De vierde kleine Kadijkerrun

Ik baal wel dat ik niet mee kan, maar morgen zijn mijn ouders 59 jaar getrouwd.
Hopen dat ze het halen, het gaat slecht met mijn moeder.
Heel veel plezier, en duimen dat het weer mee valt.



59 jaar :o


Feliciteer je ouders van ons en een hele fijne dag gewenst.
Genieten zolang het nog kan.
 
Het is hier in Gemert vanmorgen stralend weer.....regenkleding maar in de bak en zo meteen op weg. Tot zo,
PeterD
 
Heren het was me een waar genoegen vandaag, vond het leuk om mee te maken, ook al zou ik dr geld voor toe moeten geven. Was een mooi ritje ook + goed getroffen met het weer evengoed nog.

Ik gaat nog even neuzen tussen de zijspannen op het www :+ :Y

Fijne avond en wie weet tot een volgende keer !
 
~Heren~ het was me een waar genoegen vandaag, vond het leuk om mee te maken, ook al zou ik dr geld voor toe moeten geven. Was een mooi ritje ook + goed getroffen met het weer evengoed nog.

Ik gaat nog even neuzen tussen de zijspannen op het www :+ :Y

Fijne avond en wie weet tot een volgende keer !

Ik zal nog eens koffie voor je zetten B|




:)
 
:Y

stroopwafels en gevulde koeken ...

ze waren :9

Leuke dag gehad vandaag :)
Met een slapend meisje in de bak.

En.....

ik heb op Whats App de eerste zijspanfoto voor Motoleip gezien *O*
volgende keer nog een spannetje erbij :)
 
Gisteren met veel plezier de leuke kleine kadijkerrun mee mogen rijden. Heren bedankt voor de gezelligheid en de goede organisatie. Motolijp succes met zoeken en hopelijk tot volgend jaar.
Halflife bedankt voor de broodjes etc. Top geregeld.
Vriendelijke groet
 
Gisteren met veel plezier de leuke kleine kadijkerrun mee mogen rijden. Heren bedankt voor de gezelligheid en de goede organisatie. Motolijp succes met zoeken en hopelijk tot volgend jaar.
Halflife bedankt voor de broodjes etc. Top geregeld.
Vriendelijke groet


Dit is toch om het in goed Nederlands te zeggen de bloody limit :( :(

Ik schei er mee uit ,volgend jaar geen koffie en koeken en broodjes.





:+
 
Petra en Tina: heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen!!! Ik hoop dat jullie je bedenken en er volgend jaar weer voor ons 'heren' zijn. Ik ben net weer thuis, vandaar de late reactie.
Heren, jullie bedankt voor de 'proat' enz. Tot de volgende keer.
PeterD
 
Dames en heren, ook van mij m'n hartelijke dank voor het organiseren en/of meerijden van de Kleine Kadijker Run van afgelopen zaterdag!

Zijn er hier geen foto's??


Jawel. hier kan je de wat pheauteaux bewonderen ende jatten www.mijnalbum.nl/Album=QISUSFAG . Praaivesie kenne we nie. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren, ook van mij m'n hartelijke dank voor het organiseren en/of meerijden van de Kleine Kadijker Run van afgelopen zaterdag!Jawel. hier kan je de wat pheauteaux bewonderen ende jatten www.mijnalbum.nl/Album=QISUSFAG . Praaivesie kenne we nie. ;)

Dank je. Leuke foto's, en volgend jaar wil ik er ook weer bij zijn. :Y
 
Mijn vader is ook weer thuis, het was een jicht aanval.
Hij had veel pijn en zijn handen en voeten zagen we dikker worden,
nu aan de prednison en afwachten maar weer.

Jicht, daar kan ik ook over meepraten. Alleen gebruik ik Diclofenacnatrium om het tegen te gaan. Krijgt men ook niet zo'n dikke
W-A vO kop van. *D
 
Laatst bewerkt:
Ha Halflive,

Het is nogal onder de aandacht geweest de laatste tijd. Artikel Promotor en dit item bij MOTOME.NL
We zijn door alle aandacht bedolven onder hele mooie jassen en aanvragen voor ritten. Kortom het loopt lekker. Zo lekker dat we hebben besloten een tweede span te gaan bouwen. Hoe of wat weten we nog niet maar dat komt vast goed.
We zijn op zoek naar een EML GT2001 bak met eventuele schade. Mocht je wat weten dan hoor ik het graag. Bedankt voor het plaatsen en vast tot ziens.

Vriendelijke groet Gerben
 
Terug
Bovenaan Onderaan