Wie is hier doof of slechthorend en heeft totaal geen problemen met motorrijden?
Oostindisch sprekenden uiteraard ook welkom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nee, voor mij graag met ketchup in plaats van mayonaise.Wie is hier doof of slechthorend en heeft totaal geen problemen met motorrijden?
Ik ben half doof ten gevolge van een schedelbreuk toen ik 12 jaar was.Wie is hier doof of slechthorend en heeft totaal geen problemen met motorrijden?
Toen ik mijn rijbewijs examen voor de motor ging afleggen, heb ik dat ook uitgelegd dat ik half doof ben, en dat ik de oortjes die je van het examencentrum kreeg (met een hygienisch netje eromheenIk hoor nog 30 procent aan beide kanten, en ben vrachtwagenchauffeur.
Heb op de motor en vrachtwagen helemaal geen last, je moet gewoon goed kijken.
Het onhandigst is het afrijden bij het cbr, dat moet dan met iemand die op het begin zegt "KUN JE ME HOREN!"
En daar moest ik dan 2 maanden langer voor wachten, omdat niet elke examinator dat kan.
Ligt eraan hoe groot de schade is natuurlijk, sommige mensen zijn constant misselijk omdat het evenwicht verstoort is.Mijn zus is doof door het afsterven van de zenuw en heeft ook schade aan het evenwichtsorgaan. Lijkt me wel een nogo bij motorrijden. Ook haar CI zou aardig in de weg zitten bij een helm. Die kan overigens wel af. Maar goed, ze ging toch al lang niet meer achterop mee.
Denk dat jij gewoon pech had.Oh dat is ook makkelijk, bij zei hij alleen dat het voor het slagen echt niet uitmaakt of ik links ga waar hij rechts wilde of andersom.
Maar dat is volgens mij altijd zo. Maar had jij ook dat je zo lang moest wachten op de "dove-mensen-examinator" of had ik gewoon pech?
Ik ben alleen Oost-Indisch blind.Ik ben Oost-Indisch doof en dat bevalt mij prima op de motor. Vooral bij het filteren in Duitsland.