Dieven stelen motor op klaarlichte dag

Cyntax

Die hard MF'er
12 jan 2014
646
0

Ik zag dit filmpje voorbij komen van een groep gasten die een motor stelen in de parkeergarage van een winkelcentrum terwijl er gewoon mensen langslopen. Ik verbaas me zo erg dat er gewoon mensen langslopen alsof er niks aan de hand is terwijl je duidelijk kan zien dat een van hun bezig is met de sloten door te slijpen terwijl de rest het soort van probeert af te schermen.

De motorrijder die dit filmt kan uiteraard niet die hele groep aan en probeert hulp in te schakelen van omstanders maar niemand doet uiteindelijk iets tot dat de motor daadwerkelijk gestolen is. Ik vind het heel dapper en verstandig van de motorrijder om gewoon alles te filmen en niet in de aanval te gaan want voor je het weet heb je een slijptol in je nek.

Geen wonder dat het stelen van motoren tegenwoordig loont voor dieven aangezien niemand ze tegenhoud.
 
Laatst bewerkt:
serieus, wtf. Hier gaat mijn bloed echt van koken. Mede door de machteloosheid... Ik ben tegen gun-violence, maar in dit soort gasten zou ik graag een paar gaten schieten.
 
Ik zit op het werk dus ik kan het filmpje nu niet bekijken maar ik kan me precies voorstellen hoe het gaat. Daar kan ik echt zo boos om worden.

Zelf heb ik dan een schijfslot met alarm zodra de motor beweegt of kantelt maar dit volk is zo brutaal dat het toch niets boeit. En niemand bemoeit zich er mee...
 
moet je naar gaan.. er werd ook nog een of ander zuur naar hem gegooid omdat hij ze probeerde te stoppen.. edit: heeft zelfs zuur in zijn gezicht gekregem maar weet verder niet hoe het met de beste man is

als ik dit soort videos zie dan hoop ik toch stiekem dat er een gekkie is zijn werkbus er vol bovenop zet. ik heb totaal GEEN medelijden met mensen die jatten, echt 0,0. nou schreef RJ er online nog bij. de motordiefstal in Engeland is met 40% gestegen omdat misdaad loont en de straffen laag zijn..
 
Laatst bewerkt:
Ik zit op het werk dus ik kan het filmpje nu niet bekijken maar ik kan me precies voorstellen hoe het gaat. Daar kan ik echt zo boos om worden.

Zelf heb ik dan een schijfslot met alarm zodra de motor beweegt of kantelt maar dit volk is zo brutaal dat het toch niets boeit. En niemand bemoeit zich er mee...

In het filmpje staan ze met een slijptol dat slot door te slijpen. 3 man sterk. Daarna proberen ze de filmert van z'n motor te trappen
 
moet je naar gaan.. er werd ook nog een of ander zuur naar hem gegooid omdat hij ze probeerde te stoppen.. edit: heeft zelfs zuur in zijn gezicht gekregem maar weet verder niet hoe het met de beste man is

als ik dit soort videos zie dan hoop ik toch stiekem dat er een gekkie is zijn werkbus er vol bovenop zet. ik heb totaal GEEN medelijden met mensen die jatten, echt 0,0. nou schreef RJ er online nog bij. de motordiefstal in Engeland is met 40% gestegen omdat misdaad loont en de straffen laag zijn..

Zuur in z'n gezicht en over z'n kleding/motor heen en z'n arm gebroken.
Die lui die de R1 hebben gestolen, verdienen het om te sterven. Ze zijn het niet waard om te ademen en voedsel/energiebronnen te verbruiken. Wat zou je dan idd graag een paar kogels in die lui willen pompen. :r De beste plek voor dat soort lui is onder de grond.
Misschien toch eens lijfstraffen invoeren... O-)
 
Zuur in z'n gezicht en over z'n kleding/motor heen en z'n arm gebroken.
Die lui die de R1 hebben gestolen, verdienen het om te sterven. Ze zijn het niet waard om te ademen en voedsel/energiebronnen te verbruiken. Wat zou je dan idd graag een paar kogels in die lui willen pompen. :r De beste plek voor dat soort lui is onder de grond.
Misschien toch eens lijfstraffen invoeren... O-)
ook nog z'n arm gebroken.. bizar, en dat voor iemand die een ander probeerd te helpen op ( hoe hij in gedachten had ) een veilige manier..

m'n maat snapt me niet als ik zeg dat als ik iemand zie stelen of overvallen dat ik diegene aan zou rijden met m'n auto omdat ik dan ook schuldig ben, maar ik hoop plechtig dat er iemand zal zijn die hetzelfde doet als ik overvallen word of m'n motor gejat word. zulke mensen verdienen inderdaad niks
 
scary toch altijd die videos..

en niet alleen motoren.. hier een klassiek koekblik
 
Terug
Bovenaan Onderaan