Dronken Rijder

Paulus24

MF'er
11 jul 2009
235
0
Velserbroek
Dag mensen van Het forum,

Ik was dus in Haarlem gezellig wat aan het drinken op de Botermarkt met me vriendin. Komt er een jongen/man met een Suzuki GS00E wat houterig aanrijden (houterig: Veel te veel gas en koppelen, opeens remmen.) En deze jongeman liet zijn heuze soes even warmdraaiien, Midden op de botermarkt voor alle terrasjes. En zelf liep hij weg. Toen hij terugkwam ging ze brommert wel erg veel in de toeren en besloot ie em uit te zetten. En daarna zette hij ,terwijl hij wankelde van de drank/drugs, zijn helm op. En reedt daarna als een malloot weg.
Dus 3 kwartier later besloten wij ook maar te gaan en rijden wij over de Nieuwe Gracht (met de mio.. tja van haar), Ligt daar die GS500E op de grond met plas benzine en wat politie erbij. De bestuurder was ervan door gegaan. Dus ik zeg wat te hard. Hey Lin das die motor van die mafkees van net. Dus ik naar oom (en tante) agent toe om te vragen wat er gebeurt is :?
Zij wilden eigelijk hetzelfde aan mij vragen. Dus wij die gozer beschreven(1.80m zeer kort blond haar, Bomberjack, lichte spijkerbroek, zwarte helm) en wat gegevens gegeven.
Die gozer had sowieso geen RBW want dat zag je gewoon aan zijn manier van handelen.
Nogmaals. Wat een mafkees. Dit moest ik even met jullie delen :W



Hij is aangehouden:
Politiebericht:
HAARLEM - Een motorrijder was maandagavond ten val was gekomen op de hoek van de Parklaan en het Kenaupark in Haarlem en vervolgens weggerend. Agenten hebben van getuigen een signalement gekregen. Even later meldde een 23-jarige Haarlemmer zich telefonisch met het verhaal dat zijn motor was gestolen maar dat hij liever naar bed wilde dan aangifte komen doen. Agenten zijn naar de woning van de man gegaan en hebben hem aangesproken. Hij bleek precies te voldoen aan het signalement van de bestuurder. De man is daarom aangehouden op verdenking van het verlaten van de plaats van een ongeval. De Haarlemmer bleek onder invloed van alcohol. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
:N

Wat een mafkees..

Onder invloed zijn en rijden, evenals vol door rood gassen vind ik de meest onverantwoorde dingen die je kunt doen in 't verkeer. :/
 
"drunk drivers will be shot"


"... survivors will be shot again" B|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij was de brommer ook nog een gestolen. Die laat je toch niet achter als je op je plaat gaat :?
Wel als je stomdronken bent denk ik...

Goed dat je het even gemeld hebt. Ik hoop dat het de eigenaar was en dat de politie een bezoekje aan hem gewaagd heeft :Y
 
En daarna zette hij ,terwijl hij wankelde van de drank/drugs, zijn helm op. En reedt daarna als een malloot weg.

En je hebt er niet even aan gedacht om meneer aan te spreken op zijn gedrag, of op zijn minst (als je de confrontatie niet aandurft) even de politie gebeld?
 
En je hebt er niet even aan gedacht om meneer aan te spreken op zijn gedrag, of op zijn minst (als je de confrontatie niet aandurft) even de politie gebeld?
Het viel wel mee hoe erg hij wankelde. Maar inderdaad, dat zou het beste zijn om gedaan te hebben. Maar ik had ook geen zin om ruzie te krijgen daar. Je weet hoe dat gaat in de late uurtjes.
 
En je hebt er niet even aan gedacht om meneer aan te spreken op zijn gedrag, of op zijn minst (als je de confrontatie niet aandurft) even de politie gebeld?

zul je net zien dat zijn vriendjes op het terras zitten ;)

het zal niet de eerste keer zijn dat iemand die zijn burgerplicht doet opeens zelf slachtoffer word.
 
Mwoa, als iemands gedrag echt niet kan? Dan liever het risico op slachtoffer worden dan m'n smoel houden met het grotere risico dat anderen slachtoffer worden.

Maar goed, ik ben een klein lief blond grietje, er zijn tot nu toe nog weinig lui die het nodig vonden een fysiek slachtoffer van mij te maken vanwege mijn opmerkingen of kritiek.
 
zul je net zien dat zijn vriendjes op het terras zitten ;)

het zal niet de eerste keer zijn dat iemand die zijn burgerplicht doet opeens zelf slachtoffer word.

Zoals ik al aangaf, bel dan gewoon de politie als je niet durft.

Persoonlijk heb ik meestal al ingegrepen voordat ik mij echt druk ga maken om de gevolgen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan