Dekseltje remvloeistof reservoir

RSomye

Rookie
4 nov 2019
13
5
Hoi,

Ik heb een nieuw dekseltje gekocht voor mn remvloeistof reservoir (voorwiel) van mn F700GS 2015. Alleen.... hoe krijg ik het huidige (standaard zwarte) dekseltje los...? Iemand een idee? Wil niets kapot maken en gewoon losdraaien lukt niet...

tnx!

gr
Roy
 
er zitten 2 weerhaakjes die het dekseltje op zn plek houden. je kan ze links en recht net aan inknijpen (steken net onder de zwarte dop uit) en dan kan je draaien. dit kan wat moeizaam gaan.

Wil dit niet, rijd dan even naar de dichtstbijzijnde BMW dealer, elke monteur heeft er een stukje gereedschap voor in zn gereedschapskar liggen.
 
er zitten 2 weerhaakjes die het dekseltje op zn plek houden. je kan ze links en recht net aan inknijpen (steken net onder de zwarte dop uit) en dan kan je draaien. dit kan wat moeizaam gaan.

Wil dit niet, rijd dan even naar de dichtstbijzijnde BMW dealer, elke monteur heeft er een stukje gereedschap voor in zn gereedschapskar liggen.
Bedankt!
 
Ja, kopervet bestaat nog!
Wij hebben nog een flinke pot. (van 1990?) Werkt nog steeds prima!!
Ook Molykote is mij niet vreemd. Dat gebruikte ik al 45 jr geleden, toen ik nog aan brommertjes sleutelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan