Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Deventer en omstreken #3


Ah kijk aan

Kijk idd maar ff hoe jullie dat gaan doen, komt vast wel (een keer) goed
 

Gezamenlijk één foto... Jullie delen toch ook niet één profiel?
 
Aah nieuw topic, dan ook maar weer eens tijd om mij in de discussies te mengen in plaats van alleen mee te lezen
 
Ik ga zondag naar zelhem, onk supermoto kijken, vette shit!
Zaterdag ff naar assen landelijke Motordagen, ff bij de zxrclub auwhoeren.
 
Hatsaa, deeltje 3 alweer. Time flies.. of is het nou "Posts fly"

Hoorde net van Dries dat ik de motor morgen kan ophalen.. Alleen dat weer gaat weer eff dwarspisse.. snachts vorst


SCST, werk/werkte jij toevallig bij Gemeente Doetinchem?

Yup, thats me.
 
Laatst bewerkt:
Ben ff met m'n auto bezig (oldtimer he ) en ga zo ff pitten, moet de nachtdienst in
 
Ik ga zondag naar zelhem, onk supermoto kijken, vette shit!
Zaterdag ff naar assen landelijke Motordagen, ff bij de zxrclub auwhoeren.

Moet ik me eigenlijk ook nogsteeds is inschrijven
Alleen nooit zoveel tijd voor zulke dingen, had als de kleine er niet was dit weekend ook naar Assen willen gaan met vriendin
Volgende keer beter

Edit: al bedenk ik me net dat de kleine er komende 5-6 weekenden is en we dus weinig tot niet kunnen rijden die weekenden
(tenzij er oppas is )
 
Laatst bewerkt:
Phantom... Kan he zo zijn dat ik jou vanavond vanuit deventer de dijk richting zwolle op zag rijden? Was rond 19:30/19:45...
 
aanstaande zaterdag ben ik te vinden in nieuwleusden bij de ten kate pitsstopdag
ik sta daar met de stand van moto sportivo

gaan er nog mensen van hier ook daar heen?
 
Dat soort mooie dagen worden altijd op zaterdag gepland, net wanneer ik moet werken!
Had anders wel graag meegewild, een vermogenstestje ben ik ook wel benieuwd naar.