Donderse Poezen 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
www.thundercat.nl

Enne, Welkom.
8-)
Geen racebeest?Helaas, maar dat wordt je vanzelf wel hoor, kun je niks tegen doen. ;)
Een Hurricane? Heb je dat vreselijke opgepoetste hok van Pter overgenomen?
Zo ja, wat wil je hebben voor die Hurricane?
Alhoewel ik je sterk aanraad om die Hurricane lekker te laten zitten waar ie zit.
Zolang je laag in de toeren blijft valt het allemaal wel mee met het geluid.
En ze kunnen je beter horen, want zien doen ze je toch niet.
:^

Schroef voorlopig maar de originele eronder, en later als je groot ben de hurricane weer })

Banden :? ach zijn weinig slechte banden meer :? en keus genoeg: MPP/MPR, B014/BT020, Diablo/Diablo Corsa, Dunlop qualifiers, conto road attack.

Kijk eens in jouw buurt waar je voordelig aan een setje kan komen, maakt als je nog geen scheurneus bent verder niet zo heel veel uit . . .
 
www.thundercat.nl

Enne, Welkom.
8-)
Geen racebeest?Helaas, maar dat wordt je vanzelf wel hoor, kun je niks tegen doen. ;)
Een Hurricane? Heb je dat vreselijke opgepoetste hok van Pter overgenomen?
Zo ja, wat wil je hebben voor die Hurricane?
Alhoewel ik je sterk aanraad om die Hurricane lekker te laten zitten waar ie zit.
Zolang je laag in de toeren blijft valt het allemaal wel mee met het geluid.
En ze kunnen je beter horen, want zien doen ze je toch niet.


Ja, wat wil ik er voor hebben. Ik ga daar nog ff over nadenken. Ik kom er zeker op terug. Maar ik weet wel zeker dat hij eronder uitgaat. Dus als de prijs je straks bevalt ben je de eerste. :Y
 
volgens mij kreeg ik nog iets te proeven... O-)

Ik vind het dapper, alleen naar Italie!! :} :Y

Komt goed! Alleen wat ik ga halen is geen Grappa maar een bepaalde likeur die alleen daar te krijgen is. Maarreh, ik neem ook wel een fles Grappa mee en dan kan jij komen proeven
:9
 
-O-


Wie heeft er met de strontemmer gerammeld?

:P


@Gedachtemaker: Was opzich wel gezellig vanaaf......Tot aan Callantsoog was het leuk. Daarna ging het erg snel bergafwaarts met de gezelligheid. Egoïstische hufter die je bent. :(

ja eeeh het koekje bij de koffie heb ik al niet verteld thuis :P
Stel je voor als ik had moeten vertellen dat ik 5 frikandellen moest eten van je al1 maar omdat jij zo'n honger had :P

En nog bedankt voor de KD tip, heb nog even wat lopen hangen later.

Zo laat ik mij ook maar ff zien hier. Per volgende week zaterdag de eigenaar van een Cat uit '97.
Ff snel mijn rijbewijs halen en dan een hoop asfalt testen met de fiets. Er moeten wel nieuwe bandjes onder. Zoals jullie snappen ben ik nog geen echt race beest en zal dat ook niet worden. Welke banden kunnen eronder en zijn ook nog eens betaalbaar met mijn toekomstige rijstijl.
Verder heb ik ook per volgende week een Hurricane uitlaat te koop voor de Cat. Hij maakt mij iets teveel herrie. Ik hoor het wel.

Groetjes, :W

Wat wil je hebben voor die Hurricane? en heb je misschien een fotowtje ?
Als ik nu met SN op stap ben dan denkt iedereen dat die van hem het snelst is :P wta zitten ze dr naast :) hehe!

Heb er zelf een Leo Alu Oval onderzitten, misschien is dat wat voor je dan?





 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook gewoon maar naar huis gegaan :P

Zo maar eens de motoren wassen, tis weer eens nodig zeg maar :X

Leuk hoor dat mooie weer, maar al die lijken op de motor :r
 
En nog bedankt voor de KD tip, heb nog even wat lopen hangen later.Wat wil je hebben voor die Hurricane? en heb je misschien een fotowtje ?
Als ik nu met SN op stap ben dan denkt iedereen dat die van hem het snelst is :P wta zitten ze dr naast :) hehe!

Heb er zelf een Leo Alu Oval onderzitten, misschien is dat wat voor je dan?

Hangjongere dus.......je hebt er ook helemaal niets aan hé? :+

Enne, over die uitlaat, ik was de eerste. :P
Mag je hem van mij overkopen. Moet toch ergens die fricandel aan verdienen. 8-)

Verhip, ik lees het nu pas, heb jij er een Leo onderhangen? Dacht dat je met standaard reed? _O- _O- _O-

Oja, vergeet je verlichting niet af te stellen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan