Donderse Poezen *14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff, ik heb tenminste een 2000 (ongeveer, weet niet meer precies) in m'n 2003 TC die in 2004 op kenteken is gezet.......

Dan ben je pas stoer.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zeg, had jij niet net verteld dat hij weer helemaal uit elkaar ligt om opnieuw te spuiten?? :?

Doe eens stil zijn dan! :X









:+
 
Zeg, had jij niet net verteld dat hij weer helemaal uit elkaar ligt om opnieuw te spuiten?? :?

Doe eens stil zijn dan! :X









:+

Daarom is ie nog wel gepimpt!!! :P
Jullie zijn allemaal gewoon jaloers 8-)
Want je een blauwe uit de winkel is ook maar zo "gewoon" :r :+

:W
8-) 8-) 8-)
 
Dag mensen! Het is weer weekend! Thundercat had voor de vakantie al een grote beurt gehad, dus hoefde nu alleen een kleine beurt + kleppenspeling *D
 
Hallo, ik dacht ik wacht even tot ze met het nieuwe deel beginnen... Ik heb een tijdje terug een TC gekocht voor op het circuit, hij stond te koop op dit forum. Hij is rood met blauw, slecht in de lak maar met een paar leuke extra's. Hij word wit met zwart frame en wielen. Hij staat er nu zo bij:

IMG086.jpg


IMG085.jpg
 
Dag mensen! Het is weer weekend! Thundercat had voor de vakantie al een grote beurt gehad, dus hoefde nu alleen een kleine beurt + kleppenspeling *D

ik hoop dat je kleppen gecontroleerd zijn op speling en die niet erger is geworden ;)

btw hadden ze nou je carbs ook nog gesynced?
 
ik hoop dat je kleppen gecontroleerd zijn op speling en die niet erger is geworden ;)

btw hadden ze nou je carbs ook nog gesynced?

Ligt eraan, als de klepspeling te krap was, dan is het wel prettig als ze die iets ruimer hebben gezet... ;)



Mijn straatpoes is vanmorgen even over de testbank heen gereden, en ik durf nu inmiddels wel echt te zeggen dat hij weer goed is. Rijd nu een weekje, ca. 400km gedaan, en is verder prima... Alles vanmorgen nog even nagelopen, en hij is wat mij betreft weer helemaal goed... En wat de uitdraai betreft ook.. })


Gisteren hem wel weer bijna af kunnen schrijven, lekker als je in het donker met ca. 80-90 opeens op een modderpad terecht komt in plaats van de normale weg...
Heb hem net aan rechtop kunnen houden, maar had wel direct een hartslag van 180+.
Gelijk politie maar even gebeld, dat ze er even voor mochten zorgen dat het opgeruimd werd....
 
heellooo :W

vandaag getracht met me nieuwe pak te gaan crossen!!
dacht ik. eerst stoeien om in dat pak te komen, toen om in me schoenen te komen |(
gelukkig had ik de hoes van de motor gehaald, want heb mezelf meteen op de motor kunnen gooien. na al die moeite zweet en een hoop vrijgekomen warmte kwam ik tot de conclusie dat ik zowat niet op me stepjes kwam! :o levensgevaarlijk om toch te gaan rijdn, maar kon het niet laten!
helaas de rit die ook voor morgen gepland had, ga ik niet in me nieuwe pak rijden '( B|
 
RIJSWIJK - Op verschillende rijkswegen in Nederland is in de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst dit seizoen preventief gestrooid. Het gaat om plekken in de provincies Friesland, Groningen, Noord-Brabant en Limburg.

Dat verklaart een woordvoerder van het Verkeerscentrum van Rijkswaterstaat.

Het gaat om een preventieve strooiactie omdat op verschillende plaatsen in Nederland het kwik zakte tot rond het vriespunt.


-O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan