Deventer en omstreken #3

Beetje stil hier, toch maar even proberen. Ben op zoek naar een groepje motorrijders die ruimte hebben voor eentje meer. Rij een MT-09 Tracer, rij het liefst mooie wegen binnendoor met een terrasje erbij.
 
Ik overweeg al 'n tijdje een proefrondje van 1 nacht om te testen of ik alle kampeerbagage op de benzine-bullet krijg.
Die stadscamping te Deventer, is dat nog wat?
 
Nooit geweest, maar je kunt met het pontje de stad in, hapje eten terrasje pakken. Vind het een prima ligging hebben.
 
Van de camping weet ik niks.. (behalve dat het bestaat, en ik denk dat het op de Worp ligt(gezien wat @wrath zegt) Echter Deventer is een oude vestingsstad met best een mooie binnenstad en op de Brink en diverse andere plekken best wat horeca en wat musea achtig spul.

db
 
Ja ligt op de Worp. Echt direct aan de andere kant aan de oever van de IJssel. Qua plek super, ken alleen niet de voorzieningen van de camping.
Al lijkt me dat je voor 1 nachtje niet mis kunt gaan.
 
Weet ik eigenlijk niet, moet te googlen zijn. Principe van het fooddock was volgens mij dat de aanbieders wisselden. Dus geef je weinig kans.
 
Fooddock bestaat niet meer. Is nu een andere tent geworden. @sammie die camping schijnt goed te zijn. Heb er zelf nooit gestaan, maar wel mensen gesproken die er hebben gestaan en die waren erg enthousiast.
 
Ik las in een oud reisverslag van me eigeh- waarin ik een anekdote ophaal over rare campingbeheerders- dat het sanitair erg slecht was, maar da's 100 jaar geleden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan