Donderse Poezen 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
fucking hell dat paasvee gaat je niet in de koude kleren zitten...zou met de motor naar mnw erk gaan maar denk dat dat met de auto word rondt een uurtje of 10 :P
 
oja:

mogûh 8-)

Ik was toch vorige week in de veronderstelling dat het toch voorjaar aan het worden was, maar de laatste dagen ligt er gewoon weer ijs in mijn vijver :(

Heb ik de zomer gemist en was het vorige week herfst en nu toch weer winter :?
 
oja:

mogûh 8-)

Ik was toch vorige week in de veronderstelling dat het toch voorjaar aan het worden was, maar de laatste dagen ligt er gewoon weer ijs in mijn vijver :(

Heb ik de zomer gemist en was het vorige week herfst en nu toch weer winter :?
Heb je die weken van 30 graden en meer dan niet gehad?? Het was schitterend om te rijden, waar was je toen??
 
30 graden hoeft van mij ook weer niet met :] :N
Voor de rest laat die temp. maar komen :Y

full

In de opblaas fase :P
 
Maar wel met winterhandschoenen aan.

Om zijn lange onderbroek maar niet te noemen, pffffrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttt. _O- _O- _O- _O- _O-
 
oeh das wel erg mooi zeg....hmmm hoelang duurd dat om te monteren? en vast erg duur...en ik zie ook nog eens dat ze die niet in de mooiste kleur maken?? damn!
Ben er een halve middag geweest( 3 a 4 uurtjes ) om het laten te monteren + platte knippers voor.
En goedkoop is het idd niet ik dacht ± € 450, het kan iets meer of iets minder zijn.
Hij heeft de kleuren voor de mooiste catjes hoor 8-) :P
 
Ben er een halve middag geweest( 3 a 4 uurtjes ) om het laten te monteren + platte knippers voor.
En goedkoop is het idd niet ik dacht ± € 450, het kan iets meer of iets minder zijn.
Hij heeft de kleuren voor de mooiste catjes hoor 8-) :P


Absoluut mooi...

Maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze ERG slecht zichtbaar zijn voor de persoon achter je... Tenminste...IK heb er best wel problemen mee om te zien of je richting aangeeft, remt of je lampies uberhaupt aan hebt staan ViVe ... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ;)
 
Absoluut mooi...

Maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze ERG slecht zichtbaar zijn voor de persoon achter je... Tenminste...IK heb er best wel problemen mee om te zien of je richting aangeeft, remt of je lampies uberhaupt aan hebt staan ViVe ... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ;)
Dat ligt niet alleen aan jou ;)
 
Absoluut mooi...

Maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze ERG slecht zichtbaar zijn voor de persoon achter je... Tenminste...IK heb er best wel problemen mee om te zien of je richting aangeeft, remt of je lampies uberhaupt aan hebt staan ViVe ... Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen ;)
Dat ze aanstaan zie je wel,maar voor de rest :^
Ach het staat kek 8-) en ik zie de knippersachter ook niet :)
 
B|


Wat een k*tdag vandaag.

Werd vanochtend opgebeld.
5:10u.
"Moet jij niet weg om 5:00u?"
-O-
FUUUUUUK!!!!
Ik woon 48km vanaf m'n standplaats, maar zat om 5:40u IN het vrachtblik.
En was niet eens op de motor. 8-)
Best rustig op de weg.

Dus ik heb de hééle godgansedag gehoord:"Wat ben je laat?".

Degene die hier waagt..... :+

En nee, had me niet echt verslapen......
Je moet alleen de wekker wel op "on" zetten. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan