Donderse Poezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeg ik jou wat?

Maar met 140 op de snelweg en dat 50 km achterelkaar + mist is waterig koud. (gevoelstemperatuur ;) )

ben vanochtend ook van hoorn naar AMC gereden (+50km door de mist, in leer }) ) alleen last van handen (omdat ik mijn zomerhandschoenen nog aanhad) verder no-problemmo *D
 
ben vanochtend ook van hoorn naar AMC gereden (+50km door de mist, in leer }) ) alleen last van handen (omdat ik mijn zomerhandschoenen nog aanhad) verder no-problemmo *D
In leer, dus alleen leer geen broek eronder?? dan ben je echt een bikkel ik vond het al koud in mijn winterpak.
 
Zal het genieten van zijn nieuwe bike zijn :) . dan vergeet ie meteen alles incl. de Kou.


alleen een t-shirtje onder mijn -geperforeerde- leren jas... (was er maar een smiley met een ijspegel aan z'n neus *D )

heb even in algemene motor praat een topic over Carb-heaters aangemaakt... in de gaten houden als je er ook last van hebt...
 
IK heb ook last met de kou,maar
ik heb ook last als het miezert
of regent. ;( Dan begint ze ook
vrij snel op 3 poten te lopen. B|
Dat is dan wel weer aardig weg bij
de 7 a 8000 toertjes :) maar om de hele
80km/h weg 160 te rijden zie ik ook
niet zo zitten.Tenminste,niet elke
dag. :}
 
Wordt het geen tijd voor Poezen deel 2 vraagt hij dan :? |(

LEZEN Viccie
;)
 
Laatst bewerkt:
staat je motor wel goed afgesteld?

Als ik hem start loopt ze als een zonnetje,
droog weer helemaal geen last,alleen met mist of
miezerig weer begint ze nadat ik een km of 20 gereden
heb licht in te houden,en alleen bij een constante
snelheid(+-100 110km/h)
 
Op dinsdag 11 november 2003 11:56 schreef Thunderer het volgende:
geen last van...

Blablablabla, ik zal vanavond nog even een paar fotos maken dat ik op de motor zit en dan een nieuw topic openen...
Blablablabla

;)
 
en we hebben een deel 2: Donderse Poezen 2


ken deze op slot :9


dag lief topic, we zullen je missen. Zo heel af en toe zullen we je nog een keer oprakelen als we weer praten over het verleden, over alle leuke en minder leuke dingen die met onze poesjes hebben beleefd.

Dag lief topicje, veel plezier in het archief van MF.. dat je maar langzaam naar beneden mag zakken in de lijst met topics '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan