De Nieuwe Ducati Scrambler

Dat hoop ik ook ja. Momenteel is een tochtje van de bank naar de keuken al slopend. Het is echt bizar.
Rustig herstellen! Genoeg bekenden die ook geïnfecteerd werden, waarvan we hoorden dat je niks moet overhaasten. Het kan tijd kosten; ook bij mensen die nog relatief jong zijn. Even dromen van Ducati-rondjes en dadelijk zijn ze er weer!
Beterschap.
 
Sterkte @Skippy '73
Merk je dat je wel alweer sneller aansterkt naarmate de tijd verstrijkt?
Gauw weer vitamine Motorrijden innemen 👍🏻
Ik zit nu op dag 11 en elke dag ging het slechter. Eerste 6 dagen bizarre hoofd en spierpijn in de bovenbenen maar verder fit en op dag 7 klapte alle energie eruit en kreeg ik het benauwd en zakte de saturatie op een gegeven moment zelfs naar 88%. Sinds vanavond lijkt het weer ietsje beter te gaan en is de saturatie naar 93% gestegen . Hoop dat dit doorzet want het is echt vermoeiend.
Kan niet wachten om weer op de motorcte stappen!
 
Rustig herstellen! Genoeg bekenden die ook geïnfecteerd werden, waarvan we hoorden dat je niks moet overhaasten. Het kan tijd kosten; ook bij mensen die nog relatief jong zijn. Even dromen van Ducati-rondjes en dadelijk zijn ze er weer!
Beterschap.
Ja huisarts waarschuwde me ook al dat dit verloop zich vaker voordoet en dat ik niet raar moet opkijken dat het nog weken/maanden kan duren dat je je weer helemaal fit voelt. Ik hoop dat dit meevalt maar we zullen zien.
 
Heeft de Corona zo hard bij je toegeslagen? Dat is geen goed nieuws. Beterschap kerel!

Wat kan het verschillen hé, zo bij de een of de ander die corona krijgt.
 
Heeft de Corona zo hard bij je toegeslagen? Dat is geen goed nieuws. Beterschap kerel!

Wat kan het verschillen hé, zo bij de een of de ander die corona krijgt.
Dank je!
Nou ja het kan nog erger en gelukkig ben ik niet in het ziekenhuis beland en heb er vertrouwen in dat dit ook niet gebeurd maar het is zeker geen pretje. Gelukkig gaat het nu ietsje beter en de saturatie waarde zijn ook weer wat beter.
 
En voor ik ze binnenkort schoon ga maken en op marktplaats zet, is hier nog interesse in een Scrambler jas en kofferset?

Alles in goede staat, niet veel gebruikt.

Doe maar een berichtje bij interesse, verkoop het liever hier dan op MP :Y





Bekijk bijlage 1627204Bekijk bijlage 1627205Bekijk bijlage 1627206

@M.Biaggi#1!
Heb je die SW Motech tassen voor de Scrambler nog en is dat inclusief rack? Daar heb ik wel interesse in. Hoeveel zou je ervoor willen hebben?

(Verder via DM is prima wat mij betreft overigens)
 
He Skippy, gaat het alweer wat beter met je?
Ja gelukkig wel! Ik heb nog geen idee wat de gevolgen zijn voor mijn conditie/energie de komende tijd maar gelukkig kan ik weer normaal ademhalen en ben ik zo goed als klachten vrij. Zit nu het weer goed in de gaten te houden om te kijken wanneer ik weer even een uurtje lekker kan toeren😉.
 
Ja gelukkig wel! Ik heb nog geen idee wat de gevolgen zijn voor mijn conditie/energie de komende tijd maar gelukkig kan ik weer normaal ademhalen en ben ik zo goed als klachten vrij. Zit nu het weer goed in de gaten te houden om te kijken wanneer ik weer even een uurtje lekker kan toeren😉.
Het is goed om te horen dat je weer aan de beterende hand bent...💪
 
Vandaag rotweer. Dus tijd om weer wat aan te pakken. Ben bezig met alle boutjes van mijn blok. Oppoetsen en daarna in de 2K blanke lak. Hieronder een voor en na van een boutkopje… Het lijkt niet veel te doen, maar als ze weer in je blok zitten valt het wel op. Tevens de mogelijkheid ze allemaal weer eens op moment te zetten. 2 zaten er best wel los…

D7E34E8D-B5A9-476A-BAA2-E7DC1CB1A8AE.jpeg
 
Ja gelukkig wel! Ik heb nog geen idee wat de gevolgen zijn voor mijn conditie/energie de komende tijd maar gelukkig kan ik weer normaal ademhalen en ben ik zo goed als klachten vrij. Zit nu het weer goed in de gaten te houden om te kijken wanneer ik weer even een uurtje lekker kan toeren😉.
Als we binnenkort weer met 4 mogen afspreken en op een terrasje kunnen zitten, dan moet je laten weten of je je goed genoeg voelt. Wordt dan n rondje Westbrabant of zoiets, niet te ver van jouw polder.
 
Als we binnenkort weer met 4 mogen afspreken en op een terrasje kunnen zitten, dan moet je laten weten of je je goed genoeg voelt. Wordt dan n rondje Westbrabant of zoiets, niet te ver van jouw polder.
Helemaal super! Ik ga dit weekend rijden om te kijken hoe het gaat maar heb er alle vertrouwen in. Vandaag ook weer op de fiets naar het werk geweest en dat ging ook prima al merk je wel dat de conditie een stukje is achteruit gegaan maar voorlopig gelukkig niet dramatisch.
 
Zo, net alle boutjes van het blok en de voorvork in de 2k blanke lak gezet. Ik heb er met tussenpozen van om en nabij 20 minuten zo’n 4 lagen op zitten. Het resultaat is voor zover ik nu kan beoordelen erg goed. Nu de tijd geven goed uit te harden en dan in de loop van volgende week alles weer monteren en op moment zetten. Rest dan nog een olie- en filterwissel, accu monteren, een wasbeurtje en de uitlaat weer plaatsen. Dan is hij weer ready to go…
 
Zo, net alle boutjes van het blok en de voorvork in de 2k blanke lak gezet. Ik heb er met tussenpozen van om en nabij 20 minuten zo’n 4 lagen op zitten. Het resultaat is voor zover ik nu kan beoordelen erg goed. Nu de tijd geven goed uit te harden en dan in de loop van volgende week alles weer monteren en op moment zetten. Rest dan nog een olie- en filterwissel, accu monteren, een wasbeurtje en de uitlaat weer plaatsen. Dan is hij weer ready to go…
Lekker bezig! Welk product gebruik je precies?
Een olie en filter wissel wil ik ook nog doen binnenkort, de spullen staan er al een tijdje. En dan in de winter hoop ik dat er genoeg km opstaan voor de grote desmo beurt.
 
Lekker bezig! Welk product gebruik je precies?
Een olie en filter wissel wil ik ook nog doen binnenkort, de spullen staan er al een tijdje. En dan in de winter hoop ik dat er genoeg km opstaan voor de grote desmo beurt.
Ik heb de kopjes schoon gemaakt met AutoSol. Schroefdraad inrollen met schilderstape en in de accuboormachine inklemmen. Boormachine aan en met doekje en AutoSol polijsten. De binnenzeskant met een wattenstaafje. Dan nog schoonmaken en ontvetten Tis effe werk, maar het resultaat is echt mooi. Blanke lak van SprayMax 2k hoogglans.

Desmo bij 1100 ook bij 12000 km?
D60CFFE3-8B9C-41C4-A7F2-8000E14197A8.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de kopjes schoon gemaakt met AutoSol. Schroefdraad inrollen met schilderstape en in de accuboormachine inklemmen. Boormachine aan en met doekje en AutoSol polijsten. De binnenzeskant met een wattenstaafje. Dan nog schoonmaken en ontvetten Tis effe werk, maar het resultaat is echt mooi. Blanke lak van SprayMax 2k hoogglans.

Desmo bij 1100 ook bij 12000 km?Bekijk bijlage 1638163
Netjes! Ja is bij de 1100 ook bij 12000km
 
Mooi man! En een ritje betekent dat je weer opgekalefaterd bent!👍🏻🏍
Het was prachtig weer en temperatuur voor een rit!
 
Vandaag ook weer lekker gereden samen met een collega die een nieuwe Royal Enfield 650 Interceptor heeft. Echt een hele leuke motor die nog aardig vooruit wil(al helpt het vast ook dat mijn collega vrij klein en licht is😉)en goed klinkt, al hoorde hij daar niet veel meer van met de Scrambler achter zich...
Echt ideaal motor weer en gelukkig nog weinig insecten.
20210530_195735.jpg
20210530_195639.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan