De Nieuwe Ducati Scrambler

Vanmiddag ook even mn bagage alvast gepast, dat gaat ook top.
IMG_20200503_101806_304.jpg
 
Ook mooi spul ja, heb je nog iets of de tank om de lak te beschermen?

Ik zat zelf ook een een giant loop tanktas te denken, die hebben ook een riembevestiging, zit alleen een btje met krassen van de tank in mn achterhoofd
Mosko heeft een zacht rubber aan de achterkant. Ik wilde geen magneettanktas ivm mogelijke krassen. Ik vind de Mosko Nomad de juiste maat voor mij hebben, kan als rugtas gedragen worden, waterreservoir, voldoende vakjes.
 
Mosko heeft een zacht rubber aan de achterkant. Ik wilde geen magneettanktas ivm mogelijke krassen. Ik vind de Mosko Nomad de juiste maat voor mij hebben, kan als rugtas gedragen worden, waterreservoir, voldoende vakjes.

Ow dat is wel top om te weten, de krassen ben ik ook het meest bang voor, ondanks dat het geen nieuwe motor is vind ik t toch zonde als dat gebeurd.
 
Zijn er hier mensen die interesse hebben in mijn volledig titanium uitlaatsysteem incl demper voor de scrambler 800?
Ik vind het een prachtig systeem maar voor mijn doen eigenlijk niet even te luid, dit ook omdat ik sóchtends om 4 uur naar mijn werk ga en het dorp hier niet echt blij van word :')
Gaat dus om dit systeem, supermooi en superlicht en geeft wel echt een mooie boost ook aan het vermogen.
20200510_174024-02-jpeg.1498662
 
Gave voorbochten....verkoop je die ook los van demper?...passen denk ik wel op me Desert sled

Ik verkoop het eigenlijk echt alleen als set, dit is een speciale set namelijk zonder extra tussenstuk voor de catalysator bij zowel bochten als demper.
Is een limited edition van Zard.
Of ik moet hier ook echt iemand hebben die interesse in alleen de demper heeft dan wil ik er wel over nadenken ;)
 
Laatst bewerkt:
Zit er in afzienbare tijd weer eens een ritje in?
Gewoon in NL, ook lekker...
Als het een heel klein beetje meezit dan kan ik morgen mijn motor weer ophalen dus vanaf volgende week sta ik zeker weer open voor heel veel tochten. Vanavond hoor ik of het morgen klaar is. De motor zit alweer in elkaar en loopt alweer maar nu was er nog een onverwachts probleempje met het dimlicht. We wachten af en dan nog snel een afspraak maken voor mijn bandenset die al weer een tijdje klaar ligt bij Motorbanden Zeeland.
 
Als het een heel klein beetje meezit dan kan ik morgen mijn motor weer ophalen dus vanaf volgende week sta ik zeker weer open voor heel veel tochten. Vanavond hoor ik of het morgen klaar is. De motor zit alweer in elkaar en loopt alweer maar nu was er nog een onverwachts probleempje met het dimlicht. We wachten af en dan nog snel een afspraak maken voor mijn bandenset die al weer een tijdje klaar ligt bij Motorbanden Zeeland.
Da’s mooi. Gaat weer de goede kant op...👍
 
Motor staat morgen klaar in Zaltbommel. Echt niet normaal hoe ik dat ding gemist heb. Morgen met een mooie binnendoor route terug naar huis:]
Heel veel plezier dan. Ik kan me goed voorstellen dat je het gemist heb. Het was afgelopen tijd al telkens mooi weer en dan kriebelt het toch. Geniet er van...👍
 
Nog geen reactie gezien van hem, dus @Skippy '73 is nog heerlijk aan het toeren😃😄🏍 :] *O*
Hahaha absoluut!. Motor loopt nu zo mooi rond. Echt een wereld van verschil. Ben heerlijk binnendoor naar huis gereden en heb echt genoten van hoe het blok nu loopt en hoe hij klinkt met de Akra's(al vraag ik me af hoe luidruchtig deze nu precies zijn). Echt een feest.
De dag begon wel wat stroef omdat ik na 60 km op weg naar Zaltbommel me bedacht dat een motorjas misschien ook wel eens handig zou kunnen zijn...-O-|(:X
20200530_122315.jpg
 
Ja, dat was je natuurlijk niet meer gewend om die mee te nemen...😊
Mooi dat hij weer lekker loopt.
Je hebt het hele pinksterweekend om er heerlijk van te genieten...
Ja zo stom. Alles van te voren klaar gelegd, oordoppen, TomTom, laarzen helm etc.
Inderdaad lekker genieten en z.s.m. de nieuwe banden laten monteren want achter is hij al een eindje. Ook alvast olie besteld. Ben van plan om die ff te wisselen na 1 a duizend km aangezien die nieuwe cilinder en zuiger ook in lopen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan