De nieuwe Yamaha Xmax 300

Vandaag de tmax style spiegels gemonteerd is goed gelukt!
 

Bijlagen

  • DSC_0004.JPG
    DSC_0004.JPG
    345,4 KB · Weergaven: 71
  • DSC_0008.JPG
    DSC_0008.JPG
    557,1 KB · Weergaven: 71
  • DSC_0007.JPG
    DSC_0007.JPG
    449,7 KB · Weergaven: 69
Waarom heb je dit gedaan? Hahaha. Wat was je idee erbij? Je hebt zelf al meerdere keren gesproken over de e5 problematiek ( lees lambdasonde ) en er vragen over gesteld.

Overigens denk ik niet dat je er bent met zomaar ergens een gat boren en erin schroeven. Daar zal wel meer gedachte achter zitten lijkt me.
nee gedaan 50 euro lasser betalen en top
 
Te koop een alipovic demper incl. voorbocht ( uit azie ), heb m zeer kort kunnen gebruiken maar helaas ben ik genoodzaakt de xmax te gaan verkopen en moet deze weer terug naar origineel voor de nieuwe koper. Daarom de uitlaat te koop. Het is dus een compleet systeem.

Helaas is bij het transporteren de uitlaat licht beschadigd op het carbon. Zie ook de bijgaande foto. Lijkt op de foto erger dan het is.

Het betreft een e5 2021 uitlaat (incl. Ruimte voor lambda sonde) . Nieuw kost de uitlaat 200,- incl de verzending. Hij mag nu weg voor een leuk bod. Stuur gerust een dm voor meer info. Is ook te gebruiken op eerdere jaargangen. Je gebruikt dan de afdichtbout voor het gat van de lambdasonde.

Heb je deze nog liggen?
 
Zitten nog steeds te wachten op een foto van de uitlaat?
Met een X-max 300 en Honda Forza 350 naar de Eifel geweest (maatjes) prima bij te houden.
 

Bijlagen

  • A346CFE8-7D7E-434F-BCCE-DF8D09812ADE.jpeg
    A346CFE8-7D7E-434F-BCCE-DF8D09812ADE.jpeg
    231,7 KB · Weergaven: 84
  • 3F268E6C-1421-48AD-A345-BEF317D57CBF.jpeg
    3F268E6C-1421-48AD-A345-BEF317D57CBF.jpeg
    251 KB · Weergaven: 85
Weet iemand welke dop/sleutel hier gebruikt moet worden? Het is de dop bovenop de vorkpoten van een 2020 300. Lijkt wel vierkant (1 inch?)
.
1657135210963.png
 
@enforcerer gaaf man! Kun je iets vertellen over wat je precies hebt laten doen? Ik neem aan een gat in de pijp laten boren. Maar wat heb je precies erop laten lassen? Zijn denk ik wel wat geïnteresseerden :)
 
2 Gaten boren in t bovenste plastic net onder je tellers maybe....
jammer genoeg moeten de vorkpoten eruit (daar kun je makkelijker bij), of heel veul plastic strippen en ze dan laten zitten...
 
Dit moet volgens de manual gebeuren, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220710-175448_OneDrive.jpg
    Screenshot_20220710-175448_OneDrive.jpg
    125,1 KB · Weergaven: 19
Ik heb die manual en dat moet alleen gebeuren als je ze uit elkaar wilt halen, om de veren te vervangen is dat niet nodig. Maar om dat te doen, moet je wel bijna al t andere doen om ze wel uit elkaar te halen.
 
Vandaag na een ritje Eidhoven Rotterdam op de snelweg een verbruik van 1:35.7 gehaald. beetje 110km/u 120km/u op de teller rijden. Geen sterke tegenwind en vooral niet remmen. het interessante is dat mij dit nog nooit gelukt eerder gelukt is. Laatst bij de 20k KM beurt (zelf) snaar rollers filters bougi vervangen en nu lijkt hij het een stuk makkelijker te halen. (oke je rijdt m dan niet meer als een opgefokte puber maar meer als een oude baas, want remmen = energie vernietigen)

enfin ik was er over van in mn nopjes dus ik dacht ik gooit het eens online. kijken wat de rest haalt zoals. 1:33 /34 lukt de laatste tijd ook wel in de stad.


WhatsApp Image 2022-07-17 at 5.42.58 PM.jpeg
 
Ik heb zelf een suzuki Gs500e en ga met enige regelmaat rijden met een kennis met een yamaha 300. Deze is zo zuinig en gaf laatst ik meen 1 op 40 aan. Mijn GS verbruikt bij dezelfde tocht 1 op 27.
 
Vandaag gaf mijn xmax de 40 graden aan! Hoe is het bij jullie rijden jullie met dit weer? Ben vandaag wezen werken en op de terugweg was het net een heten föhn! Vanavond maar weer gaan rijden als het wat koeler is!
 

Bijlagen

  • IMG_20220719_172302.jpg
    IMG_20220719_172302.jpg
    189,1 KB · Weergaven: 21
Terug
Bovenaan Onderaan