Download hier Blik op de Weg

Ik vertrouw op de eerlijkheid van de motorijders :+
Ik heb een upload van 115KB/s dus valt goed te doen.

User limit: 3
1 sessie per ipadres
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrouw op de eerlijkheid van de motorijders :+
Ik heb een upload van 115KB/s dus valt goed te doen.

User limit: 3

Nu gaan ze helemaal downloaden :+
Ik krijg hem nu al van Razadull maar heb geen plek om hem te hosten, wel een site, maar die is 100MB max space...schiet dus niet op |(
 
Was ik ook aan het proberen maar het lukt me niet echt |(
Als iemand het ff kan doen die het filmpje van mij download.

Current Upstream: 123.11kb/s
 
Laatst bewerkt:
Ok, laat dat MSN/IRC gedoe maar zitten, daar was m'n pc niet zo blij mee (die besloot een koffie pauze te nemen)

Als iemand een server heeft pleurt ik em daar wel op, is 287mb groot geloof ik. Dus mensen, hoe gezellig het ook was, geen msn transfers meer (Wat een gekkenhuis trouwens, stelletje luie honden :+ )
 
Ok, laat dat MSN/IRC gedoe maar zitten, daar was m'n pc niet zo blij mee (die besloot een koffie pauze te nemen)

Als iemand een server heeft pleurt ik em daar wel op, is 287mb groot geloof ik. Dus mensen, hoe gezellig het ook was, geen msn transfers meer (Wat een gekkenhuis trouwens, stelletje luie honden :+ )

Ik zag het ja ;)
Geen probleem hoor, Als je hem naar Viccie stuurt wil die hem vast wel ff hosten, toch Vic? O-)
 
Oh maar 1 file per uur, wist ik niet :z

Ik zal kijken of ik m ff op een website kan hosten. Die met z'n middelvinger is trouwens zo'n "domme" belg...ze doen hun afkomst weer eer aan :P
 
Snap geen flikker van dat Rapidshare.. laat maar weer is zien dak ook echt geen verstand heb van dat upload gedoe enzo..



wil het toch allemaal wel zien, ik w8 tot hier ene makkelijke oplossing is.. :P
 
als ik nou al die delen binnekrijg probeer 'k er wel een torrent van te maken

Ben nu deel 3 aan het binnenhalen, zolang niet iedereen die proxies voor m'n neus wegkaapt gaat het goed ... op 2 comps tegelijk bezig met proxy's :P
 
Laatst bewerkt:
kut rapidshare, ik heb em gedownload, vraagtie in welk bestand ik em wil openen, en bij windows media player en winamp pakt ie em allebei niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan