Djeeeeeeeeeez wat was dat lekker

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Zo...

de hele dag zitten balen op me werk, uitkijkend op de Kildijk, de ene fiets na de andere voorbij zien zoeven. Bikkels, net als ik, die hun fiets niet in een wintercoma laten inslapen, maar die wel zo slim waren tegen de baas te zeggen "nou doei tot van de week als het weer vriest en regent."
Maar dat heb ik net ff goed gemaakt, heerlijk gereden zeg, van Rotterdam via de N210 naar Lopik dan over de N204 naar Bodegraven en zo door naar Gouda. Daar ff uitgegild met 180 over de snelweg. En op tijd geremt voor de mobiele flits post onder het viaduct naar Nieuwe Kerk ad IJssel. En toen door Kralingen weer naar mijn huisje. Een heerlijk rit van ­plus minus 1:30. ]

Ja en ik was niet de enige die er na het eten nog ff op uittrok heb nog vaak moeten hoien in het donker. Zelfs naar twee Harleys die na de hele winter sleutelen het ook weer deden.

Sja je zou maar in de winterstop zitten |(
Ghi Ghi keb btw nog steeds mijn handvat verwarming er niet op zitten
 
Net nog even gereden, wind stil.. dat heb je om 21.45.. stukje snelweg en 2 opritten. Thuis even bandjes gevoeld en die waren zeker niet koud.. :)
 
ik ken nog voorlopig nog niet rijde..... '(

ben nog bezig mijn blok te reviseren... maar die gaste wille niet erg opschieten met hun onderdelen. :(
 
/quote

"Ghi Ghi keb btw nog steeds mijn handvat verwarming er niet op zitten.."

/end quote

Nou, dat hoeft ook niet met 16 graden hè??

;)

En ja, het weer is goed genoeg om lekker te rijden, pekel is vrijwel weg en de dagen lengen al weer, joepie!
 
Ik heb vanmiddag ook nog een paar uurtjes lopen blazen, en dat beviel heel goed. Hoop dat het morgen weer zo is dan ga ik weer :] Af en toe had ik t gewoon zelfs te warm en alle wegen waren zo goed als droog, veel beter wordt t niet denk ik!
 
/quote

"Ghi Ghi keb btw nog steeds mijn handvat verwarming er niet op zitten.."

/end quote

Nou, dat hoeft ook niet met 16 graden hè??

;)

En ja, het weer is goed genoeg om lekker te rijden, pekel is vrijwel weg en de dagen lengen al weer, joepie!

:P ik bedoelde eigelijk dat ik ze al de hele winter er op wil zetten maar ze nog niet voldoende heb gemist om ze er op te zetten.

Gelukkig, wel ja, heeft de zon besloten ons nog een kans te gunnen en keert zij weer terug om onze aarde te verwarmen. Heil de zon Heil de zon. :}
 
:P ik bedoelde eigelijk dat ik ze al de hele winter er op wil zetten maar ze nog niet voldoende heb gemist om ze er op te zetten.

Gelukkig, wel ja, heeft de zon besloten ons nog een kans te gunnen en keert zij weer terug om onze aarde te verwarmen. Heil de zon Heil de zon. :}

Haha, begreep ik ook wel, kon het ff niet laten. Maar monteer ze maar lekker, voor het zelfde geld wordt het nog 0 graden met een stijf windje, brrr.
Yep, sure thing, Heil de zon.
 
ik had vandaag het geluk dat ik 4 uur moest lessen!!!

Zo dat was lekker :] (heb dus alleen maar onder de 10 graden gelest, dus de 15 die het hier was was een hele verademing!)

Vorige week was het afgezegd door de hevige sneeuwval, en nu heerlijk weer. Heb nog nooit een andere motorrijder gezien tijdens mijn lessen, maar vandaag toch zeker een stuk of 8. Eindelijk het gevoel dat ik er ook een beetje bij hoor nu ik naar andere gezwaaid heb :)

kan niet wachten tot ik weer mag!!
 
Sja je zou maar in de winterstop zitten |(
Ghi Ghi keb btw nog steeds mijn handvat verwarming er niet op zitten

B|

Dammit, ik had het gewoon nooit moeten doen |( . Het hoort nu eigenlijk ook 10 graden te vriezen ofzo |( ...

Argh... eerste motorwinter is nu al een ramp '( :o

Ride on! :]
KawaNinja
 
Vandaag ff lekker met de brommert naar m'n werk geweest..... AAAAAARRRRGGGHH Damn that feels good ! Jammer van die 8 uur werken..... Maar gelukkig mag ik ook nog terug ! :] :] :] :] :] :] :]

Fuck the Winterstop !
 
B|

Dammit, ik had het gewoon nooit moeten doen |( . Het hoort nu eigenlijk ook 10 graden te vriezen ofzo |( ...

Argh... eerste motorwinter is nu al een ramp '( :o

Ride on! :]
KawaNinja

Een winter is geen motorwinter als je fiets in coma staat, volgend jaar lekker stand-by houden dat ding...(of ook een setje warme kleding kopen naast dat stoere leren pakkie). normale temperatuur voor deze tijd van het jaar is trouwens 5 graden boven nul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan