De woordvoerder van 3vo betrapt op te hard rijden

Nou, iedereen gekeken? Wat een gigantische oetl*l zeg, die Woudenberg van 3VO :j . Te hard rijden (142 waar je 70 mag?!), geen afstand houden en op de linker baan blijven hangen... Zoals Zut al zei; een goed voorbeeld zullen we maar volgen :} En naar 3VO luisteren?? :j :j :j
 
\'t zijn bijna NET mensen die politie\'s, maar die WouTenberg heeft zich werkelijk onsterfelijk belachelijk gemaakt. Wat een hypocriete zak :j :(
Hij kan in ieder geval wel zijn biezen pakken denk ik zo
 
Ooooooooooooh ik dacht dat ik gevolgd werd door die pisluuuuuuuuuuuuuuuuuul van een woudenberg,daarom reed ik veel te hard agent.
Godverdomme wat een klootzak paardelul..gewoon afschieten die hollikker.

HIJ WERD ACHTERVOLG IK WORD NIET GOED HIERi(
 
Haha, die lul komt zelf op sbs nieuws, 3VO accepteerd de verklaring, de sukkels/losers/eikels, de sukkel is ook pas vandaag naar de politie gegaan om aangifte te doen :j :j :j
 
Hé, in mijn land (de Achterhoek) kan ik ook geen SBS6 ontvangen dus ik houd me aanbevolen voor die StiffDicks ofzo capture. Overigens, diep in ons hart vinden we Peter R. de Vries toch gewoon een ongelooflijke zaadcel? Niet toch, wel dan?
 
Haha, die lul komt zelf op sbs nieuws, 3VO accepteerd de verklaring, de sukkels/losers/eikels, de sukkel is ook pas vandaag naar de politie gegaan om aangifte te doen :j :j :j

Ze hebben allemaal een grijswitte baard ;)
valtnog mee dat ze niet in een Citroen BX rijden.
Maargoed, hij heeft zich echt voor lul gezet, ik hoop dat ie uit 3vo wordt geknalt of in elk geval van positie wordt ontheven. Anders zou blijken dat 3VO een zooitje ongeregeld is.
 
Haha, die lul komt zelf op sbs nieuws, 3VO accepteerd de verklaring, de sukkels/losers/eikels, de sukkel is ook pas vandaag naar de politie gegaan om aangifte te doen :j :j :j

Mensen met zo\'n kl%#e baard zoals die voorzitter (a la chrietje titulaar) neem ik sowieso niet serieus. Geitewollen sokken!
 
Jaaaaahh, Osama zit achter ûs Bertje aan... Echt wel. 11 september er maar bij halen als uitvlucht. Misselijk makend.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ie genaaid wordt door de TV. 10 jaar geleden bij het Tros programma Crimetime heeft ie ook al een keer voor lul gestaan, omdat hij slecht weggedrag vertoonde.

Ontslaan die vent... maak hem maar straatveger op de A2 en dan GEEN \'wegwerkzaamheden\' bordjes erbij zetten!
 
Ik voorspel dat de boel na een week weer rustig is en 3VO doorgaat alsof er niks gebeurd is.

Misschien dat dan dat verrekte 3VO forum ook weer open gaat })


Het muntje valt! Dit is gewoon een marketing stunt om die oude naam, VVN te vergeten!

IEDEREEN WEET NU DAT HET 3VO IS!!!! :} :}
 
Laatst bewerkt:
net ff gekeken op sbs6

dat gezicht van die kerel toen hij zag dat die die Woudenberg van 3VO zo over de streep ging ..... fantastisch

Die kan volgende week opstappen ...
dom trouwens dat antwoord dat hij gaf hij had beter een ander verhaaltje kunnen verzinnen

Hij had nog beter kunnen zeggen.... Ik had haast
 
Met zijn allen, alle bekeureingen gaan verhalen bij 3vo met als smoes. we werden gevolgd, en dus opgejaagd
 
-> info@3vo.nl
CC -> b.woudenberg@3vo.nl

Naar aanleiding van de uitzending van Peter R. de Vries donderdag j.l op SBS6, vind ik dat
de heer Woudenberg niet langer kan dienen als \"Boegbeeld\" voor de organisatie 3VO.

Zijn uitlatingen zijn na deze uitzending ongeloofwaardig geworden. Vooral zijn verwijzingen naar 11 september waren belachelijk en ongeloofwaardig te noemen.

Ik vind het ronduit onverantwoordelijk te noemen dat iemand zich met meer dan 2 x de maximum
snelheid langs wegwerkzaamheden rijdt, terwijl Dhr. Woudenberg zelf voor verkeersveiligheid predikt. Heeft u enig idee hoeveel wegwerkers er per jaar omkomen tijdens hun nuttige werk langs onze snelwegen?

Het zou de heer Woudenberg sieren als hij zelf ontslag neemt.

Met vriendelijke groet,

EquiNox

Net verzonden... :P :+ })
 
Laatst bewerkt:
info@3vo.nl Ik heb ongeveer het zelfde gemailt als ik hier zei,,,, mailen allemaal }) })


Frieslan boppe zegt het wel netjes ik niet
}) })
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo\'n vermoeden dat de mailserver van 3vo het druk gaat krijgen :+

Ik hoop niet dat ik een standaard antwoord krijg, als ik al een antwoord krijg :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan