Donderse Poezen *14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Catje is hier ook al paar keer buiten geweest, heeft eigenlijk maar een week of 5/6 ergens binnen gestaan. Afgelopen vrijdag al weer lekker voor woon-werk gebruikt, vanaf vandaag weer regelmatig.. Toch maar even verwarmde handschoenen en zadeltas besteld, maakt het allemaal nét even wat comfortabeler :}

Top zou zo rond de 240/250 "moeten" liggen maar ben zelf ook nooit verder dan 220 gekomen, echt ontspannen "ligt" het dan ook niet meer ondanks het redelijke (double bubble) ruitje.. Geef mij dan toch maar acceleratie en cruisen op de snelweg doe ik het liefst zo rond de 110/120 op het gemakkie.. :]

Heb op de teller 250 aangetikt, maar had geen mogelijkheid om de ware snelheid te bepalen mbv GPS.

Misschien ging ik ook wel heuveltje af :+
 

:}




Heb op de teller 250 aangetikt, maar had geen mogelijkheid om de ware snelheid te bepalen mbv GPS.

Misschien ging ik ook wel heuveltje af :+

:o



Heb een beetje nagelezen op internet en meeste lijken choke maar half of driekwart open te zetten en beetje gas bij, sommigen gooien vóór contact aan een paar keer flink de gashendel open. Vind het niet echt handig tijdens starten gas geven maar goed. De vraag is, hoe pakken jullie de koude start aan??
 
Laatst bewerkt:
Choke vol open, starten en dan rustig oordoppen in, helm op, handschoenen aan enz.


En qua topsnelheid: TC's lopen meestal wel 240+.
 
Laatst bewerkt:
accu wel goed opgeladen? :+

Ik had eerder ook last van koude start maar lag aan m'n accu O-)

anders wachten tot het buiten wat warmer wordt _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja niks mis met de accu die is pas nieuw.. Denk toch dat het iets met het mengsel te maken heeft zal wel even experimenteren komende dagen.. :?
 
Gisteravond twee keer gashendel open, contact aan, choke drie-kwart en vrrroemmmmmm... :]

Ben weer even gerustgesteld *O*
 
heb mijn voor knipperlichten vervangen voor led spiegels, echter heb ik nu 2 "gaten" in mijn kuip zitten waar de oude spiegels zaten.

Iemand toevallig tips om deze dicht te maken? Ik wil of platte led lampjes erop zetten of een volledig dicht kapje, maar kan ze allebei niet vinden.

gaat om een TC uit 97. :+
 
Topsnelheid ligt rond de 235. Zelf op een vliegveld 230 op de gps aangetikt, dit was ongeveer 240-250 op de teller. Om de 230 te halen was al een tijdje nodig, en hierna zal je waarschijnlijk op de Autobahn (die niet eindigt, in tegenstelling tot een startbaan :+ ) ietsje meer uit kunnen halen, maar de fut is er wel uit.
 
Even nieuwsgierig, gisteren een mooi rondje gereden. Op de Posbank, ter hoogte van het restaurant kwam ik een blauwe Thundercat tegen uit 2001 met 47000 op de teller. Even gezellig staan praten voordat de rit verder ging. Is dat iemand die hier ook actief is? Je kwam uit Eibergen als ik het me goed herinner.
 
Laatst bewerkt:
wie kan ik hier blij mee maken?
speciaal ontworpen, de enige andere die er één heeft is die mooierd Special Needs :j

in ruil voor verzendkosten
2nqfzo2.jpg
 
dit topic maar weer even omhoog gooien.

vorige week m,n frame delen na het spuiten in de blanke lak gezet en vandaag begonnen met het in elkaar zetten van de Donderpoes.






als het mee zit over 2 weken de lijnen uitzetten voor het spuitwerk.
had al 4 ontwerpen bedacht (laptop gereset dus even geen fotosoep beschikbaar)





Meningen?

En zijn er nog meer hier die dit jaar naar Assen, Zandvoort of het politie circuit gaan met hun Thundercat?
 
Topsnelheid ligt rond de 235. Zelf op een vliegveld 230 op de gps aangetikt, dit was ongeveer 240-250 op de teller. Om de 230 te halen was al een tijdje nodig, en hierna zal je waarschijnlijk op de Autobahn (die niet eindigt, in tegenstelling tot een startbaan :+ ) ietsje meer uit kunnen halen, maar de fut is er wel uit.
Met mijn TC die ik had, keer 265 teller / 234 gps gehaald. Dat was wel echt de max.
 
Ziet er goed uit Daan72. Ik ben nog wel van plan om met de cat naar het politiecircuit te gaan voor een circuittraining, maar weet nog niet of ik dat dit jaar ga halen. Iets met prioriteiten stellen te maken :+
 
Jawel, het is weer DONDERdag en hoog tijd om me in dit topic te melden, aangezien ik over weekje (+/-) eigenaar wordt van m'n eerste motor :D

full



Voordat ik erop mag/rijden moet ik nog eerst m'n AVD examen halen (4 Juli examen), maar de cat heb ik dan al spinnend in de tuin staan :)
 
Dat zijn de betere berichten der wolff van harte! Wanneer mag je hem precies ophalen?
Mooie motivator om het examen gelijk te gaan halen!
 
Lekker gepakt cpt. Screwboot! Waar ws je toen je die foto maakte? In ieder geval op een betere locatie dan ik nu |(
 
Ik zal hem over iets meer dan een week thuis verwachten (heb ik ook mooi 3 weken vakantie).

Het is zeker een extra motivatie om ervoor te zorgen dat ik m'n rijbewijs in 1 keer haal :).

Qua uiterlijk ziet hij er nog perfect uit en hij heeft ongeveer 22.000km gelopen. Ik zie mezelf dan ook wel nog een langer hierop rijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan