanden later stond dat schijthok (Yamaha XV huppeldepup) daar met een compleet gedemonteerd brandstofsysteem. Kilo's roest van tank tot uitlaat en alles er tussenin. Zodra je wat aanraakt lazert het uit elkaar of zit het onmogelijk vast, want royaal door je voorganger verkloot.
Eindelijk klaar en het ding liep beter dan ooit.. Dag later deed ie het niet meer. Lekstroom, dat was ie 'vergeten te vertellen' . Dag aan het foutzoeken, alle scotchlocks en beun troep er uit en jawel, het werkte nu ècht. Week later kwam ie hem halen hoor.. Ratelderatel, startmotor aan stront.
Mijn hoofd:
Bekijk bijlage 1661859
Het was er echt 'zo een'. Dat hok had direct naar de achtertuin van Dhr. Muts gemoeten.
Dynamo vervangen, ook zo'n fijne.Pan European ST1100 lek knietje vervangen waar de koelslang het blok in gaat. Midden in de kloof van de V-4, onder de carbs en al die f**ing zooi die daar bovenop gemonteerd is. En dan zit er ook nog zo'n slangklem om het inlaatrubber rechtsvoor, die maar op een manier past en waar je echt niet bij kan met je schroevendraaier. Wat een ellende. Een keer gedaan, motor snel verkocht.
Ik kan je wel gelijk geven, maar dan hebben we het allebei verkeerd.
Meestal komen die net nadat ik iets stuk heb gemaakt.Het zijn neigingen, geen daden. Wanneer je die rode waas voelt opkomen moet je afstand nemen, maar elke sleutelaar kent het moment dat hij dingen wil stuk maken.