Doen jullie dit ook?

Groetenboer

MF veteraan
19 apr 2008
2.017
1
Enschede
In het centrum van een stad (in dit geval Enschede) rijden, over het daar aangegeven voetpad (want dat is de binnenstad veelal) rijden en dan elke keer met je open uitlaatje gas geven? en continu dat geblêrrr door het centrum galt.

mijn idee was dat hij expres door het centrum reed, voor zijn ego.

doen jullie dit ook voor extra aandacht?


het is dan geen vrijdag, maar maandag is ook een leuke dag, toch? :+
 
In het centrum van een stad (in dit geval Enschede) rijden, over het daar aangegeven voetpad (want dat is de binnenstad veelal) rijden en dan elke keer met je open uitlaatje gas geven? en continu dat geblêrrr door het centrum galt.

mijn idee was dat hij expres door het centrum reed, voor zijn ego.

doen jullie dit ook voor extra aandacht?


het is dan geen vrijdag, maar maandag is ook een leuke dag, toch? :+
:W zeikwijf
 
Doen jullie dit dan ook ?

Een topic om over een ander te zeiken ? ipv het lef hebben om de betreffende persoon zelf aan te spreken ?

Wellicht dat de betreffende persoon na, en waarschuwde zo de voetgangers welke hij naderde, omdat hij naar zijn huis in de binnenstad reed ?
 
alsjeblieft niet...

TS is een student van 21...moet je nagaan wat voor geitenwollensokkenfiguur dat is over 10/20 jaar :X
ik ben absoluut niet vies van een mooi geluidje, maar om nou in een binnenstad meerdere rondjes te gaan rijden om te posen, en met je gas te zitten spelen om langs de mensen te komen vind ik wat triest...of ligt dat aan mij?

ben trouwens geen geitenwollensokken-figuur (hoewel ik ze wel gebruik in de winter in me kistjes met motorrijden :+ )
 
Vind het ook aardig aso sommige mensen die met een hollepijp als uitlaat hebben.

Die verpesten het juist voor de andere motor rijders, ivm geluidsoverlast die hoor je nog rijden als ze een km ver weg zijn. :N
 
Vind het ook aardig aso sommige mensen die met een hollepijp als uitlaat hebben.

Die verpesten het juist voor de andere motor rijders, ivm geluidsoverlast die hoor je nog rijden als ze een km ver weg zijn. :N
precies! jij begrijpt me.

en het filmpje hierboven...zo druk was het niet...
het was eigenlijk helemaal niet druk.
 
ik ben absoluut niet vies van een mooi geluidje, maar om nou in een binnenstad meerdere rondjes te gaan rijden om te posen, en met je gas te zitten spelen om langs de mensen te komen vind ik wat triest...of ligt dat aan mij?

ben trouwens geen geitenwollensokken-figuur (hoewel ik ze wel gebruik in de winter in me kistjes met motorrijden :+ )

:^ heerlijk toch dat gegalm van je uitlaat en al die ogen op je gericht.. die ergernis... kijk daar heb je er weer zo een... en dan vervolgens het terras vol zetten met rook })

whoehoe !

laat mensen in hun waarde, dus ook met hun gepoos
 
:^ heerlijk toch dat gegalm van je uitlaat en al die ogen op je gericht.. die ergernis... kijk daar heb je er weer zo een... en dan vervolgens het terras vol zetten met rook })

whoehoe !

laat mensen in hun waarde, dus ook met hun gepoos
:^

Doe het ook.. Posen uber alles!! *O*
 
Gewoon een open demper ! En wie het niet aan staat mag mijn behaarde ballen likken })
Heb 1 keer met mijn originele demper gereden. Damn, de kans op ongelukken is een stuk hoger :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan