Bitacticus marginales
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #2.401
Inmiddels de cilinderkop en koelwater aansluiting ge-glaspareld en ff voor de show de nieuwe rvs kopbouten geplaatst................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja een bekent verschijnsel die van mij had er ook last van,daarom maar overgestapt op een elektronische ontsteking.
Al lijkt het bij deze een gevalletje lekke koppakking gezien alle roestwater in de kanalen.
Door het gebrek aan koeling zal de middelste zuiger wel veel te heet geworden zijn.
Als je gepensioneerd bent, moet je ook niet meer met de oude TT-en willen rijden....
Ik haal ook alles los wat ik in het frame kan demonteren en zodoende het gewicht een beetje te kunnen reducerenLeuk karweitje ,blok is loodzwaar
Toch buurman ff vragen.
Zit een kruk in van gewapend beton.Denk om het ouwe ruggetje! (Been there, done that)
Hoi die Gijs Als de kokert straks weer goed is gaat hij de verkoop in en houd ik alleen de T350 (nog) aan en krijg dan meer ruimte om te freubelen met de stoommachines en bij behorende boten
Stoommachine's?
Laat maar weten Hans als het nodig mocht zijnTzt indien nodig kan ik een beroep doen op de beneden buurman, ook een "gepensioneerde ex diender"
Als dit eentje uit China is dan wel even goed controleren of hij niet lek is. Komt soms voor bij radiateurs uit China.Tijdens de demontage van de radiateur kwam ik allemaal vreemde oxidatie bloemkooltjes tegen en er zat bijna geen vloeistof meer in het koelsysteem
Tijdens het rijden en het moment dat de temperatuurmeter vanuit het niets in het rode gebied schoot en hierna de zuiger plofte .... bemerkte ik daarna een vreemde beige waas over de rest van het motorblok en de carburateurs. Er is in ieder geval een tekort geweest volgens mij van koelvloeistof en de rest is geschiedenis.
Voor alle zekerheid een replica radiateur gescoord via E-bay want de originele vertrouw ik niet (meer) en een nieuw old-stock is/was niet te vinden en nu waarschijnlijk zijn gewicht in goud waard................Bekijk bijlage 1504950Bekijk bijlage 1504951
Als dit eentje uit China is dan wel even goed controleren of hij niet lek is. Komt soms voor bij radiateurs uit China.
|
|
|
Laat maar weten Hans als het nodig mocht zijn
Dat zegt niks er zijn de wereld "doorverkopers" drukken er wat geld bij op en klaar is Clara....Australië.................klik maar op de verkoper................
Bestelnummer: 26-04892-45297 Objectnummer: 254406762619 Objectprijs: EUR 69,60 Verkoper: worley-cooling (1996)
Heb je vragen over je bestelling als bezoeker? Krijg antwoord op al je vragen.
Bv deze in Nederland en die in Australië ook met grote waarschijnlijkheid.
≥ Radiateur Suzuki GT750 GT 750 1972-1977 73 74 75 76 - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl
Radiateur suzuki gt750 gt 750 1972-1977 73 74 75 76 radiator suzuki gt750 gt 750 1972-1977 73 74 75 76 wij hebben de aluminium radiator op voorraad. Bovenstaand bedrag is het volledige bedraglink.marktplaats.nl
Laat me raden, hij ging bij 83 graden pas open?Nog een mogelijke oorzaak..............................
Hij hoort bij 82 graden open te gaan......................maar dat doet 'ie niet..........................
Een NOS gevonden en komt deze kant op
Bekijk bijlage 1505816
Laat me raden, hij ging bij 83 graden pas open?